reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Souhrnný průměrný prodej velkých deníků klesl v druhé polovině 2018 o 53 tisíc kusů

15:25, 9. 2. 2019

Trh velkých printových titulů pokračoval ve znatelném poklesu i během 3. a 4. kvartálu 2018. Souhrnný průměrný prodaný náklad deníků (včetně Deníku) podle údajů Media Projektu za dané období poklesl téměř o 53 tisíc kusů (7,55 procenta)  na 643 917 kusů.

Klesaly všechny sledované tituly (na fotce hlavní hráči deníkového trhu - zleva Daniel Křetínský, Andrej Babiš a Marek Dospiva - Penta). Největší absolutní pokles za sledované období vykázala MF Dnes - meziročně o 13 559 kusů. Největší percentuální pokles má na kontě Deník s 11,04 procenta. Zde přinášíme porovnání průměrného prodaného nákladu jednotlivých deníkových titulů (první sloupec 3. - 4.Q 2018, druhý sloupec 3. - 4.Q 2017):

  • Blesk (bez Nedělního Blesku)     202 143     214 163
  • MF Dnes     118 480     132 039
  • Deník ČR    108 718     122 214
  • Právo     69 939     76 112
  • Aha! (bez Nedělního Aha)     44 032     47 351
  • Lidové noviny     34 458     36 219
  • Sport     33 900     35 555
  • Hospodářské noviny     32 247     32 882