Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Primácký Media Club v příštím roce zdraží reklamu o 10 procent

aktualizováno
16:10, 25. 10. 2018

TV Prima má v příštím roce o něco skromnější obchodní ambice než konkurenční Nova. Zatímco největší komerční televize v roce 2019 zdraží reklamu v průměru o 12 procent, primácké mediazastupitelství Media Club (na fotce ředitel Ladislav Dianiška) navýší ceny o 10 procent.

Je to podobný nárůst jako v letošním roce a v roce 2017. Za rozhodnutím týmu Primy pro příští rok stojí vyprodanost reklamních pozic a širší portfolio tematických stanic se specifickou afinitou. Cílovou skupinou Media Clubu zůstává 15 až 69. Na tuto skupinu míří dva bundly Exclusive a Total. Dětský pak na 4 až 14. Beze změny je i rozdělení vysílací doby na části dne - prime time a off prime time a na časové období - high season (duben, květen, říjen, listopad), medium season (březen, červen, září a část prosince) a low season (leden, únor, červenec, srpen a závěr prosince).

Základní cena CPP (spot 30 sekund, prime time a období s indexem 1) v pásmu útraty do 1 999 999 korun mírně narostla z 29 500 korun na 29 900 korun. Dále se snižuje podle objemu útraty (v pásmu 10 milionů až 19 999 999 korun je to 25 tisíc korun). Media Club přípravil celou řadu slev - za včasný podpis závazku, za 50 procent předplatby objemu celoročního závazku, pro nového klienta, za investice do dalších médií atd.

Jednou z mála novinek je zavedení druhé srpnového koeficientu pro závěr měsíce ve výši 1,00. Mediazastupitelství rovněž změnilo percentuální rozložení jednotlivých stanic v bundlech, viz následující tabulka (čísla v procentech, v závorce procenta za letošní rok):

  • Kanál                                Exclusive 2019       Total 2019
  • Prima                                47 (50)                    38,5 (41)
  • Prima Cool                       13 (14)                      10    (12)
  • Prima love                         7  (8)                       5,5    (6,5)
  • Prima Zoom                      6   (7)                      4,5    (5)
  • Prima Max                         8   (8)                      7     (7)
  • Prima Krimi                       5   (-)                      4      (-)
  • Ostatní stanice                   11  (10)                   10,5   (8,5)
  • TV Barrandov Group        3   (3)                      20    (20)

 

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Dark Side: digitální a komunikační agentura v roce 2017 utržila přes 42 milionů korun. V meziročním srovnání to představuje pokles o 2 miliony. Čistý zisk 1,1 milionu se předloni snížil na 800 tisíc korun.

  • R2B2: digitální reklamní síť Kamila Foltina a Martina Čelikovského v roce 2017 utržila 59 milionů korun, v meziročním srovnání o 23 milionů více. Čistý zisk klesl z 2,8 milionu na 900 tisíc. Firma nedávno zfúzovala se sesterskou společností Webgarden.

  • Bedna Films: filmová a reklamní produkce Jakuba Červenky a Petra Kratochvíla v roce 2017 utržila 12,6 milionu korun, v meziročním srovnání o 7,4 milionu více. Ztráta z roku 2016 ve výši 1,7 milionu se překlopila do kladné nuly.

Hit dne

Spider-Man: Daleko od domova trailer.

  • Na turné

    Mandrage
    24. 1.30. 3.
  • Castingy

    Televize Barrandov shání zájemce o účast na natáčení pořadu Soudce Alexandr. Věk 20 až 70 let. Termín 22. a 23. září.

Recenze

Muse: Simulation Theory

Konečně. Po třech vyloženě slabých a místy až naivních deskách vydalo anglické rockové trio Muse nahrávku, která připomíná někdejší sílu a muzikantskou výjimečnost Matta Bellamyho a spol. a která navazuje na poslední vydařené album Black Holes & Revelations (2006).

Kapela z producenta Richa Costeyho (dalšími koproducenty jsou Mike Elizondo, Shellback nebo Timbaland) po dlouhé době vymáčkla to, co s nimi dokázal na předchozích nahrávkách Absolution (2003) a Black Holes... Tohle jsou Muse, které známe a které máme rádi: silné a energické rockové kompozice doplněné syntezátorovými linkami, výrazné a netuctové melodické motivy, aranžérské hračičkaření a plná náruč promakaných hitů, které časem neokorají.

To by to ovšem nebyli Muse, aby nepřidali něco navíc. Design a hudební složka se inspirovaly v retro science fiction a pop kultuře 80. let., nahrávka povedeně kombinuje bombastický stadiónový rock s líbivým elektronickým popem do nezaměnitelného a relativně originálního rukopisu Muse. To vše na inteligentní úrovni a s minimálními náběhy do nasládlé šmíry. Ve výsledku je Simulation Theory (hard core fandové si jistě pořídí deluxe edici s vydařenými remixy) povedenou a barevnou deskou, která do zlatého fondu kapely pošle řadu hitových skladeb jako Algorithm, The Void nebo Blockades. Návštěvníci pražského koncertu v roce 2019 se mají na co těšit.