Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Komunikační skupina Publicis Groupe kupuje agentury Kindred Group

Obchod, o kterém jsme psali jako první před několika měsíci, je konečně podepsán. Komunikační skupina Publicis Groupe (na fotce druhý zprava šéf českých aktiv Tomáš Varga) kupuje skupinu nezávislých agentur sdružených v Kindred Group

Kindred Group založil roku 2013 Michal Nýdrle (na fotce vpravo) s partnery jako skupinu nezávislých specializovaných agentur, do níž patří digitální agentury Nydrle a Inspiro a mediální agentury Red Media a Go.Direct. Mezi klienty Kindred patří řada mezinárodních i lokálních klientů, mimo jiné Československá obchodní banka, Huawei, Zoot, Rémy Cointreau, Moneta Money Bank, Unilever, Karlovarské minerální vody, Vodafone či Makro Cash and Carry.

Kindred Group se začlení do portfolia agentur Publicis Groupe v Česku, do kterého patří agentury Zenith, Starcom, Leo Burnett, Saatchi & Saatchi, Publicis, Fallon, MSL, Performics, Blue 449, Starlink a Newcast. Vznikne tak skupina čítající 400 zaměstnanců.

Po akvizici budou pod svými současnými značkami nadále fungovat digitální mediální agentury Red Media a Go.Direct. Lukáš Kružberský (vlevo), současný ředitel Red Media, byl jmenován ředitelem pro digitální média a bude řídit strategii celé skupiny Publicis Groupe Česko v oblasti digitálních médií. Agentury Nydrle a Inspiro budou nově fungovat pod jednotnou značkou Kindred. Společně s agenturou Newcast, která je součástí Publicis, ji povede současná ředitelka agentury Nydrle Pavla Nýdrle (druhá zleva). Ta byla jmenována ředitelkou pro digitální kreativitu a technologie.

Zakladatel Kindred Michal Nýdrle se stane novým členem boardu Publicis Groupe Česká republika. Ujme se nově vytvořené funkce digital & technology officer, ve které povede všechny digitální aktivity a týmy napříč společností.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Deník N: v tuto chvíli čistě online medium, které ovládá skupina multimilionářů v čele se Silke Horákovou a Jaroslavem Horákem, od 7. ledna odstartuje tištěné vydání.

  • NetMonitor: od nového roku by měl začít měřit i data o mobilních aplikacích. Do pilotního výzkumu jsou zapojeny mediální domy Economia, Mafra a Czech News Center. První čísla by měla být dle plánu již za leden 2019.

  • Seznam.cz: firma Iva Lukačoviče spustil nástroj pro měření brandových video kampaní v Česku Brand lift/Sbrandlift. Inzerenti tak mohou sledovat vliv kampaní na Seznam.cz na jednotlivé atributy značky a vyhodnotit si celou kampaň v reklamní síti.

Hit dne

Michal Hrůza: Nad světem (Nezapomínej)

  • Na turné

    Lucie
    13. 11.30. 11.
  • Castingy

    Televize Barrandov shání zájemce o účast na natáčení pořadu Soudce Alexandr. Věk 20 až 70 let. Termín 22. a 23. září.

Recenze

Aquaman

Po rozpačitém prvním větším představení Aquamana v rozpačité Lize spravedlnosti (2017) přichází pořádná nálož v podobě samostatného filmu "vodního může". Aquaman je další ukázkou trendu, který bude v kinech bohužel asi stále častější - gejzír přeplácaných a křečovitě okázalých digitálních efektů naprosto zadupává do země jakýkoliv příběh a stavbu filmu.

Stejně jako Smrtelné stroje, Valerian a město tisíce planet nebo Jupiter vychází je i Aquaman dobrou pozvánkou do kin pro ty, kteří se chtějí jen pokochat nezkrotnou vizuální fantazií tvůrců, explozí barev, tvarů, fantaskních tvorů, rostlin, staveb atd., halabala na sebe naházených bez smyslu, omezení a promakanějšího záměru.

První půl hodinu je takový koncept ještě zábavný, pak však začíná toporně vyprávěný a selankovitý příběh čím dál více a více vadit. Zvláště, pokud představitel Aquamana Jason Momoa není bůhvíjaký herec (ale to asi nikdo nečekal, že) a pokud scenáristé David Leslie Johnson-McGoldrick a Will Beall opravdu hodně šetřili vtipnými hláškami.

Je to vlastně docela nepříjemný regres. Pokud poslední Avengers anebo Logan: Wolverine ukázali, že i komiksová adaptace může být "dospělé" umění, pak je Aquaman opět návrat mezi neškodnou dětskou zábavu. S hodně barvičkami, blýskavými cingrlártky, ale bez jakéhokoliv přesahu, snahy o nadčasovost nebo ambice vyprávět velký příběh.