Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Skupina Konektor ohlásila obrat za rok 2018 přes 200 milionů

13:43, 12. 3. 2019

Seskupení komunikačních a kreativních agentur, za kterými z velké části stojí mediální podnikatelé Jaroslav Duroň (na fotce vlevo) a Rostislav Starý (vpravo), loni pokračovalo v navyšování obratu i zaměstnanců.

Podle zástupců skupiny celkový obrat bez reklamní agentury Konektor v roce 2018 dosáhl 101 milionů korun. V meziročním srovnání to představuje plus 4 miliony. Samotná reklamka Konektor dosáhla obratu 100 milionů. Největší meziroční nárůst měly zaznamenat agentury Konektor Social (přes 60 procent) a The Hive (150 procent). Počet všech zaměstnanců dosáhl 60. Mezi hlavní klienty patří Mondelēz, Stock, Sazka, Microsoft a dceřiné společnosti ČSOB.

Zde uvádíme jednotlivé agentury ze skupiny Konektor a jejich obrat za rok 2018:

  • PR.Konektor - public relations; spoluvlastníci Duroň 55,24 procenta, Starý 10 procent, Konektor 25,03 procenta. Obrat 50 milionů (meziročně minus 4 miliony)
  • Konektor - reklamní agentura, spoluvlastníci Petr Rydl, Filip Humplík a David Růna. Obrat 100 milionů
  • PR.Konektor Slovensko - majitel český PR.Konektor. Obrat 11 milionů (minus 1 milion)
  • Konektor Social - sociální média; Duroň 25 procent; Starý 50 procent, Konektor 18 procent. Obrat 25 milionů (plus 4 miliony)
  • The Hive - influecer marketingová agentura; Duroň 65 procent, Starý 35 procent. Obrat 11 milionů (plus 6 milionů)
  • Blue M - vývojářské studio na Mauriciu. Obrat 4 miliony (minus 1 milion)
  • El Paso Investment - investiční vehikl, který pod sebou sdružuje společnosti pro vývoj aplikací (nyní Augmented society a MOOOD factory); Starý 50 procent, Duroň 50 procent

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Havas PR Prague: PR agentura v roce 2018 utržila 7,2 milionu korun. V meziročním srovnání to je pokles o 19 milionů korun. Ztráta z roku 2017 ve výši 700 tisíc se snížila na 500 tisíc korun.

  • Frekvence 1: novým moderátorem diskusního pořadu Press klub se stane bavič, publicista a scenárista Luděk Staněk. Jeho pořad na Mall.tv Události Luďka Staňka nově najede na denní periodicitu.

  • Alza.cz: největší český e-shop s Liftagem v Praze testují společný rozvoz zásilek a lidí. Za pomoci sdílených anonymizovaných přepravních dat analyzují pohyb dopravců a vozů taxi, které by v případě volných kapacit mohly sloužit také k převozu balíčků.

  • Severotisk: novým jednatelem velké tiskárny z německé skupiny Euro-Druckservice se stal Milan Černý. Doplnil tak Petra Litvana.

  • Mladá fronta: vydává druhý speciál Top české pivo 2019 jako přílohu týdeníku Euro. Speciál nabízí recenze 86 minipivovarů z Čech, Moravy a Slezska, rozhovory o pivní scéně a jejím vývoji a aktuální ekonomická data.

  • Soundtrack Poděbrady: festival organizovaný Michalem Dvořákem uvede Formanova Amadea za doprovodu živého symfonického orchestru (představení britské produkční společnosti Avex Classics International). Do programu přidává i českou koncertní premiéru We Will Rock You s hity kapely Queen.

  • Na turné

    Lenka Filipová
    07. 10.13. 11.
  • Hit dne


    Trailer k Spider-Man: Daleko od domova.

Recenze

Avengers: Endgame

Předchozí vysoce povedený film Avengers: Infinity War (2018) a zejména jeho mrazivý závěr ve fanoušcích vyvolal obrovská očekávání, která však aktuální pokračování Avengers: Endgame plní jen zčásti. Spíše minimálně. Bohužel. Jakoby by se režisérská dvojice Anthony Russo, Joe Russo lekla tak slibně rozjetého příběhu, jako by jim došla kreativita a její nedostatek i navzdory všem monumentálním trikům nahrazovala rutinou a předvídatelností.

Zklamání ze závěru aktuální fáze Marvel Cinematic Universe má několik důvodů. Nepříliš propracovaný a povedený scénář, který místy nepřehledný děj roztáhl na úmornou plochu tří hodin. Minimum hlášek a minimum nápaditosti při rozvíjení postav. Pokud scenáristé sáhnou k tak otřepanému triku sci-fi jako je stroj času, logicky se pak dostanou do neřešitelných paradoxů jako je pomotaná souslednost, faktické zacyklení dějů a zdvojování postav, které jsou však nonšalantně pominuty v zájmu zachování příběhu. A k tomu nezbytné výboje progresivního Hollywoodu ve formě feministických bojůvek či faktické předání  jedné z postav z rukou unaveného bílého muže do náruče energií kypícího černocha.

Tohle už nezachrání ani očekávaná velká závěrečná bitva, která je příliš krátká, bez napětí a překvapení, než aby uspokojila nároky namlsaných diváků z předchozího filmu. Mohli jsme dostat velkolepé a invenční zakončení velké ságy a zatím nám filmaři naservírovali jen řemeslně odvedený standard. Škoda, škoda, škoda.