Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Kellnerova skupina navyšuje investice do kongresového a koncertního centra v Praze, postaví hotel

12:57, 17. 4. 2019

Skupina PPF, kterou ovládá nejbohatší Čech Petr Kellner, dále s miliardovými náklady rozvíjí ambiciózní projekt velkého kongresového a koncertního centra v Praze - Libni.

Ke stávající O2 Aréně a dokončovanému multifunkčnímu centru O2 universum za dva roky přibude čtyřhvězdičkový hotel. Stavět se má hned vedle Arény od května/června 2019 a dokončen by měl být v průběhu roku 2021. Celkové náklady by se měly vyšplhat na 1,3 miliardy korun. Nové ubytovací zařízení bude mít kapacitu 300 pokojů, k dispozici bude sedm konferenčních místností nebo hotelová restaurace s kapacitou 270 míst.

Provozně bude hotel spadat pod společnost Bestsport, která provozuje O2 Arénu a O2 universum. Samotné Universum v těchto dnech finišuje s dokončením stavby (foto). Kolaudace je naplánována na letošní červen, oficiální otevření pak na září 2019. Náklady na výstavbu O2 universa, propojeného s Arénou, se pohybují rovněž na úrovni 1,3 miliardy korun. O2 universum bude zahrnovat až 21 sálů různých rozměrů a s celkovou kapacitou 10 tisíc návštěvníků. Největší sál bude mít kapacitu 4500 míst.

Universum se zaměří na pořádání velkých mezinárodních kongresů a korporátních akcí. Již nyní se časový rozvrh komplexu začíná plnit řadou událostí. V první řadě Světovým kongresem anesteziologů WFSA v září 2020. Naplánovány jsou i koncerty: Beethovenova 9. symfonie v podání Pražské filharmonie (listopad 2019), Ewa Farná (prosinec) a National Geographic: Symfonie našeho světa (prosinec). Zabukováno je rovněž šest vánočních večírků pro rok 2019.

Po dokončení Universa by roční návštěvnost celého areálu (Aréna+Universum) měla dosáhnout cca 1,5 milionu lidí. Z toho přibližně 350 tisíc by mělo připadnout na O2 universum. Návštěvnost O2 Arény v posledních letech dosahovala 800 až 900 tisíc návštěvníků. Celkový počet akcí by měl vzrůst ze současných 100 na 240 za rok.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Live Nation: koncertní agentura přiveze do Česka koncert jazzového klavíristy Herbieho Hancocka. Akce se uskuteční na podzim v Praze v nové hale O2 universum.

  • Axocom: vlastnictví televizní firmy bylo převedeno z mediální podnikatelky Eriky Luzsiczy na slovenskou společnost Elite Development. Tu podle slovenského obchodního rejstříku ovládá Luzsicza ze 100 procent.

  • Havas PR Prague: PR agentura v roce 2018 utržila 7,2 milionu korun. V meziročním srovnání to je pokles o 19 milionů korun. Ztráta z roku 2017 ve výši 700 tisíc se snížila na 500 tisíc korun.

  • Frekvence 1: novým moderátorem diskusního pořadu Press klub se stane bavič, publicista a scenárista Luděk Staněk. Jeho pořad na Mall.tv Události Luďka Staňka nově najede na denní periodicitu.

  • Alza.cz: největší český e-shop s Liftagem v Praze testují společný rozvoz zásilek a lidí. Za pomoci sdílených anonymizovaných přepravních dat analyzují pohyb dopravců a vozů taxi, které by v případě volných kapacit mohly sloužit také k převozu balíčků.

  • Severotisk: novým jednatelem velké tiskárny z německé skupiny Euro-Druckservice se stal Milan Černý. Doplnil tak Petra Litvana.

  • Na turné

    Lenka Filipová
    07. 10.13. 11.
  • Hit dne


    Trailer k Spider-Man: Daleko od domova.

Recenze

Avengers: Endgame

Předchozí vysoce povedený film Avengers: Infinity War (2018) a zejména jeho mrazivý závěr ve fanoušcích vyvolal obrovská očekávání, která však aktuální pokračování Avengers: Endgame plní jen zčásti. Spíše minimálně. Bohužel. Jakoby by se režisérská dvojice Anthony Russo, Joe Russo lekla tak slibně rozjetého příběhu, jako by jim došla kreativita a její nedostatek i navzdory všem monumentálním trikům nahrazovala rutinou a předvídatelností.

Zklamání ze závěru aktuální fáze Marvel Cinematic Universe má několik důvodů. Nepříliš propracovaný a povedený scénář, který místy nepřehledný děj roztáhl na úmornou plochu tří hodin. Minimum hlášek a minimum nápaditosti při rozvíjení postav. Pokud scenáristé sáhnou k tak otřepanému triku sci-fi jako je stroj času, logicky se pak dostanou do neřešitelných paradoxů jako je pomotaná souslednost, faktické zacyklení dějů a zdvojování postav, které jsou však nonšalantně pominuty v zájmu zachování příběhu. A k tomu nezbytné výboje progresivního Hollywoodu ve formě feministických bojůvek či faktické předání  jedné z postav z rukou unaveného bílého muže do náruče energií kypícího černocha.

Tohle už nezachrání ani očekávaná velká závěrečná bitva, která je příliš krátká, bez napětí a překvapení, než aby uspokojila nároky namlsaných diváků z předchozího filmu. Mohli jsme dostat velkolepé a invenční zakončení velké ságy a zatím nám filmaři naservírovali jen řemeslně odvedený standard. Škoda, škoda, škoda.