Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

BigBoard kupuje majoritu v HyperMedia, nabídne balíčky OOH a online

Proces, o kterém Borovan.cz psal jako první již v roce 2017, je ve finále. Největší hráč na trhu s venkovní reklamou, společnost BigBoard Praha (BP), silně expanduje do internetového segmentu.

BigBoard minulý týden koupil 80 procent v mediální a internetové společnosti HyperMedia, která provozuje weby HyperInzerce.czHyperSlevy.cz atd., zastupuje desítky webů a rovněž se zabývá internetovým marketingem. Zbylých 20 procent si ponechá dosavadní CEO HyperMedia Petr Beneš.

"Vstup do online médií jsme plánovali dlouho a jsme rádi, že jsme ho neuspěchali, protože se nám nyní podařilo vstoupit do společnosti, kde vidíme výrazný růstový potenciál a velké synergie s naším core byznysem i našimi online projekty Flowee a Kuchařky.cz," uvedl Richard Fuxa, předseda představenstva BigBoardu.

Firmu HyperMedia původně vlastnil Beneš napůl s Janem Šmidákem, nakonec byl Beneš jediným majitelem. HyperMedia se v poslední době dostala do nepříjemných finančních problémů v souvislosti se službou HyperOdvoz (svoz a prodej nepotřebných věcí), která nefungovala podle původních předpokladů.

BigBoard díky transakci bude moci nabídnout klientům řešení pro jejich kampaně i na internetu. Podle informací Borovan.cz plánuje propojit svůj nástroj BigPlan pro plánování a  vyhodnocování OOH kampaní s online segmentem. BigPlan využívá data o 4 milionech zákaznících operátora O2, BigBoard nyní po akvizici podle zástupců firmy bude chtít propojit konkrétní sim kartu s cookie. První balíček OOH a internet by měl být v nabídce BigMedia (mediazastupitelství/dceřinka BigBoardu) již v letošním roce.

Díky akvizici HyperMedia BigBoard získá do svého týmu cca 60 nových lidí, z toho 40 internetových obchodníků. Beneš by vzhledem ke svému know-how v online branži měl zůstat v čele HyperMedia jako výkonný ředitel. Nový majitel plánuje do HyperMedia investovat určitý obnos do stabilizace a dalšího rozvoje společnosti.

HyperMedia podle naposledy zveřejněných údajů v roce 2016 utržila 114 milionů korun, čistá ztráta dosáhla téměř 5 milionů korun. Skupinu BigBoard Praha majoritně (60 procent) ovládá JOJ Media House spojovaná s lidmi kolem finanční skupiny J&T. Dalších 20 procent drží Richard Fuxa a 20 procent Touzimsky Kapital Holding, spojovaný s miliardářem Martinem Romanem. V roce 2017 BP utržila 1,062 miliardy korun, čistý zisk dosáhl 86 milionů.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Live Nation: koncertní agentura přiveze do Česka koncert jazzového klavíristy Herbieho Hancocka. Akce se uskuteční na podzim v Praze v nové hale O2 universum.

  • Axocom: vlastnictví televizní firmy bylo převedeno z mediální podnikatelky Eriky Luzsiczy na slovenskou společnost Elite Development. Tu podle slovenského obchodního rejstříku ovládá Luzsicza ze 100 procent.

  • Havas PR Prague: PR agentura v roce 2018 utržila 7,2 milionu korun. V meziročním srovnání to je pokles o 19 milionů korun. Ztráta z roku 2017 ve výši 700 tisíc se snížila na 500 tisíc korun.

  • Frekvence 1: novým moderátorem diskusního pořadu Press klub se stane bavič, publicista a scenárista Luděk Staněk. Jeho pořad na Mall.tv Události Luďka Staňka nově najede na denní periodicitu.

  • Alza.cz: největší český e-shop s Liftagem v Praze testují společný rozvoz zásilek a lidí. Za pomoci sdílených anonymizovaných přepravních dat analyzují pohyb dopravců a vozů taxi, které by v případě volných kapacit mohly sloužit také k převozu balíčků.

  • Severotisk: novým jednatelem velké tiskárny z německé skupiny Euro-Druckservice se stal Milan Černý. Doplnil tak Petra Litvana.

  • Na turné

    Lenka Filipová
    07. 10.13. 11.
  • Hit dne


    Trailer k Spider-Man: Daleko od domova.

Recenze

Avengers: Endgame

Předchozí vysoce povedený film Avengers: Infinity War (2018) a zejména jeho mrazivý závěr ve fanoušcích vyvolal obrovská očekávání, která však aktuální pokračování Avengers: Endgame plní jen zčásti. Spíše minimálně. Bohužel. Jakoby by se režisérská dvojice Anthony Russo, Joe Russo lekla tak slibně rozjetého příběhu, jako by jim došla kreativita a její nedostatek i navzdory všem monumentálním trikům nahrazovala rutinou a předvídatelností.

Zklamání ze závěru aktuální fáze Marvel Cinematic Universe má několik důvodů. Nepříliš propracovaný a povedený scénář, který místy nepřehledný děj roztáhl na úmornou plochu tří hodin. Minimum hlášek a minimum nápaditosti při rozvíjení postav. Pokud scenáristé sáhnou k tak otřepanému triku sci-fi jako je stroj času, logicky se pak dostanou do neřešitelných paradoxů jako je pomotaná souslednost, faktické zacyklení dějů a zdvojování postav, které jsou však nonšalantně pominuty v zájmu zachování příběhu. A k tomu nezbytné výboje progresivního Hollywoodu ve formě feministických bojůvek či faktické předání  jedné z postav z rukou unaveného bílého muže do náruče energií kypícího černocha.

Tohle už nezachrání ani očekávaná velká závěrečná bitva, která je příliš krátká, bez napětí a překvapení, než aby uspokojila nároky namlsaných diváků z předchozího filmu. Mohli jsme dostat velkolepé a invenční zakončení velké ságy a zatím nám filmaři naservírovali jen řemeslně odvedený standard. Škoda, škoda, škoda.