Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

BigBoard kupuje majoritu v HyperMedia, nabídne balíčky OOH a online

Proces, o kterém Borovan.cz psal jako první již v roce 2017, je ve finále. Největší hráč na trhu s venkovní reklamou, společnost BigBoard Praha (BP), silně expanduje do internetového segmentu.

BigBoard minulý týden koupil 80 procent v mediální a internetové společnosti HyperMedia, která provozuje weby HyperInzerce.czHyperSlevy.cz atd., zastupuje desítky webů a rovněž se zabývá internetovým marketingem. Zbylých 20 procent si ponechá dosavadní CEO HyperMedia Petr Beneš.

"Vstup do online médií jsme plánovali dlouho a jsme rádi, že jsme ho neuspěchali, protože se nám nyní podařilo vstoupit do společnosti, kde vidíme výrazný růstový potenciál a velké synergie s naším core byznysem i našimi online projekty Flowee a Kuchařky.cz," uvedl Richard Fuxa, předseda představenstva BigBoardu.

Firmu HyperMedia původně vlastnil Beneš napůl s Janem Šmidákem, nakonec byl Beneš jediným majitelem. HyperMedia se v poslední době dostala do nepříjemných finančních problémů v souvislosti se službou HyperOdvoz (svoz a prodej nepotřebných věcí), která nefungovala podle původních předpokladů.

BigBoard díky transakci bude moci nabídnout klientům řešení pro jejich kampaně i na internetu. Podle informací Borovan.cz plánuje propojit svůj nástroj BigPlan pro plánování a  vyhodnocování OOH kampaní s online segmentem. BigPlan využívá data o 4 milionech zákaznících operátora O2, BigBoard nyní po akvizici podle zástupců firmy bude chtít propojit konkrétní sim kartu s cookie. První balíček OOH a internet by měl být v nabídce BigMedia (mediazastupitelství/dceřinka BigBoardu) již v letošním roce.

Díky akvizici HyperMedia BigBoard získá do svého týmu cca 60 nových lidí, z toho 40 internetových obchodníků. Beneš by vzhledem ke svému know-how v online branži měl zůstat v čele HyperMedia jako výkonný ředitel. Nový majitel plánuje do HyperMedia investovat určitý obnos do stabilizace a dalšího rozvoje společnosti.

HyperMedia podle naposledy zveřejněných údajů v roce 2016 utržila 114 milionů korun, čistá ztráta dosáhla téměř 5 milionů korun. Skupinu BigBoard Praha majoritně (60 procent) ovládá JOJ Media House spojovaná s lidmi kolem finanční skupiny J&T. Dalších 20 procent drží Richard Fuxa a 20 procent Touzimsky Kapital Holding, spojovaný s miliardářem Martinem Romanem. V roce 2017 BP utržila 1,062 miliardy korun, čistý zisk dosáhl 86 milionů.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • FTV Prima: sjednocuje svůj hobby segment pod značkou Prima Doma. Nový projekt zastřešuje hobby pořady v TV vysílání a online portfolio hobby webů a projektů, včetně nového videoportálu PrimaDoma.tv. Další novinkou je produktový srovnávač Kutilo.cz. Majitel Primy Ivan Zach prostřednictvím THR Media majoritně (60 procent) vstoupil do firmy Český kutil.cz, která hobby segment Primy obchoduje.

  • Universal McCann: mediální agentura pohltí dceřinou mediálku Initiative Media Prague (zanikající firma). Obě společnosti patří do skupiny Interpublic Group.

  • Česká televize: na mezinárodním veletrhu v Cannes nakoupila historickou minisérii Kateřina Veliká, kriminální seriál Přiznání, drama Patrick Melrose, třináctou řadu příběhů torontského vyšetřovatele Murdocha, seriál Detektiv Endeavour Morse, dvě řady temného finského krimi Desatero hříchů, televizní snímek Brexit a nové řady seriálů Durrellovi a Luther.

  • Nestlé Česko: po téměř šesti letech partnerství výrobce potravin a nápojů prodlužuje spolupráci s komunikační skupinou Publicis Groupe v oblasti mediální strategie, plánování a nákupu médií. Skupina zastoupená agenturou Blue 449 zvítězila v tendru Nestlé vypsaným v první polovině 2019. "Pro Nestlé jsme připravili komplexní komunikační strategii postavenou na datech a ekonometrických modelech, která značce přináší ucelené řešení orientované na obchodní výsledky. Klientovi jsme sestavili tým na míru složený z expertů z celé naší skupiny," uvedl CEO české Publicis Tomáš Varga.

  • HBO Europe: premiéra nové, šestidílné špionážní minisérie Bez vědomí bude na HBO a HBO Go 17. listopadu. Na HBO Go bude uvedeno vůbec poprvé v historii české produkce HBO všech šest epizod najednou.

  • Brutal Assault: jedním z headlinerů dalšího ročníku velkého metalového festivalu, který se koná v Josefově u Jaroměře, se stanou britští gothic metalisté Cradle of Filth.

  • Na turné

    Visací zámek
    01. 11.07. 12.
  • Hit dne


    Trailer k očekávanému kinohitu Star Wars: Vzestup Skywalkera.

Recenze

Joker

Úchvatný, takřka geniální film, na druhou stranu z určitého aspektu chorý a nebezpečný snímek. Příběh Batmanova protivníka Jokera, který vznikl podle originálního scénáře, tedy nikoliv podle komiksové předlohy, je bezpochyby filmovou událostí letošního roku. Již jen díky dechberoucímu výkonu Joaquina Phoenixe v hlavní roli.

Phoenix se dostal mnohem dál, než u jiné své skvělé kreace - postavy Johnnyho Cashe ve Walk the Line (2005). Přerod frustrovaného a neúspěšného stand-up komika, trpícího mentální poruchou a přeludy, v masového zabijáka děsícího Gotham City, ve Phoenixově hypnotickém podání je mrazivá, až zrůdně krásná záležitost. Navíc podtržená netradiční hudbou islandské muzikantky Hildur Guðnadóttir. Těžko vzpomenout na nějaký film z posledních let, který by působil tak intenzivně a naléhavě. Phoenix, který takřka nesleze z plátna, se zde dotýká herecké nesmrtelnosti. A leckterého diváka přitom napadne, jakými vnitřními běsy asi trpí herec samotný.

Režisér Todd Phillips (Pařba ve Vegas, Týpci a zbraně) v Jokerovi komiksový svět novátorsky pojal jako realitu, tedy bez superschopností, superhrdinů nebo nějakých výraznějších akčních scén a honiček. Je to vlastně spíše psychologické drama až thriller, než klasický komiksový film. I to přispívá k hlavní kontroverzi: Joker na některých místech působí jako svůdná oslava zla. Bezpochyby (taky) pod vlivem tohoto filmů spáchá řada zlých lidí řadu zlých skutků. A je otázka: má film sloužit něčemu takovému? Mají se filmaři snažit, byť geniálně, zapůsobit na to negativní v každém člověku, co má každý někde v sobě, ale drtivá většina lidí to dokáže potlačit? Při sledování Jokera se možná část diváků o sobě dozví nehezké věci. I to je součást výjimečného filmového Jokera.