reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Vydavatelství Mafra mění řízení vybraných printových segmentů

16:17, 12. 4. 2019

Po nedávném dokončení akvizice časopisů Bauer Media Praha a přestěhování příslušných redakcí do Anděl Media Centra (foto) mění vydavatelský dům Mafra (svěřenský fond Andreje Babiše) řízení printových a souvisejících online titulů. 

Vrcholový management ředitele Štěpána Košíka k 30. dubnu 2019 mění personální zajištění jednotlivých segmentů:

  • publisherka Etela Lukeš Fiantová nově převezme řízení lifestylových titulů, Harper's Bazaar, Cosmopolitan, Esquire, Žena a život, televizních titulů a titulů auto-moto
  • Do působnosti šéfredaktora Miroslava Graclíka budou spadat tištěné společenské tituly
  • Ženské tituly, příběhové tituly a Kulinární studio Mafra zastřeší publisherka Dana Vajglová
  • Ze Mafra Print odejde projektová manažerka Ivana Sochůrková, doposud odpovědná za příběhové tituly, šéfredaktor Michal Brož, do jehož kompetence patřily televizní tituly a publisherka Lada Rudovská ze segmentu lifestylových titulů