reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Prodeje reklamy JCDecaux na pražském letišti vyskočily o 52 procent

12:55, 27. 9. 2018
Reklama/PR Aleš Borovan

Po několikamilionovém výpadku tržeb v roce 2016 silný hráč na trhu s venkovní reklamou JCDecaux, Městský mobiliář (majitel francouzský koncern JCDecaux Group) loni opět obnovil a zlepšil někdejší výkon.

Tržby OOH firmy pod vedením Pavla Slabého (foto) v roce 2017 dosáhly 237 milionů korun. V meziročním srovnání to představuje nárůst o 28 milionů. Hlavním tahounem růstu byl prodej reklamních ploch na pražském letišti, který meziročně vyskočil o 52 procent.

Z celkové částky na prodej reklamy na pražských citylightech připadá 127,5 milionu korun (o rok dříve 122,4 milionu), na prodej reklamy na pražském letišti přes 59 milionů (39 milionů) a na reklamu na rolingboardech v Praze 15 milionů korun (16 milionů).

Ztráta firmy v roce 2016 ve výši 19 milionů se v loňském roce překlopila v čistý zisk téměř 5 milionů korun. Odpisy byly na úrovni 24 milionů korun.

JCDecaux, Městský mobiliář provozuje reklamu na městském mobiliáři v Praze (cca 1500 ploch - kiosky, zastávky MHD) a na pražském Letišti Václava Havla. Firma v letošním roce očekává stagnaci či mírný nárůst tržeb (2,5 až 3 procenta) v druhém pololetí 2018.