Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Komunikační skupina Publicis Groupe kupuje agentury Kindred Group

Obchod, o kterém jsme psali jako první před několika měsíci, je konečně podepsán. Komunikační skupina Publicis Groupe (na fotce druhý zprava šéf českých aktiv Tomáš Varga) kupuje skupinu nezávislých agentur sdružených v Kindred Group

Kindred Group založil roku 2013 Michal Nýdrle (na fotce vpravo) s partnery jako skupinu nezávislých specializovaných agentur, do níž patří digitální agentury Nydrle a Inspiro a mediální agentury Red Media a Go.Direct. Mezi klienty Kindred patří řada mezinárodních i lokálních klientů, mimo jiné Československá obchodní banka, Huawei, Zoot, Rémy Cointreau, Moneta Money Bank, Unilever, Karlovarské minerální vody, Vodafone či Makro Cash and Carry.

Kindred Group se začlení do portfolia agentur Publicis Groupe v Česku, do kterého patří agentury Zenith, Starcom, Leo Burnett, Saatchi & Saatchi, Publicis, Fallon, MSL, Performics, Blue 449, Starlink a Newcast. Vznikne tak skupina čítající 400 zaměstnanců.

Po akvizici budou pod svými současnými značkami nadále fungovat digitální mediální agentury Red Media a Go.Direct. Lukáš Kružberský (vlevo), současný ředitel Red Media, byl jmenován ředitelem pro digitální média a bude řídit strategii celé skupiny Publicis Groupe Česko v oblasti digitálních médií. Agentury Nydrle a Inspiro budou nově fungovat pod jednotnou značkou Kindred. Společně s agenturou Newcast, která je součástí Publicis, ji povede současná ředitelka agentury Nydrle Pavla Nýdrle (druhá zleva). Ta byla jmenována ředitelkou pro digitální kreativitu a technologie.

Zakladatel Kindred Michal Nýdrle se stane novým členem boardu Publicis Groupe Česká republika. Ujme se nově vytvořené funkce digital & technology officer, ve které povede všechny digitální aktivity a týmy napříč společností.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Warhorse Studios: všechny podíly v herním studiu (Zdeněk Bakala, Martin Klíma a Daniel Vávra) přešly na rakouskou publisherskou firmu Koch Media.

  • Ticket Art Production: produkční a ticketingová firma v roce 2017 utržila přes 51 milionů korun, v meziročním srovnání o 31 milionů více. Čistý zisk dosáhl 20 milionů oproti ztrátě 700 tisíc v roce 2016.

  • Savage.tv: produkční firma v roce 2017 utržila 214 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 44 milionů více. Čistý zisk dosáhl 4 milionů oproti mírné ztrátě v roce 2016. Ve sledovaném období firmu vlastnila Pavla Burgetová, na jaře 2018 ji získala společnost Stink CZ Daniela Bergmanna.

Hit dne

Trailer filmu Teroristka.

  • Na turné

    Mandrage
    24. 1.30. 3.
  • Castingy

    Televize Barrandov shání zájemce o účast na natáčení pořadu Soudce Alexandr. Věk 20 až 70 let. Termín 22. a 23. září.

Recenze

Alita: Bojový Anděl

Přes 16 let trvalo převést japonský cyberpunkový manga komiks spisovatele Yukito Kishira Alita: Bojový Anděl (mimochodem nedávno vyšel i v češtině) od prvotního nápadu na plátna kin. Velikán světové kinematografie James Cameron (Avatar, Titanic), který si vzal na bedra scénář a produkci, dlouhá léta dával vždy přednost jinému projektu.

Studio 20th Century Fox dala konečnou zelenou projektu až v průběhu roku 2016, poté co poněkud seškrtalo rozpočet a na režisérskou židli angažovalo Roberta Rodrigueze. Výsledek by se dal označit jako povedená, pokorná a citlivě provedená filmová adaptace, která zachovává ducha, atmosféru knižní předlohy a pokud se v něčem od originálu odchyluje, pak se jedná v drtivé většině o zdařilé obohacení původního příběhu.

Odklad podle všeho prospěl i vizuální stránce filmu. Inteligentní a kreativní užití pokročilých digitálních technologií a triků (Cameron je původně vyvíjel pro dokumentární film) při ztvárňování dystopického světa roku 2563 po blíže neupřesněné katastrofě patří k hlavním tahákům filmu. Tvůrčí dvojici Cameron - Rodriguez se podařilo zkombinovat panteon nejednoduchých a barvitých postav (jak hlavních hrdinů, tak i záporáků) budoucího světa se záplavou bravurně vymyšlených a nasnímaných akčních scén. A to včetně překvapivého konce (pro ty, kdo nečetli komiks) jedné z hlavních postav. Svižný, moderní a srdcařsky udělaný filmový přepis kultovní mangy, který neurazí znalce a potěší nové fandy.