Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Primácký Media Club v příštím roce zdraží reklamu o 10 procent

aktualizováno
16:10, 25. 10. 2018

TV Prima má v příštím roce o něco skromnější obchodní ambice než konkurenční Nova. Zatímco největší komerční televize v roce 2019 zdraží reklamu v průměru o 12 procent, primácké mediazastupitelství Media Club (na fotce ředitel Ladislav Dianiška) navýší ceny o 10 procent.

Je to podobný nárůst jako v letošním roce a v roce 2017. Za rozhodnutím týmu Primy pro příští rok stojí vyprodanost reklamních pozic a širší portfolio tematických stanic se specifickou afinitou. Cílovou skupinou Media Clubu zůstává 15 až 69. Na tuto skupinu míří dva bundly Exclusive a Total. Dětský pak na 4 až 14. Beze změny je i rozdělení vysílací doby na části dne - prime time a off prime time a na časové období - high season (duben, květen, říjen, listopad), medium season (březen, červen, září a část prosince) a low season (leden, únor, červenec, srpen a závěr prosince).

Základní cena CPP (spot 30 sekund, prime time a období s indexem 1) v pásmu útraty do 1 999 999 korun mírně narostla z 29 500 korun na 29 900 korun. Dále se snižuje podle objemu útraty (v pásmu 10 milionů až 19 999 999 korun je to 25 tisíc korun). Media Club přípravil celou řadu slev - za včasný podpis závazku, za 50 procent předplatby objemu celoročního závazku, pro nového klienta, za investice do dalších médií atd.

Jednou z mála novinek je zavedení druhé srpnového koeficientu pro závěr měsíce ve výši 1,00. Mediazastupitelství rovněž změnilo percentuální rozložení jednotlivých stanic v bundlech, viz následující tabulka (čísla v procentech, v závorce procenta za letošní rok):

  • Kanál                                Exclusive 2019       Total 2019
  • Prima                                47 (50)                    38,5 (41)
  • Prima Cool                       13 (14)                      10    (12)
  • Prima love                         7  (8)                       5,5    (6,5)
  • Prima Zoom                      6   (7)                      4,5    (5)
  • Prima Max                         8   (8)                      7     (7)
  • Prima Krimi                       5   (-)                      4      (-)
  • Ostatní stanice                   11  (10)                   10,5   (8,5)
  • TV Barrandov Group        3   (3)                      20    (20)

 

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Bezrealitky.cz: provozní firma Pricetown v roce 2017 navýšila tržby z 11,6 milionu na 21 milionů korun. Čistý zisk se meziročně zvedl z 200 tisíc na 4,6 milionu korun. Inzertní portál Bezrealitky.cz spoluvlastní Media Bohemia a Rockaway.

  • CineXpress: reklamní agentura, která se specializuje na prodej kinoreklamy v provozech CineStar a Golden Apple Cinema Zlín, v roce 2017 utržila téměř 54 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 4 miliony více. Čistý zisk vyskočil ze 6,4 milionu na 7,1 milionu korun.

  • Slevomat.cz: zážitkový portál rozjel novou cestovní kancelář CK Zanzo (stejnojmenná provozní firma), která bude nabízet zájezdy do exotických destinací.

Hit dne

Born of Osiris: The Accursed

  • Na turné

    Lucie
    13. 11.30. 11.
  • Castingy

    Televize Barrandov shání zájemce o účast na natáčení pořadu Soudce Alexandr. Věk 20 až 70 let. Termín 22. a 23. září.

Recenze

Fantastická zvířata: Grindelwaldovy zločiny

Lepší, to znamená akčnější a nápaditější, než předchozí film Fantastická zvířata a kde je najít (2016). I když vezmeme v potaz, že "jednička" byla z velké části nutnou expozicí, uvedením do děje, film se nesnesitelně táhl, občas zamrzl a v porovnání třeba s předchozí sérií o Harrym Potterovi postrádal atmosféru. Grindelwaldovy zločiny jsou naštěstí jiné kafe, opět se prokázalo, že není nad to, když do akce vstoupí pořádný záporák.

Byť u dvojky je v podstatě stejný tým hlavních tvůrců (režie David Yates, scénář J. K. Rowling, kamera Philippe Rousselot), děj znatelně zrychluje. Rozehrává se zde gejzír napínavých honiček, kouzelnických soubojů a kreativních nápadů, lechtající fantazii diváka. Teprve nyní svět Mloka Scamandera/J. K. Rowling pořádně ukazuje svou vzrušující a fantaskní tvář. Zásluhu na tom má i vstup těžkých hereckých vah - pořádně vyparáděného Johnnyho Deppa coby mocichtivého kouzelníka Grindelwalda a Jude Lawa jako mladého Brumbála.

I přes zařazení vyššího rychlostního stupně se filmaři neubránili některým bolestně hluchým scénám. Zejména lze vypíchnout první fázi scény ze hřbitova, ve které dojde na lopotné vysvětlování a nezbytnou retrospektivu. Část diváků zde usne a část vytáhne papír a tužku a začne si kreslit vztahového pavouka, aby se vůbec vyznala v ději (druhá fáze s Grindelwaldovým projevem a čarováním je naprosto jiná liga). Filmu by určitě slušely trochu přísnější střihačovy nůžky. Přesto Grindelwaldovy zločiny začínají konečně fungovat jako moderní a dobře udělaná pohádka pro celou rodinu. A hlavně se dost těšíte na třetí díl.