Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Kellnerova skupina navyšuje investice do kongresového a koncertního centra v Praze, postaví hotel

12:57, 17. 4. 2019

Skupina PPF, kterou ovládá nejbohatší Čech Petr Kellner, dále s miliardovými náklady rozvíjí ambiciózní projekt velkého kongresového a koncertního centra v Praze - Libni.

Ke stávající O2 Aréně a dokončovanému multifunkčnímu centru O2 universum za dva roky přibude čtyřhvězdičkový hotel. Stavět se má hned vedle Arény od května/června 2019 a dokončen by měl být v průběhu roku 2021. Celkové náklady by se měly vyšplhat na 1,3 miliardy korun. Nové ubytovací zařízení bude mít kapacitu 300 pokojů, k dispozici bude sedm konferenčních místností nebo hotelová restaurace s kapacitou 270 míst.

Provozně bude hotel spadat pod společnost Bestsport, která provozuje O2 Arénu a O2 universum. Samotné Universum v těchto dnech finišuje s dokončením stavby (foto). Kolaudace je naplánována na letošní červen, oficiální otevření pak na září 2019. Náklady na výstavbu O2 universa, propojeného s Arénou, se pohybují rovněž na úrovni 1,3 miliardy korun. O2 universum bude zahrnovat až 21 sálů různých rozměrů a s celkovou kapacitou 10 tisíc návštěvníků. Největší sál bude mít kapacitu 4500 míst.

Universum se zaměří na pořádání velkých mezinárodních kongresů a korporátních akcí. Již nyní se časový rozvrh komplexu začíná plnit řadou událostí. V první řadě Světovým kongresem anesteziologů WFSA v září 2020. Naplánovány jsou i koncerty: Beethovenova 9. symfonie v podání Pražské filharmonie (listopad 2019), Ewa Farná (prosinec) a National Geographic: Symfonie našeho světa (prosinec). Zabukováno je rovněž šest vánočních večírků pro rok 2019.

Po dokončení Universa by roční návštěvnost celého areálu (Aréna+Universum) měla dosáhnout cca 1,5 milionu lidí. Z toho přibližně 350 tisíc by mělo připadnout na O2 universum. Návštěvnost O2 Arény v posledních letech dosahovala 800 až 900 tisíc návštěvníků. Celkový počet akcí by měl vzrůst ze současných 100 na 240 za rok.

Odběr newsletteru:

Vaší pozornosti doporučujeme:

Kellner a spol. na trhu sondují prodej zajímavého internetového aktiva

Nejbohatší Čech Kellner si jde na trh pro desítky miliard

Podrobnosti k zahraniční expanzi Kellnerova projektu Zonky

Kellnerův projekt Zonky se má čile k světu, letos chce překročit 11 miliard

Nová posila na důležité manažerské pozici v jednom z Kellnerových a Křetínského byznysů

Popaři Mandrage ruší naplánované koncertní turné

Umělecká agentura Petarda Production navýšila čistý zisk na více než 6 milionů

Legendární rockeři Guns N´Roses se vrátí po třech letech do Prahy

Zpěvák Ben Cristovao se napřesrok vrátí do O2 arény s novou show

Moderátor Leoš Mareš opět zkusí vyprodat pražskou O2 Arénu

Britský muzikant Sting vystoupí napřesrok ve Slavkově u Brna

Kabát v roce 2020 vyjede na turné do 17 českých měst

Koncertní agentura Pragokoncert Bohemia zvedla tržby o více než 50 milionů

Marek Ztracený přidává druhý koncert v O2 Aréně

Agentura písničkářky Anety Langerové generuje stále slušná byznysová čísla

Na Metallicu do Prahy dorazilo na 70 tisíc fanoušků

Stamilionové Sheeranovy pražské koncerty se zařadily vedle The Rolling Stones a Michaela Jacksona

Kabát na aktuální turné prodal desítky tisíc vstupenek

Virtuální operátor O2 Family pokračoval v růstu tržeb, loni přidal přes 100 milionů

Mobilní operátor O2 pošle do PPF přes 5 miliard korun

E-shop s potravinami Košík.cz/Kolonial.cz za dva roky prodělal téměř 400 milionů

Kellnerova a Křetínského skupina Mall Group (e-shopy Mall plus Heuréka) loni prodělala hodně přes 1,5 miliardy

Kellnerova skupina PPF zvedla zisk na více než 22 miliard

Lucie zkusí vyprodat sedmnáctitisícový Lochotín

Finance Kellnerova Bestsportu nově řídí Kadlecová

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Live Nation: koncertní agentura do Česka přiveze vystoupení americké pop-rockové kapely One Republic. Akce se uskuteční v listopadu 2020 v O2 Aréně.

