Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Z čela komunikační skupiny Omnicom Media Group odchází Bažant, nahradí ho tři ředitelé

Jedna z největších komunikačních skupin na českém trhu, Omnicom Media Group (spadají pod ní mediálky PHD, OMD Czech a Attention!Media), mění nejvyšší vedení.

Z čela OMG odchází ke konci října 2018 po dvaceti letech působení v Omnicomu Petr Bažant (na fotce zcela vlevo). Skupinu budou nově řídit tři managing partneři, všichni přitom pocházejí zevnitř skupiny. Jsou to: Luisa Alvesová (druhá zprava), která zastane post COO, dále Jan Filipi (druhý zleva) na pozici CFO a Luděk Hatoň (zcela vpravo) jako CCO (Chief Client Officer). Pozice Chief Client Officer je nově zřízenou funkcí a zahrnuje dohled nad kompletním klientským a produktovým portfoliem všech mediálních agentur skupiny.

Změna v nejvyšším vedení OMG se pak promítne do nového rozdělení rolí v TOP managementu v PHD. Vzhledem k tomu, že se dosavadní ředitel Hatoň posune do nové pozice ve vedení skupiny, jeho místo managing directora zaujme Petr Miláček (ex-Prima), stávající client service director PHD.

Bažant do skupiny Omnicom nastoupil v roce 1995. V roce 1997 po necelých třech letech odešel do MediaCom. Od května 2000 byl téměř rok mediálním ředitelem v Universal McCann. Do Omnicomu se vrátil na začátku roku 2001, kdy se stal mediálním ředitelem agentury OMD. V červnu 2003 se pak posunul do čela OMD na pozici managing directora. Od roku 2008 řídil z postu managing directora nákupní sdružení OPera a mezi lety 2006 až 2010 zastával pozici trading directora CEE. Od jara 2010 se stal CEO skupiny Omnicom Media Group.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Zásilkovna: logistická firma nasazuje robotické zařízení pro výdej zásilky Z-bot. První Z-bot je umístěn v OC Chodov v Praze. Maximální kapacita Z-botu je až 315 zásilek denně. Pokud se služba ujme, Zásilkovna umístí zařízení v dalších obchodních centrech (Praha a další města Česka).

  • Live Nation: koncertní agentura přiveze do Česka koncert jazzového klavíristy Herbieho Hancocka. Akce se uskuteční na podzim v Praze v nové hale O2 universum.

  • Axocom: vlastnictví televizní firmy bylo převedeno z mediální podnikatelky Eriky Luzsiczy na slovenskou společnost Elite Development. Tu podle slovenského obchodního rejstříku ovládá Luzsicza ze 100 procent.

  • Havas PR Prague: PR agentura v roce 2018 utržila 7,2 milionu korun. V meziročním srovnání to je pokles o 19 milionů korun. Ztráta z roku 2017 ve výši 700 tisíc se snížila na 500 tisíc korun.

  • Frekvence 1: novým moderátorem diskusního pořadu Press klub se stane bavič, publicista a scenárista Luděk Staněk. Jeho pořad na Mall.tv Události Luďka Staňka nově najede na denní periodicitu.

  • Alza.cz: největší český e-shop s Liftagem v Praze testují společný rozvoz zásilek a lidí. Za pomoci sdílených anonymizovaných přepravních dat analyzují pohyb dopravců a vozů taxi, které by v případě volných kapacit mohly sloužit také k převozu balíčků.

  • Na turné

    Lenka Filipová
    07. 10.13. 11.
  • Hit dne


    Trailer k Spider-Man: Daleko od domova.

Recenze

Avengers: Endgame

Předchozí vysoce povedený film Avengers: Infinity War (2018) a zejména jeho mrazivý závěr ve fanoušcích vyvolal obrovská očekávání, která však aktuální pokračování Avengers: Endgame plní jen zčásti. Spíše minimálně. Bohužel. Jakoby by se režisérská dvojice Anthony Russo, Joe Russo lekla tak slibně rozjetého příběhu, jako by jim došla kreativita a její nedostatek i navzdory všem monumentálním trikům nahrazovala rutinou a předvídatelností.

Zklamání ze závěru aktuální fáze Marvel Cinematic Universe má několik důvodů. Nepříliš propracovaný a povedený scénář, který místy nepřehledný děj roztáhl na úmornou plochu tří hodin. Minimum hlášek a minimum nápaditosti při rozvíjení postav. Pokud scenáristé sáhnou k tak otřepanému triku sci-fi jako je stroj času, logicky se pak dostanou do neřešitelných paradoxů jako je pomotaná souslednost, faktické zacyklení dějů a zdvojování postav, které jsou však nonšalantně pominuty v zájmu zachování příběhu. A k tomu nezbytné výboje progresivního Hollywoodu ve formě feministických bojůvek či faktické předání  jedné z postav z rukou unaveného bílého muže do náruče energií kypícího černocha.

Tohle už nezachrání ani očekávaná velká závěrečná bitva, která je příliš krátká, bez napětí a překvapení, než aby uspokojila nároky namlsaných diváků z předchozího filmu. Mohli jsme dostat velkolepé a invenční zakončení velké ságy a zatím nám filmaři naservírovali jen řemeslně odvedený standard. Škoda, škoda, škoda.