Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 
     
     
     
        

Komunikační skupina Publicis Groupe kupuje agentury Kindred Group

08:06, 4. 10. 2018

Obchod, o kterém jsme psali jako první před několika měsíci, je konečně podepsán. Komunikační skupina Publicis Groupe (na fotce druhý zprava šéf českých aktiv Tomáš Varga) kupuje skupinu nezávislých agentur sdružených v Kindred Group

Kindred Group založil roku 2013 Michal Nýdrle (na fotce vpravo) s partnery jako skupinu nezávislých specializovaných agentur, do níž patří digitální agentury Nydrle a Inspiro a mediální agentury Red Media a Go.Direct. Mezi klienty Kindred patří řada mezinárodních i lokálních klientů, mimo jiné Československá obchodní banka, Huawei, Zoot, Rémy Cointreau, Moneta Money Bank, Unilever, Karlovarské minerální vody, Vodafone či Makro Cash and Carry.

Kindred Group se začlení do portfolia agentur Publicis Groupe v Česku, do kterého patří agentury Zenith, Starcom, Leo Burnett, Saatchi & Saatchi, Publicis, Fallon, MSL, Performics, Blue 449, Starlink a Newcast. Vznikne tak skupina čítající 400 zaměstnanců.

Po akvizici budou pod svými současnými značkami nadále fungovat digitální mediální agentury Red Media a Go.Direct. Lukáš Kružberský (vlevo), současný ředitel Red Media, byl jmenován ředitelem pro digitální média a bude řídit strategii celé skupiny Publicis Groupe Česko v oblasti digitálních médií. Agentury Nydrle a Inspiro budou nově fungovat pod jednotnou značkou Kindred. Společně s agenturou Newcast, která je součástí Publicis, ji povede současná ředitelka agentury Nydrle Pavla Nýdrle (druhá zleva). Ta byla jmenována ředitelkou pro digitální kreativitu a technologie.

Zakladatel Kindred Michal Nýdrle se stane novým členem boardu Publicis Groupe Česká republika. Ujme se nově vytvořené funkce digital & technology officer, ve které povede všechny digitální aktivity a týmy napříč společností.

Odběr newsletteru:

Odběr newsletteru:

Objednat předplatné zde

Přihlášení

Rychlovky

  • Miton: investiční skupina, která se angažuje hlavně v online segmentu, mírně navýšila podíl v dárcovské platformě Donio - ze 75 procent na více než 77 procent.

  • Seznam.cz: televize Seznam.z TV zabodovala s třetí řadou komediálního seriálu Lajna. Osm dílů, vysílaných v pondělním prime time od 20:30 hodin průměrně sledovalo 182 tisíc diváků starších 15 let (share 3,17 procenta). V hlavní cílové skupině 15-69 let dosáhla sledovanost na 136 tisíc diváků (share 4,22 procenta). Na videoportálu Stream má třetí řada zatím přes tři milióny zhlédnutí.

  • M7 Group: lucemburská společnosti, vlastněná Canal +, uzavřela dlouhodobou smlouvu se slovenskou veřejnoprávní stanicí RTVS na satelitní distribuci ze satelitu ASTRA na pozici 23,5 stupně východně.  Dohoda se týká všech čtyř jejích kanálů: Jednotka, Dvojka, Trojka a zbrusu nový kanál RTVS Šport.

  • Sam 73 Apparel: e-commerce firma v segmentu módy a oděvů v roce 2020 utržila 231 milionů korun. V meziročním srovnání to je pokles o 83 milionů. Čistý zisk 6,7 milionu z roku 2019 se loni překroplil ve ztrátu 4,7 milionu korun.

  • Michal David: známý hitmaker navazuje na úspěch loňského alba a vydává jeho pokračování Moje zapomenuté ploužáky 2 (Warner Music). "Když jsem dělal první výběr do jedničky, vytipoval jsem zhruba 60 ploužáků. Jsou to většinou písně, které vyšly na LP deskách a posléze i na cédéčkách, ale nestaly se z nich takové ty úhlavní hity. A tak mi bylo líto je nechat v zapomnění," uvedl David. Mezi bonusy tentokrát zařadil duety s různými zpěvačkami.

  • TV Prima: v listopadu TV skupina dosáhla celodenní share 27,80 procenta (meziročně plus 1,18 p. b.) v cílovce 15+. Mediazastupitelství Media Club mělo podíl na sledovanosti v celodni 35,60 procenta ve strategické cílovce 15 až 69 let. Hlavní Prima dosáhla share 13,51 procenta v CS 15+, zpravodajská CNN Prima News pak v téže cílovce 1,22 procenta. Nejnovější kanál Prima Show dosáhl v prvním měsíci (listopadu) share 0,42 procenta v CS 15+. Nejoblíbenější pořady v listopadu: seriál Slunečná, nejsledovanější epizodu (2. listopadu) vidělo 1,262 milionu diváků v CS 15+, seriál Hvězdy nad hlavou 29. listopadu zhlédlo 1,023 milionu diváků v CS 15+.

  • Hit dne


    Cynic: Diamond Light Body

Recenze

Eternals

Film Aleš Borovan

V globální kinematografii začíná evidentně platit nové pravidlo: Čím více film obsahuje levicové progresivistické ideologie (nejrůznější kvóty pro hlavní postavy, woke výstřelky atd.), tím je film hloupější a nudnější. Divák by měl vědět, že nová parta superhrdinů Marvelu Eternals je progresivismem napěchovaná až na půdu hodně vysokého mrakodrapu.

Stačí si jen vzít hlavní hrdiny - takže tu máme pět žen, pět mužů, ta úzkostlivá přesnost je až dojemně úsměvná a strojově těžkopádná. Z celkového počtu jedna Asiatka, jeden Asiat, jeden Pákistánec, minimálně jeden homosexuál, jedna superhrdinka, která je hluchoněmá atd. Jsme opravdu jen kousek od okamžiku, kdy velká studia do boje pošlou jako superhrdinu/-nku legendární lesbickou, jednonohou černošku.

Je jen logické, že uprostřed hromobití ideologie a plnění nejrůznějších nároků angažovaného umění nebyl moc čas na filmařinu. Od slabého, povrchně nahozeného příběhu, přes nevěrohodné zvraty až po jednoduchou, zkratkovitou stavbu a prokreslení postav. Jaký to propad od skvělého Logana: Wolverina (2017), který nastavil vysokou laťku kvality, jak se dá postavou superhrdiny pracovat. Je skutečně úsměvná představa, že by kdokoliv z nových superhrdinů Eternals sám utáhl svůj sólo film. Možná s výjimkou Ikarise (Richard Madden). Je dost pravděpodobné, že to studio napadlo, ale pokud to bude podobná slabota, tak diváci v kině usnou. Ach kdeže časy Avengers a X-Menů jsou!

Celá nová superhrdinská parta je pro Marvel kvalitativní krok vzad a jediné, co je na této situaci skutečně zajímavé, jak a zda si Walt Disney s propadem kvality u jednoho ze svých hlavních byznysových koňů poradí.