Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Z čela komunikační skupiny Omnicom Media Group odchází Bažant, nahradí ho tři ředitelé

Jedna z největších komunikačních skupin na českém trhu, Omnicom Media Group (spadají pod ní mediálky PHD, OMD Czech a Attention!Media), mění nejvyšší vedení.

Z čela OMG odchází ke konci října 2018 po dvaceti letech působení v Omnicomu Petr Bažant (na fotce zcela vlevo). Skupinu budou nově řídit tři managing partneři, všichni přitom pocházejí zevnitř skupiny. Jsou to: Luisa Alvesová (druhá zprava), která zastane post COO, dále Jan Filipi (druhý zleva) na pozici CFO a Luděk Hatoň (zcela vpravo) jako CCO (Chief Client Officer). Pozice Chief Client Officer je nově zřízenou funkcí a zahrnuje dohled nad kompletním klientským a produktovým portfoliem všech mediálních agentur skupiny.

Změna v nejvyšším vedení OMG se pak promítne do nového rozdělení rolí v TOP managementu v PHD. Vzhledem k tomu, že se dosavadní ředitel Hatoň posune do nové pozice ve vedení skupiny, jeho místo managing directora zaujme Petr Miláček (ex-Prima), stávající client service director PHD.

Bažant do skupiny Omnicom nastoupil v roce 1995. V roce 1997 po necelých třech letech odešel do MediaCom. Od května 2000 byl téměř rok mediálním ředitelem v Universal McCann. Do Omnicomu se vrátil na začátku roku 2001, kdy se stal mediálním ředitelem agentury OMD. V červnu 2003 se pak posunul do čela OMD na pozici managing directora. Od roku 2008 řídil z postu managing directora nákupní sdružení OPera a mezi lety 2006 až 2010 zastával pozici trading directora CEE. Od jara 2010 se stal CEO skupiny Omnicom Media Group.

Odběr newsletteru:

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Rychlovky

  • Skylink: satelitní operátor spouští v říjnu 2020 novou placenou službu Anténa+. Ta je určena divákům, kteří přijímají televizní signál přes pozemní vysílání. Skylink prostřednictvím nové služby zpřístupní placené programy i těm, kteří si doposud neměli přístup k satelitním, kabelovým nebo IPTV televizím. Anténa+ rozšíří pozemní vysílání o 10 TV programů různých žánrů. Součástí Anténa+ budou i programy Nova a Prima v HD kvalitě. Služba bude zatím dostupná v Praze a jejím okolí.

  • Proximity Prague: spouští projekt Admergency, v rámci kterého chce pomáhat firmám postiženým pandemií. Agentura vybere každých 14 dnů jedno zadání od libovolné firmy a připraví pro ni koncepční řešení. A to bez nároku na honorář. Přednost budou mít společnosti, na něž pandemie dopadá tvrdě - například z oblasti hotelnictví, cestovního ruchu nebo kultury.

  • Datart: síť obchodů s elektrem má novou kreativní kampaň. Stojí za ní agentura WMC Grey, výrobu spotů měla na starosti společnost Punk Film. Režie Martin Duda, creative director David Suda.

  • FTV Prima: hlasování diváků rozhodlo, že druhá komerční televize bude od neděle 4. října v prime time vysílat čtvrtou řadu detektivního seriálu Polda. Ten porazil další nabízený seriál Einstein.

  • 2K/Hangar 13: dnes na trh uvedli herní titul Mafia: Definitive Edition, od základu kompletně vytvořený remake původní Mafie. Remake zahrnuje rozšířený scénář, další custceny a zcela nové herní sekvence a funkce.

  • Nadace Dobrý Anděl: o marketing a PR nadace se začala starat Zuzana Vítková (ex-PR.Konektor, ex-Toulcův dvůr). Po téměř šestiletém působení v nadaci tak střídá Markétu Křížovou.

Recenze

Krajina ve stínu

Bohužel, tentokráte si režisér a scenárista Bohdan Sláma (Čtyři slunce, Venkovský učitel, Štěstí atd.), bezpochyby jeden z nejpřemýšlivějších filmových tvůrců dejme tomu střední generace, ukousl příliš velké sousto. Slámu je třeba pochválit za výběr tématu - tragické události, ke kterým skutečně došlo na Vitorazsku na a po konci války.

Když ovšem není k dispozici zdařilý scénář (Ivan Arsenjev) a Sláma s ním již nic kloudného nevyčaroval, tak se tato volba ukazuje jako dvojnásobná chyba. Rozpaky vzbuzuje již základní stavba filmu - oč nahodileji, povrchněji a zkratkovitěji se tvůrci věnují rokům, které tragédii v malé vesnici na jihu Čech předcházely, o to větší prostor dostane samotná masová vražda. Divák tak ale zákonitě nechápe motivy a jednání jednotlivých postav, mimochodem ne příliš zdařile načrtnutých. A už vůbec ne tak niterný proces, během kterého se z přátelského souseda stane vražedná bestie.

Místo aby Sláma věnoval pozornost postupnému budování atmosféry a zachycení plíživého zla, v první polovině snímku divákovi předvádí nesourodý pelmel výjevů, ve kterém je obtížné se vyznat. Herci tak toho nemají moc co hrát. Mimochodem, pokud je součástí výchozí situace skuhrání vitorazských sedláků, jak špatně se jim v První republice žije, pak by Sláma neměl vybírat tak blahobytně, ba skoro obézně vyhlížející herecké typy, kterým evidentně scházejí vrásky upracovaného a unaveného venkovana.

V porovnání s Krajinou ve stínu tak opět geniálně vyniká podobný film, monumentální Jasného epos Všichni dobří rodáci, který se věnuje podobnému tématu - jak se malý venkovský člověk dokáže vyrovnat s náporem velkých dějin a událostí. A bohužel, Veber Stanislava Majera není novým Františkem, přestože by na to Majer měl. Jen mu nikdo takovou roli nenapsal. I po Slámově filmu tak poválečné Vitorazsko zůstává stále zahaleno stínem neznáma.