reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Kabelovému operátorovi UPC v třetím kvartálu 2018 nejvíce narostl telefonní segment

12:20, 9. 11. 2018

Triple play operátor UPC Česká republika rostl v třetím kvartálu 2018 o tisíce předplatitelů ve všech segmentech - televize, internet i telefon. Jediný pokles vykázala analogová televize.

Celkový počet televizních předplatitelů (analog i digitál) UPC na konci letošního září dosáhl 536 800, v mezikvartálním srovnání o 2400 více. Rostla především digitální televize - 364 200 (mezikvartálně +3800), naopak analogová TV spadla o 1400 na 172 600 předplatitelů. Největší růst vykázali zájemci o telefonní předplatné - o 5900 na 184 700. Počet internetových předplatitelů se v třetím čtvrtletí zvedl na 503 300 (+1900).

Digitální služby společnosti UPC v Česku byly na konci 3. čtvrtletí 2018 zpřístupněny až pro 1 524 000 domácností, což meziročně představuje růst až o 41 200 domácností. Je to výsledek pokračujících investicí do rozšiřování kabelové sítě, které jsou součástí investičního plánu mateřské společnosti Liberty Global s názvem GigaWorld, zaměřeného na rozšíření širokopásmové giga-ready infrastruktury.

Tuzemská UPC je součást dealu mezi Liberty Global a Vodafone Group o odprodeji některých evropských aktiv, konkrétně poboček UPC v Česku, NěmeckuMaďarsku Rumunsku. Vodafone Czech Republic by se tak dostal k nabídce televizního obsahu a především k vlastním pevným internetovým přípojkám. Operace ještě podléhá schválení antimonopolních úřadů (hlavně se čeká na stanovisko německého) a Evropské komise. Verdikt by měl padnout někdy v první polovině roku 2019.