Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Skupina Konektor ohlásila obrat za rok 2018 přes 200 milionů

13:43, 12. 3. 2019

Seskupení komunikačních a kreativních agentur, za kterými z velké části stojí mediální podnikatelé Jaroslav Duroň (na fotce vlevo) a Rostislav Starý (vpravo), loni pokračovalo v navyšování obratu i zaměstnanců.

Podle zástupců skupiny celkový obrat bez reklamní agentury Konektor v roce 2018 dosáhl 101 milionů korun. V meziročním srovnání to představuje plus 4 miliony. Samotná reklamka Konektor dosáhla obratu 100 milionů. Největší meziroční nárůst měly zaznamenat agentury Konektor Social (přes 60 procent) a The Hive (150 procent). Počet všech zaměstnanců dosáhl 60. Mezi hlavní klienty patří Mondelēz, Stock, Sazka, Microsoft a dceřiné společnosti ČSOB.

Zde uvádíme jednotlivé agentury ze skupiny Konektor a jejich obrat za rok 2018:

  • PR.Konektor - public relations; spoluvlastníci Duroň 55,24 procenta, Starý 10 procent, Konektor 25,03 procenta. Obrat 50 milionů (meziročně minus 4 miliony)
  • Konektor - reklamní agentura, spoluvlastníci Petr Rydl, Filip Humplík a David Růna. Obrat 100 milionů
  • PR.Konektor Slovensko - majitel český PR.Konektor. Obrat 11 milionů (minus 1 milion)
  • Konektor Social - sociální média; Duroň 25 procent; Starý 50 procent, Konektor 18 procent. Obrat 25 milionů (plus 4 miliony)
  • The Hive - influecer marketingová agentura; Duroň 65 procent, Starý 35 procent. Obrat 11 milionů (plus 6 milionů)
  • Blue M - vývojářské studio na Mauriciu. Obrat 4 miliony (minus 1 milion)
  • El Paso Investment - investiční vehikl, který pod sebou sdružuje společnosti pro vývoj aplikací (nyní Augmented society a MOOOD factory); Starý 50 procent, Duroň 50 procent

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • TV Nova: několik čísel podílů na sledovanosti z uplynulých dní - seriál Kameňák v pátek večer zaujal 29,26 procenta diváků v cílovce 15 až 54, soutěžní show The Voice Česko Slovensko získala 29,62 procenta diváků u obrazovek v 15 až 54 a kriminální série Specialisté 22,13 procenta opět v 15 až 54.

  • MarketUP: digitální agentura změnila před nedávnem pravidla rozdělení zisku mezi poloviční majitele, Miroslava Krále (CEO) a Tomáše Ševčíka (COO). Oba se nově podílejí na zisku, určeného valnou hromadou, v poměru 60 procent pro Krále a 40 procent pro Ševčíka, pokud se Král "bude po dobu běžného účetního období podílet prací na činnosti společnosti z titulu výkonu funkce jednatele a CEO". Pokud tato podmínka nebude splněna nebo převede-li Král podíl na třetí osobu, budou se společníci podílet na zisku podle poměru svých podílů, tj. 50 procenty.

  • Full Capacity: menší agentura (chytré lavičky CapaSitty), má nového společníka, Jakuba Brýdla, který získal třetinu firmy. Zbylé dvě třetiny vlastní Petr Patočka a Jan Koťa Rolník.

Hit dne

Avengers: Endgame, další trailer.

  • Na turné

    Mandrage
    24. 1.30. 3.
  • Castingy

    Televize Barrandov shání zájemce o účast na natáčení pořadu Soudce Alexandr. Věk 20 až 70 let. Termín 22. a 23. září.

Recenze

Jak vycvičit draka 3

Již od prvního filmu z roku 2010 je série Jak vycvičit draka zárukou kvalitní, milé, chytré a nápadité zábavy pro celou rodinu. Dobrá zpráva: ani aktuální trojka z této nepříliš hustě obsazené škatulky naštěstí nevybočuje.

Celá vikingská parta - Škyťák s drakem Bezzubkou, Astrid a plno dalších - má pro diváky přichystáno další napínavé dobrodružství se spoustou bláznivých zvratů. Tentokráte nejde o nic jiného, než o nebezpečí, hrozící všem blpským drakům. Jedinou šancí je najít mýty opředený Skrytý svět, daleko od lidí, v němž by se všichni draci mohli před hrozbou ukrýt a přežít.

Samozřejmě, i v takto postavené vyprávěcí kostře se nezbytně objevují prvky současného progresivního a korektního Hollywoodu typu migrace Vikingů, multikulti soužití různých kultur atd. Ovšem scenáristická a režijní účast Deana DeBlois (na kontě má všechny dračí firmy) je zárukou, že vše je zakomponováno do příběhu inteligentně a se vkusem. DeBlois umí vyprávět zajímavě, vtipně, s nadhledem a hlavně se dokáže zkušené vyhnout očekávání diváků, takže ani u trojky se nedá předem odhadnout, jak celé dobrodružství skončí (kromě toho, že skončí dobře).

K tomu si připočteme úchvatné vizuální zpracování, možná nejlepší ze všech tří filmů, které občas nezapře inspiraci slavným Avatarem. Jak vycvičit draka 3 - to je jistota dobře prožitého času v kině. Ale už bych tu sérii neprotahoval, ani kvůli očekávanému ranci peněz.