Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Komunikační skupina Publicis Groupe kupuje agentury Kindred Group

Obchod, o kterém jsme psali jako první před několika měsíci, je konečně podepsán. Komunikační skupina Publicis Groupe (na fotce druhý zprava šéf českých aktiv Tomáš Varga) kupuje skupinu nezávislých agentur sdružených v Kindred Group.

Kindred Group založil roku 2013 Michal Nýdrle (na fotce vpravo) s partnery jako skupinu nezávislých specializovaných agentur, do níž patří digitální agentury Nydrle a Inspiro a mediální agentury Red Media a Go.Direct. Mezi klienty Kindred patří řada mezinárodních i lokálních klientů, mimo jiné Československá obchodní banka, Huawei, Zoot, Rémy Cointreau, Moneta Money Bank, Unilever, Karlovarské minerální vody, Vodafone či Makro Cash and Carry.

Kindred Group se začlení do portfolia agentur Publicis Groupe v Česku, do kterého patří agentury Zenith, Starcom, Leo Burnett, Saatchi & Saatchi, Publicis, Fallon, MSL, Performics, Blue 449, Starlink a Newcast. Vznikne tak skupina čítající 400 zaměstnanců.

Po akvizici budou pod svými současnými značkami nadále fungovat digitální mediální agentury Red Media a Go.Direct. Lukáš Kružberský (vlevo), současný ředitel Red Media, byl jmenován ředitelem pro digitální média a bude řídit strategii celé skupiny Publicis Groupe Česko v oblasti digitálních médií. Agentury Nydrle a Inspiro budou nově fungovat pod jednotnou značkou Kindred. Společně s agenturou Newcast, která je součástí Publicis, ji povede současná ředitelka agentury Nydrle Pavla Nýdrle (druhá zleva). Ta byla jmenována ředitelkou pro digitální kreativitu a technologie.

Zakladatel Kindred Michal Nýdrle se stane novým členem boardu Publicis Groupe Česká republika. Ujme se nově vytvořené funkce digital & technology officer, ve které povede všechny digitální aktivity a týmy napříč společností.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • HBO Europe: premiéra nové, šestidílné špionážní minisérie Bez vědomí bude na HBO a HBO Go 17. listopadu. Na HBO Go bude uvedeno vůbec poprvé v historii české produkce HBO všech šest epizod najednou.

  • Brutal Assault: jedním z headlinerů dalšího ročníku velkého metalového festivalu, který se koná v Josefově u Jaroměře, se stanou britští gothic metalisté Cradle of Filth.

  • Konektor Place: seskupení agentur získalo dva nové klienty - Playstation CZ (vztahy s médii) a Danone (sociální sítě).

  • Xindl X: vyprodal chystaný koncert v pražské hale Forum Karlín, který se koná na konci listopadu. Kapacita se pohybuje něco nad 3 tisíce lidí. V těchto dnech písničkářovi vychází Best of u Universal Music.

  • ACNielsen Czech Republic: výzkumná a analytická společnost v roce 2018 utržila 425 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 30 milionů více. Čistý zisk narostl z 5,5 milionu na 9,7 milionu korun.

  • Nutricia: novou marketingovou ředitelkou výrobce dětské a klinické výživy ze skupiny Danone se od 1. října stala Anna Zatorska (již 15 let ve skupině).

  • Na turné

    Visací zámek
    01. 11.07. 12.
  • Hit dne

    Trailer k netrpělivě očekávanému filmu Joker.

Recenze

Joker

Úchvatný, takřka geniální film, na druhou stranu z určitého aspektu chorý a nebezpečný snímek. Příběh Batmanova protivníka Jokera, který vznikl podle originálního scénáře, tedy nikoliv podle komiksové předlohy, je bezpochyby filmovou událostí letošního roku. Již jen díky dechberoucímu výkonu Joaquina Phoenixe v hlavní roli.

Phoenix se dostal mnohem dál, než u jiné své skvělé kreace - postavy Johnnyho Cashe ve Walk the Line (2005). Přerod frustrovaného a neúspěšného stand-up komika, trpícího mentální poruchou a přeludy, v masového zabijáka děsícího Gotham City, ve Phoenixově hypnotickém podání je mrazivá, až zrůdně krásná záležitost. Navíc podtržená netradiční hudbou islandské muzikantky Hildur Guðnadóttir. Těžko vzpomenout na nějaký film z posledních let, který by působil tak intenzivně a naléhavě. Phoenix, který takřka nesleze z plátna, se zde dotýká herecké nesmrtelnosti. A leckterého diváka přitom napadne, jakými vnitřními běsy asi trpí herec samotný.

Režisér Todd Phillips (Pařba ve Vegas, Týpci a zbraně) v Jokerovi komiksový svět novátorsky pojal jako realitu, tedy bez superschopností, superhrdinů nebo nějakých výraznějších akčních scén a honiček. Je to vlastně spíše psychologické drama až thriller, než klasický komiksový film. I to přispívá k hlavní kontroverzi: Joker na některých místech působí jako svůdná oslava zla. Bezpochyby (taky) pod vlivem tohoto filmů spáchá řada zlých lidí řadu zlých skutků. A je otázka: má film sloužit něčemu takovému? Mají se filmaři snažit, byť geniálně, zapůsobit na to negativní v každém člověku, co má každý někde v sobě, ale drtivá většina lidí to dokáže potlačit? Při sledování Jokera se možná část diváků o sobě dozví nehezké věci. I to je součást výjimečného filmového Jokera.