Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Z čela komunikační skupiny Omnicom Media Group odchází Bažant, nahradí ho tři ředitelé

Jedna z největších komunikačních skupin na českém trhu, Omnicom Media Group (spadají pod ní mediálky PHD, OMD Czech a Attention!Media), mění nejvyšší vedení.

Z čela OMG odchází ke konci října 2018 po dvaceti letech působení v Omnicomu Petr Bažant (na fotce zcela vlevo). Skupinu budou nově řídit tři managing partneři, všichni přitom pocházejí zevnitř skupiny. Jsou to: Luisa Alvesová (druhá zprava), která zastane post COO, dále Jan Filipi (druhý zleva) na pozici CFO a Luděk Hatoň (zcela vpravo) jako CCO (Chief Client Officer). Pozice Chief Client Officer je nově zřízenou funkcí a zahrnuje dohled nad kompletním klientským a produktovým portfoliem všech mediálních agentur skupiny.

Změna v nejvyšším vedení OMG se pak promítne do nového rozdělení rolí v TOP managementu v PHD. Vzhledem k tomu, že se dosavadní ředitel Hatoň posune do nové pozice ve vedení skupiny, jeho místo managing directora zaujme Petr Miláček (ex-Prima), stávající client service director PHD.

Bažant do skupiny Omnicom nastoupil v roce 1995. V roce 1997 po necelých třech letech odešel do MediaCom. Od května 2000 byl téměř rok mediálním ředitelem v Universal McCann. Do Omnicomu se vrátil na začátku roku 2001, kdy se stal mediálním ředitelem agentury OMD. V červnu 2003 se pak posunul do čela OMD na pozici managing directora. Od roku 2008 řídil z postu managing directora nákupní sdružení OPera a mezi lety 2006 až 2010 zastával pozici trading directora CEE. Od jara 2010 se stal CEO skupiny Omnicom Media Group.

Odběr newsletteru:

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Rychlovky

  • Lady Gaga: americká zpěvačka vydává na labelu Universal Music šesté album Chromatica. To bude k dispozici v různých fyzických formátech včetně vinylů, a to v různých barvách. Zpěvačka Lady Gaga, držitelka Oscara, Zlatého glóbu a Grammy doposud prodala více než 35 milionů alb a připsala si již více než 32 miliard streamů.

  • nangu.TV: firma, nabízející v Česku a v zahraničí IPTV a OTT řešení, ve fiskálním roce 2018/2019 (skončil v březnu), utržila 204 milionů korun. V meziročním srovnání to je nárůst o 88 milionů korun. Z celkové sumy na prodej zboží (set top boxy, hardware) připadlo 122 milionu (o rok dříve 39 milionů). Čistý zisk společnosti vzrostl ze 3 milionů na 11,1 milionu korun.

  • Daniel Křetínský: antimonopolní úřad povolil spojení soutěžitelů spočívající v možnosti Křetínského společnosti Czech Print Center - Development nabýt přímou kontrolu nad tiskárnami Europrint (podnik z impéria magnáta v exilu Františka Savova). Obě firmy podnikají na trhu polygrafické výroby časopisů, knih a ostatních tiskovin.

  • 3Bobule: třetí snímek z vinařské série režiséra Martina Koppa proběhne i přes současný stav 25. června tohoto roku. Původně měl přijít film z vinařského prostředí do kin 12. března, ale přesně v tu dobu vypukla pandemie koronaviru a všech 180 kinosálů, kde byl snímek připraven k promítání, se zavřelo. Produkce Tomáš Vican, distribuce Bioscop.

  • Rockaway Capital: investiční skupina Jakuba Havrlanta hledá nového kandidáta/kandidátku na pozici PR manažera a tiskového mluvčího. Ten/ta nahradí dosavadní mluvčí Michaelu Papežovou, která se od léta přesouvá do externí pozice.

  • TV Nova: stejně jako dlouhodobé seriály si i cooking show MasterChef Česko dá letní pauzu. Vysílání kuchařské show se přeruší po epizodě, kterou televize uvede 10. června. Pořad se na obrazovky vrátí opět na konci léta.

Recenze

Volání divočiny

Další film, který připomíná nepříjemný a do určité míry zhoubný trend v posledních letech v audiovizuálním průmyslu: totiž nutnost posuzovat dílo ve dvou rovinách. Nejen uměleckou, kreativní stránku (tak jak tomu bylo donedávna), ale i jak moc/málo zcestná ideologie politické korektnosti zasáhla do výsledné podoby.

Zatímco další filmová adaptace klasického díla Jacka Londona nabízí především zdařilé orgie digitálních zvířat (nejen tažné psy, ale i vlky, medvědy atd.), které pobaví i dojmou, další slušný výkon s grácií stárnoucího Harrisona Forda a překrásné záběry aljašské divočiny (kamera Spielbergův Janusz Kamiński - například Indiana Jones a Království křišťálové lebky nebo Most špionů), ideologie filmu zle zaškodila.

Nejde o to, že z indiána je indiánka a z pošťáka Perraulta černoch, to jsou v podstatě jen úsměvné drobnosti. Pokud ale máte nutkání filmovým divákům zatajit, že v Londonově knize zálesáka Johna Thorntona (pána hlavního psího hrdiny Bucka) zabijí indiáni a ústředními zlouny se stane trojice zelenáčů, kteří ale v knižní předloze utonou, rozpadne se vám řada logických návazností, posloupností a velká část příběhové kostry.

Znalci knihy trpí, na druhou stranu nepoučení diváci, zejména kluci a holky, se parádně baví u nesmrtelného dobrodružství Bucka, který se z rozmazleného domácího psíka stane v prostředí zlaté horečky hrdé a svobodné zvíře a vůdcem smečky divokých vlků. Jako rodinný film jednoznačně doporučeno, zapomeňte ale na knihu.