reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Tlusťákova reklamní platforma ROI Hunter získala stomilionovou investici

Reklamně - technologická platforma ROI Hunter spolupracující s Facebookem a Google, za kterou stojí podnikatel Karel Tlusťák (foto), pokračuje v nabírání dalších investorů.

Firma v rámci dalšího investorského kola A získala investici téměř 113 milionů korun (4,4 miliony eur) od polské mediální skupiny Agora SA (je zalistována na varšavské burze). Peníze mají být použity na udržení růstu a vývoje byznysu -  na navýšení personálního obsazení a rozšíření pobočkové sítě.

V současné době má ROI Hunter 7 kanceláří po celém světě - kromě Prahy i v Dubaji, Sao Paulu a v Berlíně, zaměstnává v nich 90 zaměstnanců. Tlusťák a spol. chce postupně najmout dalších 30 lidí k zajištění expanze na nové trhy, především do Velké Británie, USA a Asie.

Agora SA vlastní síť médií pokrývající noviny, televize, rádia, multikina, outdoor reklamu a internet. Kromě jiného nyní vlastní například velké noviny Gazeta Wyborcza, deník zdarma Metro, OOH firmu AMS, podíl v síti mlutikin Helios a internetový portál Gazeta.pl dosahující téměř 100 milionů návštěv měsíčně. Skupina Agora také zahrnuje několik start-upů zejména v oblasti internetové reklamy.

ROI Hunter již loni získala peníze v řádu milionů dolarů na expanzi v asijsko - pacifickém regionu (kromě jiného zahrnuje IndiiČínuAustrálii a další státy jihovýchodní Asie Oceánie). Odrazovým můstkem expanze se stala kancelář firmy v Singapuru.