Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

BigBoard kupuje majoritu v HyperMedia, nabídne balíčky OOH a online

Proces, o kterém Borovan.cz psal jako první již v roce 2017, je ve finále. Největší hráč na trhu s venkovní reklamou, společnost BigBoard Praha (BP), silně expanduje do internetového segmentu.

BigBoard minulý týden koupil 80 procent v mediální a internetové společnosti HyperMedia, která provozuje weby HyperInzerce.czHyperSlevy.cz atd., zastupuje desítky webů a rovněž se zabývá internetovým marketingem. Zbylých 20 procent si ponechá dosavadní CEO HyperMedia Petr Beneš.

"Vstup do online médií jsme plánovali dlouho a jsme rádi, že jsme ho neuspěchali, protože se nám nyní podařilo vstoupit do společnosti, kde vidíme výrazný růstový potenciál a velké synergie s naším core byznysem i našimi online projekty Flowee a Kuchařky.cz," uvedl Richard Fuxa, předseda představenstva BigBoardu.

Firmu HyperMedia původně vlastnil Beneš napůl s Janem Šmidákem, nakonec byl Beneš jediným majitelem. HyperMedia se v poslední době dostala do nepříjemných finančních problémů v souvislosti se službou HyperOdvoz (svoz a prodej nepotřebných věcí), která nefungovala podle původních předpokladů.

BigBoard díky transakci bude moci nabídnout klientům řešení pro jejich kampaně i na internetu. Podle informací Borovan.cz plánuje propojit svůj nástroj BigPlan pro plánování a  vyhodnocování OOH kampaní s online segmentem. BigPlan využívá data o 4 milionech zákaznících operátora O2, BigBoard nyní po akvizici podle zástupců firmy bude chtít propojit konkrétní sim kartu s cookie. První balíček OOH a internet by měl být v nabídce BigMedia (mediazastupitelství/dceřinka BigBoardu) již v letošním roce.

Díky akvizici HyperMedia BigBoard získá do svého týmu cca 60 nových lidí, z toho 40 internetových obchodníků. Beneš by vzhledem ke svému know-how v online branži měl zůstat v čele HyperMedia jako výkonný ředitel. Nový majitel plánuje do HyperMedia investovat určitý obnos do stabilizace a dalšího rozvoje společnosti.

HyperMedia podle naposledy zveřejněných údajů v roce 2016 utržila 114 milionů korun, čistá ztráta dosáhla téměř 5 milionů korun. Skupinu BigBoard Praha majoritně (60 procent) ovládá JOJ Media House spojovaná s lidmi kolem finanční skupiny J&T. Dalších 20 procent drží Richard Fuxa a 20 procent Touzimsky Kapital Holding, spojovaný s miliardářem Martinem Romanem. V roce 2017 BP utržila 1,062 miliardy korun, čistý zisk dosáhl 86 milionů.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Omnicom Media Group: změny statutárních orgánů firem ve skupině. Jednatelkou OMG přestala být Šárka Vránová, v OMD Czech Vránová odešla z představenstva. V PHD představenstvo opustil Martin Šebesta a v Attention!Media jednatelem přestal být Jan Bartoš.

  • Walt Disney: globální tržby v kinech blockbusteru Toy Story 4: Příběh hraček překročily 1 miliardu dolarů. Na severoamerický trh přitom připadlo 422 milionů. Premiéra Toy Story 4 ve Spojených státech proběhla 21. června.

  • Jan Punčochář: regionální televizní podnikatel (rtm plus Liberecko a Ústecko) získal od vysílací rady licenci k vysílání programu Hunter TV šířeného prostřednictvím zvláštních přenosových systémů na 12 let. Hunter TV má být program pro myslivce.

  • Lion Communications: novým jednatelem komunikační skupiny (Publicis Groupe) se stal Tomáš Lauko. Nahradil Alici McCreath.

  • FTV Prima: druhá komerční televize opět získala (podobně jako v loňském roce) termínovaný úvěr od Československé obchodní banky na "rozvoj své činnosti".

  • Active Radio: Křetínského mediální skupina připravuje na podzim v Praze první ročník Slamáku, festivalu venkova ve městě. Slamák nabídne kulinářské zážitky, tradiční řemesla a venkovské zvyky, besedy s osobnostmi i hudební vystoupení, při kterých umělci předvádí svou produkci formou tzv. buskingu.

  • Na turné

    Lenka Filipová
    07. 10.13. 11.
  • Hit dne


    Nový track z dlouho očekávané desky. Tool: Fear Inoculum.

Recenze

Lví král

V rámci remake programu Walta Disneyho (Aladin atd.) došlo po čtvrt století i na legendární snímek Lví král (1994). Ten svého času platil za animovanou pecku první kategorie s poněkud přeceňovanými (protože nevýraznými) skladbami Eltona Johna a Tima Riceho. Příběh tedy nebude žádným překvapením (archetypální záležitost inspirovaná Shakespearem či Biblí, okořeněná patetickým moralizováním a mudrováním), písničky skoro vůbec (objeví se jedna dvě nové), hlavním lákadlem nové verze je tedy hlavně dechberoucí animace.

Skutečně, být hercem, pořádně bych se po shlédnutí Lvího krále 2019 zamyslel nad perspektivou vlastního povolání. Režisér Jon Favreau si počítačovou animaci zvířat vyzkoušel již v Knize džunglí (2016). Skvělá práce si po právu odnesla Oscara za nejlepší vizuální efekty. V novém Lvím králi Favreaův tým posunul vizuální stránku ještě o level výše. Pokročilá vypravěčská technologie v sobě ohromujícím způsobem spojuje natáčecí techniku klasických hraných snímků s fotorealistickou, počítačově generovanou grafikou (jen tak na okraj, prostředí filmu byla navržena ve videoherním enginu).

Výsledek je takřka dokonalý. Ztvárnění zvířat, jejich srst, pohyby, včetně specifických tiků, mrkání, dýchání atd. Těžko hledat nějaké výraznější odchylky od reálu (možná, že by něco bylo poznat v IMAXu). Takže další na řadě je už jen fotorealistické ztvárnění herců a člověka vůbec. Herci a herečky se stávají méně potřebnými, na druhou stranu se můžeme těšit, že se v kinech objeví nové filmy třeba s Rudolfem Hrušínským, Henrym Fondou nebo Paulem Newmanem. Buď jak buď, děti se u nového Lvího krále budou výborně bavit.