Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

O2 Telefónica nalije do Novy a Primy 50 milionů korun

10:35, 11. 4. 2013

Telekomunikační obr O2 Telefónica za pár dní spustí rozsáhlou reklamní a marketingovou kampaň na podporu nově zaváděných tarifů Free. V jejím rámci investuje do reklamních časů Novy a Primy souhrnnou částku okolo 50 milionů korun. Na těchto televizích poběží několik spotů, natáčených v Portugalsku, včetně nezvykle dlouhého 45 vteřinového spotu.

Dalších 10 až 12 milionů padne na podporu prodeje na prodejnách O2. 

Celková částka, kterou firma na kampaň ve stylu hippies vynaloží, se vyšplhá až na 100 milionů korun. Pro srovnání: tradiční předvánoční kampaně operátora stojí od 50 milionů do 70 milionů korun. "Je to největší kampaň Telefóniky za posledních pět let," uvedl marketingový ředitel Telefóniky Jiří Dvorjančanský.

Gró reklamních investic bude směřovat do televizí - 50 procent. Dalších 20 až 25 procent spolkne internet a 20 procent outdoor. Naopak zcela ostrouhají rádia. Kampaň, která potrvá tři měsíce, pro Telefóniku zajišťuje agentura VCCP.

Telefónica dnes ohlásila zavedení tří nových tarifů Free. Tarif Free CZ kupříkladu nabídne za 749 korun měsíčně neomezené volání a SMS do všech sítí v České republice.