Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Píárista Donath loni utržil skoro 17 milionů

13:30, 21. 4. 2013
Reklama/PR Aleš Borovan

PR a public affairs agentura Donath Business & Media, kterou stoprocentně vlastní zkušený PR harcovník Michal Donath (foto), loni mírně poklesla v tempu. Celkové tržby dosáhly skoro 17 milionů korun, o milion méně než v roce 2011. Je to již několikátý pokles za sebou - ještě v roce 2009 tržby firmy činily skoro 24 milionů korun. 

Zisk za rok 2012 se snížil o téměř 50 procent na 1,3 milionu korun (v roce 2009 zisk dosáhl čtyř milionů). K největším klientům v loňském roce patřily společnosti Billa, Karlovarské minerální vody, Reckitt Benckiser, Tesco SW a UPS. Společnost dříve působila pod obchodním jménem Donath-Burson-Marsteller.

Sdílejte článek:

Vaší pozornosti doporučujeme:

Vaší pozornosti doporučujeme:

Michal Donath