  • Vinyla: vítězové IX. ročníku hudebních cen - deska roku: Plastová okna (kapela B4), objev roku: Margo a počin roku: aktivity žižkovského klubu Punctum.

  • FTV Prima: další vítězství pro primácký seriál Slunečná. Úterý 25. února, Slunečná 1,259 milionu diváků v cílovce 15+, Ordinace v růžové zahradě II 930 tisíc v téže kategorii.

  • PPF: investiční skupina se ohradila proti snaze Pirátů, kteří požádali americký Kongres o prošetření plánovaného prodeje skupiny CME včetně Novy do rukou PPF. "Ze skutečnosti, že podnikáme také v Číně, kde stejně jako my podnikají tisíce dalších západních firem, nelze vyvozovat nic o našem světonázoru... Znovu opakujeme, že PPF kupuje CME jako doplněk ke svému telekomunikačnímu byznysu."

  • Rixo.cz: online pojišťovací služba z rodiny Home Credit má novou tiskovou mluvčí, Michaelu Bartošovou. Ta dříve pracovala například v PR agentuře FleishmanHillard nebo byla u zrodu a rozvoje společnosti Programmatic Media.

  • Košík.cz: nově závozovou oblast rozšiřuje zhruba o 100 tisíc obyvatel čtyř polabských měst - Kolína, Kutné Hory, Poděbrad a Nymburka. Pokračuje tak ve strategii pokrývání takzvaného pražského metropolitního prstence.

  • Walt Disney: z pozice výkonného ředitele odstupuje dlouholetý manažer Bob Iger. Na jeho místo nastoupí dosavadní šéf divize parků Bob Chapek. Ten ve firmě pracuje od roku 1993. Iger bude pokračovat jako předseda představenstva.

  • Český telekomunikační úřad: vydal tiskovou zprávu, podle které šéfka Rady ČTÚ Hana Továrková není ve střetu zájmů, "jak na základě svého šetření potvrdilo i Ministerstvo spravedlnosti ČR". "Šetření, které ve věci paní Továrkové ministerstvo spravedlnosti provedlo, ukázalo, že paní Továrková ve lhůtě stanovené zákonem ukončila veškeré své angažmá," mělo uvést ministerstvo.

  • Česká asociace esportu: stala se jedním z 23 zakládajících členů bruselské  Evropské esportové federace. Úkolem federace bude "sjednotit evropské organizace, týmy a hráče a společně pracovat na dalším rozvoji esportu", který ve světě sleduje údajně na 500 milionů diváků.

Recenze

V síti

Jeden z nejdůležitějších dokumentů, který v Česku vznikl v posledních letech a který má potenciál alespoň trochu zlepšit neutěšené a šokující poměry. Film Barbory Chalupové a Víta Klusáka o zneužívání dětí na internetu má pro rodiče znepokojující a burcující zprávu: sexuální predátoři a pedofilové se dostali do pokojíčků našich dětí. Děje se tak brutálním způsobem (včetně vydírání, zastrašování), až v neuvěřitelně masové míře a s drtivým a nevypočitatelným dopadem na životy dospívajících.

Je vlastně s podivem, že to nikoho z filmařů nenapadlo dříve. Tři figurantky, které vypadají na cca 12 (ve skutečně se jedná o zletilé slečny), 3 pokojíčky vzniklé ve studiu a prošpikované kamerami a několik profilů na komunikačních platformách jako Facebook, Lidé.cz (Seznam.cz), Skype atd. Výsledkem je za deset dní cca 2,5 tisíce potenciálních sexuálních predátorů, příval tu více, tu méně lstivých ataků, triků, manipulací a pobídek k sexuálnímu chování, odkazů na porno, úchylky atd. V některých případech situace vyeskalovala až do učebnicového vydírání.

Nejen závěrečná setkání figurantek s některými predátory tváří v tvář pod dohledem skrytých kamer ukázala, že část těchto postaviček jsou směšní, nešťastní a nějakým způsobem frustrovaní lidé. To by nás však nemělo zmást. To jak v masovém měřítku, s jakou rychlostí a v podstatě bez překážek jsou naše děti na netu vystaveny predátorským praktikám plus fakt, že mezi záplavou bizzarních figurek se objevilo několik skutečně zlých lidí, by v každém rodiči mělo spustit ten nejnaléhavější alarm. Je dobře, že s povedeným a potřebným filmem (český dokument letos těžko nabídne důležitější titul) teď bude pracovat ministerstvo školství a policie. Ale hlavně: mluvme s našimi dětmi, nenechávejme je v tom samotné.