Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Skupina Konektor ohlásila obrat za rok 2018 přes 200 milionů

13:43, 12. 3. 2019

Seskupení komunikačních a kreativních agentur, za kterými z velké části stojí mediální podnikatelé Jaroslav Duroň (na fotce vlevo) a Rostislav Starý (vpravo), loni pokračovalo v navyšování obratu i zaměstnanců.

Podle zástupců skupiny celkový obrat bez reklamní agentury Konektor v roce 2018 dosáhl 101 milionů korun. V meziročním srovnání to představuje plus 4 miliony. Samotná reklamka Konektor dosáhla obratu 100 milionů. Největší meziroční nárůst měly zaznamenat agentury Konektor Social (přes 60 procent) a The Hive (150 procent). Počet všech zaměstnanců dosáhl 60. Mezi hlavní klienty patří Mondelēz, Stock, Sazka, Microsoft a dceřiné společnosti ČSOB.

Zde uvádíme jednotlivé agentury ze skupiny Konektor a jejich obrat za rok 2018:

  • PR.Konektor - public relations; spoluvlastníci Duroň 55,24 procenta, Starý 10 procent, Konektor 25,03 procenta. Obrat 50 milionů (meziročně minus 4 miliony)
  • Konektor - reklamní agentura, spoluvlastníci Petr Rydl, Filip Humplík a David Růna. Obrat 100 milionů
  • PR.Konektor Slovensko - majitel český PR.Konektor. Obrat 11 milionů (minus 1 milion)
  • Konektor Social - sociální média; Duroň 25 procent; Starý 50 procent, Konektor 18 procent. Obrat 25 milionů (plus 4 miliony)
  • The Hive - influecer marketingová agentura; Duroň 65 procent, Starý 35 procent. Obrat 11 milionů (plus 6 milionů)
  • Blue M - vývojářské studio na Mauriciu. Obrat 4 miliony (minus 1 milion)
  • El Paso Investment - investiční vehikl, který pod sebou sdružuje společnosti pro vývoj aplikací (nyní Augmented society a MOOOD factory); Starý 50 procent, Duroň 50 procent

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • POS Media Czech: indoorová společnost (point-of-sale marketingová řešení v obchodních řetězcích) v roce 2018 utržila přes 188 milionů. V meziročním srovnání to představuje pokles o 47 milionů. Ztrátu 5 milionů v roce 2017 se podařilo snížit na prodělek 900 tisíc korun.

  • Asociace pro elektronickou komerci: podle agregovaných dat asociace a Heureky dosáhly obraty českých internetových obchodů za 1H 2019 meziročního růstu 13 procent na 58 miliard korun. Pro celý letošní rok asociace předpokládá, že obraty z prodeje zboží na internetu budou nakonec o 15 procent vyšší než v roce 2018.

  • Česká televize: kanál ČT sport odvysílá z 18. mistrovství světa v basketbalu (od 31. srpna, Peking) všech 92 utkání.

  • Nordic Investors Group: novým prokuristou firmy, kterou vlastní investor Tomáš Otruba, se stal právník Pavel Lupínek. Ten má ve skupině na starosti oblast financing a investment.

  • Alza.cz: nejprodávanější produkty během letních měsíců - klimatizace, ventilátory, elektrokoloběžky, elektrokola, chytré hodinky a fitness náramky (16 tisíc kusů), ale i deskové hry nebo nafukovací plameňáci. Jen jízdních kol a elektrokol se od června do srpna prodalo téměř 2 tisíce kusů. Elektrokoloběžek pak přes 2 500 kusů (trojnásobek oproti stejnému období vloni).

  • Mladá fronta: vydavatelství Františka Savova začalo vydávat nový dětský časopis Tečka! pro děti od šesti let. První číslo vyšlo 19. srpna. Tečka! vychází jedenáctkrát ročně.

  • Na turné

    Lenka Filipová
    07. 10.13. 11.
  • Hit dne


    Nový track z dlouho očekávané desky. Tool: Fear Inoculum.

Recenze

Lví král

V rámci remake programu Walta Disneyho (Aladin atd.) došlo po čtvrt století i na legendární snímek Lví král (1994). Ten svého času platil za animovanou pecku první kategorie s poněkud přeceňovanými (protože nevýraznými) skladbami Eltona Johna a Tima Riceho. Příběh tedy nebude žádným překvapením (archetypální záležitost inspirovaná Shakespearem či Biblí, okořeněná patetickým moralizováním a mudrováním), písničky skoro vůbec (objeví se jedna dvě nové), hlavním lákadlem nové verze je tedy hlavně dechberoucí animace.

Skutečně, být hercem, pořádně bych se po shlédnutí Lvího krále 2019 zamyslel nad perspektivou vlastního povolání. Režisér Jon Favreau si počítačovou animaci zvířat vyzkoušel již v Knize džunglí (2016). Skvělá práce si po právu odnesla Oscara za nejlepší vizuální efekty. V novém Lvím králi Favreaův tým posunul vizuální stránku ještě o level výše. Pokročilá vypravěčská technologie v sobě ohromujícím způsobem spojuje natáčecí techniku klasických hraných snímků s fotorealistickou, počítačově generovanou grafikou (jen tak na okraj, prostředí filmu byla navržena ve videoherním enginu).

Výsledek je takřka dokonalý. Ztvárnění zvířat, jejich srst, pohyby, včetně specifických tiků, mrkání, dýchání atd. Těžko hledat nějaké výraznější odchylky od reálu (možná, že by něco bylo poznat v IMAXu). Takže další na řadě je už jen fotorealistické ztvárnění herců a člověka vůbec. Herci a herečky se stávají méně potřebnými, na druhou stranu se můžeme těšit, že se v kinech objeví nové filmy třeba s Rudolfem Hrušínským, Henrym Fondou nebo Paulem Newmanem. Buď jak buď, děti se u nového Lvího krále budou výborně bavit.