Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Komunikační skupina Publicis Groupe kupuje agentury Kindred Group

Obchod, o kterém jsme psali jako první před několika měsíci, je konečně podepsán. Komunikační skupina Publicis Groupe (na fotce druhý zprava šéf českých aktiv Tomáš Varga) kupuje skupinu nezávislých agentur sdružených v Kindred Group.

Kindred Group založil roku 2013 Michal Nýdrle (na fotce vpravo) s partnery jako skupinu nezávislých specializovaných agentur, do níž patří digitální agentury Nydrle a Inspiro a mediální agentury Red Media a Go.Direct. Mezi klienty Kindred patří řada mezinárodních i lokálních klientů, mimo jiné Československá obchodní banka, Huawei, Zoot, Rémy Cointreau, Moneta Money Bank, Unilever, Karlovarské minerální vody, Vodafone či Makro Cash and Carry.

Kindred Group se začlení do portfolia agentur Publicis Groupe v Česku, do kterého patří agentury Zenith, Starcom, Leo Burnett, Saatchi & Saatchi, Publicis, Fallon, MSL, Performics, Blue 449, Starlink a Newcast. Vznikne tak skupina čítající 400 zaměstnanců.

Po akvizici budou pod svými současnými značkami nadále fungovat digitální mediální agentury Red Media a Go.Direct. Lukáš Kružberský (vlevo), současný ředitel Red Media, byl jmenován ředitelem pro digitální média a bude řídit strategii celé skupiny Publicis Groupe Česko v oblasti digitálních médií. Agentury Nydrle a Inspiro budou nově fungovat pod jednotnou značkou Kindred. Společně s agenturou Newcast, která je součástí Publicis, ji povede současná ředitelka agentury Nydrle Pavla Nýdrle (druhá zleva). Ta byla jmenována ředitelkou pro digitální kreativitu a technologie.

Zakladatel Kindred Michal Nýdrle se stane novým členem boardu Publicis Groupe Česká republika. Ujme se nově vytvořené funkce digital & technology officer, ve které povede všechny digitální aktivity a týmy napříč společností.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Economia: mediální dům posiluje redakce. Do Aktuálně.cz nastoupil Josef Greš (vedení rubriky Názory), tým Hospodářských novin rozšíří Luboš Kreč.

  • Scholz & Friends: reklamní agentura v roce 2018 utržila přes 51 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 7 milionů více. Čistý zisk klesl z 1,2 milionu na 600 tisíc korun.

  • Slevomat.cz: ve funkci jednatele zážitkového portálu skončil Adam Bartnicki. Na jeho místo nastoupil Kamil Hanzlík, finanční ředitel Slevomatu.

  • Puma Czech Republic: česká pobočka německého výrobce sportovního oblečení a obuvi v roce 2018 utržila 620 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 53 milionů více. Čistý zisk stoupl z 26 milionů na 62 milionů korun.

  • Boomerang Communication: reklamní a marketingová agentura v roce 2018 utržila 107 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 10 milionů méně. Čistý zisk meziročně klesl z 19 milionů na 10 milionů korun. Firma dělala/dělá pro ČEZ, Ahold, Radegast, ČMSS nebo Českou spořitelnu.

  • Proboston Creative: kreativní agentura (Knowledge Investors 50 procent, Jan Červinka 22 procent atd.) v roce 2018 utržila 31 milionů, o rok dříve to bylo 36 milionů korun. Čistý zisk klesl ze 7 milionů na 2 miliony.

  • Na turné

    Lenka Filipová
    07. 10.13. 11.
  • Hit dne


    Heilung - Hamrer Hippyer.

Recenze

X-Men: Dark Phoenix

Pozice X-Men: První třída a Logan: Wolverine jako doposud nejpovedenějších filmů x-mení série se solidně otřásá. Režisér, producent a scenárista Simon Kinberg (mimochodem napsal scénář i k X-Men: Apokalypsa, Budoucí minulost a Poslední vzdor) přichází s Dark Phoenixem, dech beroucí jízdou, kterou si divák užije od začátku do konce.

Základem Dark Phoenixu je především skvěle a inteligentně napsaný scénář, se silným, přehledným příběhem a obsahující vyváženou kombinaci povedených akčních scén, dějových zvratů a uvěřitelného vývoje postav (plus jako bonus minimum politicky korektních momentů - to je osvěžující faktor). Tentokráte X-Meni zápasí s jednou z vlastních řad, s Jean Grey, ze které neznámá kosmická sílí postupně vytváří jednoho z nejmocnějších mutantů vůbec. To každého z X-Menů vystaví těžké zkoušce.

Možná, že nejednoznačná a nepředvídatelná proměna či transformace hlavních postav je vůbec to nejlepší, co Dark Phoenix nabízí. Stejně jako například autoři ve Wolverinovi i zde Kinberg šťastně vsadil na polidštění výjimečných bytostí se superschopnostmi. Děj tak vychází nejen z jejich síly, ale i z jejich nedostatků, slabostí a omezení. Původně sci-fi/fantasy se tak posouvám až někam k sociálnímu dramatu. To spolu s vysoce vydařenou akcí řadí film vysoko nad X-Men: Apokalypsu a Budoucí minulost.