Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Primácký Media Club v příštím roce zdraží reklamu o 10 procent

aktualizováno
16:10, 25. 10. 2018

TV Prima má v příštím roce o něco skromnější obchodní ambice než konkurenční Nova. Zatímco největší komerční televize v roce 2019 zdraží reklamu v průměru o 12 procent, primácké mediazastupitelství Media Club (na fotce ředitel Ladislav Dianiška) navýší ceny o 10 procent.

Je to podobný nárůst jako v letošním roce a v roce 2017. Za rozhodnutím týmu Primy pro příští rok stojí vyprodanost reklamních pozic a širší portfolio tematických stanic se specifickou afinitou. Cílovou skupinou Media Clubu zůstává 15 až 69. Na tuto skupinu míří dva bundly Exclusive a Total. Dětský pak na 4 až 14. Beze změny je i rozdělení vysílací doby na části dne - prime time a off prime time a na časové období - high season (duben, květen, říjen, listopad), medium season (březen, červen, září a část prosince) a low season (leden, únor, červenec, srpen a závěr prosince).

Základní cena CPP (spot 30 sekund, prime time a období s indexem 1) v pásmu útraty do 1 999 999 korun mírně narostla z 29 500 korun na 29 900 korun. Dále se snižuje podle objemu útraty (v pásmu 10 milionů až 19 999 999 korun je to 25 tisíc korun). Media Club přípravil celou řadu slev - za včasný podpis závazku, za 50 procent předplatby objemu celoročního závazku, pro nového klienta, za investice do dalších médií atd.

Jednou z mála novinek je zavedení druhé srpnového koeficientu pro závěr měsíce ve výši 1,00. Mediazastupitelství rovněž změnilo percentuální rozložení jednotlivých stanic v bundlech, viz následující tabulka (čísla v procentech, v závorce procenta za letošní rok):

  • Kanál                                Exclusive 2019       Total 2019
  • Prima                                47 (50)                    38,5 (41)
  • Prima Cool                       13 (14)                      10    (12)
  • Prima love                         7  (8)                       5,5    (6,5)
  • Prima Zoom                      6   (7)                      4,5    (5)
  • Prima Max                         8   (8)                      7     (7)
  • Prima Krimi                       5   (-)                      4      (-)
  • Ostatní stanice                   11  (10)                   10,5   (8,5)
  • TV Barrandov Group        3   (3)                      20    (20)

 

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Nakladatelství Prostor: firma, vydávající knižní tituly ze segmentu beletrie, historie a kulturní dějiny, za rok 2018 utržila 21,4 milionu korun, v meziročním srovnání o 9 milionů více. Čistý zisk stoupl z 220 tisíc na 730 tisíc korun.

  • Walt Disney: dokončil převzetí zábavního a mediálního obra 21st Century Fox (filmové studio 20th Century Fox, majorita v National Geographic, Fox television network atd.) za 71 miliard dolarů. Firma Fox Rupperta Murdocha se dále soustředí jen na zpravodajské a sportovní kanály.

  • TV Nova: několik čísel podílů na sledovanosti z uplynulých dní - seriál Kameňák v pátek večer zaujal 29,26 procenta diváků v cílovce 15 až 54, soutěžní show The Voice Česko Slovensko získala 29,62 procenta diváků u obrazovek v 15 až 54 a kriminální série Specialisté 22,13 procenta opět v 15 až 54.

Hit dne

Avengers: Endgame, další trailer.

  • Na turné

    Mandrage
    24. 1.30. 3.
  • Castingy

    Televize Barrandov shání zájemce o účast na natáčení pořadu Soudce Alexandr. Věk 20 až 70 let. Termín 22. a 23. září.

Recenze

Jak vycvičit draka 3

Již od prvního filmu z roku 2010 je série Jak vycvičit draka zárukou kvalitní, milé, chytré a nápadité zábavy pro celou rodinu. Dobrá zpráva: ani aktuální trojka z této nepříliš hustě obsazené škatulky naštěstí nevybočuje.

Celá vikingská parta - Škyťák s drakem Bezzubkou, Astrid a plno dalších - má pro diváky přichystáno další napínavé dobrodružství se spoustou bláznivých zvratů. Tentokráte nejde o nic jiného, než o nebezpečí, hrozící všem blpským drakům. Jedinou šancí je najít mýty opředený Skrytý svět, daleko od lidí, v němž by se všichni draci mohli před hrozbou ukrýt a přežít.

Samozřejmě, i v takto postavené vyprávěcí kostře se nezbytně objevují prvky současného progresivního a korektního Hollywoodu typu migrace Vikingů, multikulti soužití různých kultur atd. Ovšem scenáristická a režijní účast Deana DeBlois (na kontě má všechny dračí firmy) je zárukou, že vše je zakomponováno do příběhu inteligentně a se vkusem. DeBlois umí vyprávět zajímavě, vtipně, s nadhledem a hlavně se dokáže zkušené vyhnout očekávání diváků, takže ani u trojky se nedá předem odhadnout, jak celé dobrodružství skončí (kromě toho, že skončí dobře).

K tomu si připočteme úchvatné vizuální zpracování, možná nejlepší ze všech tří filmů, které občas nezapře inspiraci slavným Avatarem. Jak vycvičit draka 3 - to je jistota dobře prožitého času v kině. Ale už bych tu sérii neprotahoval, ani kvůli očekávanému ranci peněz.