Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Otrubova firma Nordic Telecom kupuje polovinu operátora Libli

Telekomunikační skupina Nordic Telecom (majitel Nordic Investors Tomáše Otruby - foto) se stává majitelem 100 procent v menším operátorovi Libli, který v Česku skupuje menší poskytovatele internetového připojení.

Nordic Telecom (NT) doposud v Libli držel 50 procent, dalších 25 procent vlastnila skupina DRFG investora Davida Rusňáka a poslední čtvrtinu DRFG Telco Management dlouholetého telekomunikačního manažera Romana Řezníčka. NT tak posiluje pozici před aukcí kmitočtů Českého telekomunikačního úřadu pro čtvrtého operátora, která by měla proběhnout v druhé polovině roku 2019.

"Libli, který je již dnes významným poskytovatelem pevného internetu zejména na Moravě, vnímáme
jako dlouhodobou investici. Naším cílem je stát se do dvou let třetím největším poskytovatelem pevného internetu v Česku. V číslech to znamená pokrytí 1,3 milionu domácností a poskytování služeb 330 tisícům zákazníků," uvedl Jan Čornej, výkonný ředitel Nordic Telecom.

"Tato transakce zapadá do strategie DRFG. Od začátku jsme plánovali, že Libli nebudeme dlouhodobě
držet. Náš exitový horizont počítal s rokem 2021. K rychlejšímu postupu došlo díky oboustranně výhodné dohodě s naším partnerem Nordic Telecom," doplnil Řezníček, ředitel telekomunikační divize DRFG.

Investiční skupina DRFG se v rámci telekomunikací bude nyní dále věnovat mezinárodním  infrastrukturním projektům a rozvoji společnosti Suntel Group. Ta aktuálně sdružuje společnosti zaměřující se na výstavbu a servis telekomunikačních sítí. Její tržby v roce 2018 dosáhly téměř miliardy korun. Cílem Suntel Group je do tří let akvizičně a organicky vyrůst do velikosti tržeb 4 miliardy korun.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Live Nation: koncertní agentura přiveze do Česka koncert jazzového klavíristy Herbieho Hancocka. Akce se uskuteční na podzim v Praze v nové hale O2 universum.

  • Axocom: vlastnictví televizní firmy bylo převedeno z mediální podnikatelky Eriky Luzsiczy na slovenskou společnost Elite Development. Tu podle slovenského obchodního rejstříku ovládá Luzsicza ze 100 procent.

  • Havas PR Prague: PR agentura v roce 2018 utržila 7,2 milionu korun. V meziročním srovnání to je pokles o 19 milionů korun. Ztráta z roku 2017 ve výši 700 tisíc se snížila na 500 tisíc korun.

  • Frekvence 1: novým moderátorem diskusního pořadu Press klub se stane bavič, publicista a scenárista Luděk Staněk. Jeho pořad na Mall.tv Události Luďka Staňka nově najede na denní periodicitu.

  • Alza.cz: největší český e-shop s Liftagem v Praze testují společný rozvoz zásilek a lidí. Za pomoci sdílených anonymizovaných přepravních dat analyzují pohyb dopravců a vozů taxi, které by v případě volných kapacit mohly sloužit také k převozu balíčků.

  • Severotisk: novým jednatelem velké tiskárny z německé skupiny Euro-Druckservice se stal Milan Černý. Doplnil tak Petra Litvana.

  • Na turné

    Lenka Filipová
    07. 10.13. 11.
  • Hit dne


    Trailer k Spider-Man: Daleko od domova.

Recenze

Avengers: Endgame

Předchozí vysoce povedený film Avengers: Infinity War (2018) a zejména jeho mrazivý závěr ve fanoušcích vyvolal obrovská očekávání, která však aktuální pokračování Avengers: Endgame plní jen zčásti. Spíše minimálně. Bohužel. Jakoby by se režisérská dvojice Anthony Russo, Joe Russo lekla tak slibně rozjetého příběhu, jako by jim došla kreativita a její nedostatek i navzdory všem monumentálním trikům nahrazovala rutinou a předvídatelností.

Zklamání ze závěru aktuální fáze Marvel Cinematic Universe má několik důvodů. Nepříliš propracovaný a povedený scénář, který místy nepřehledný děj roztáhl na úmornou plochu tří hodin. Minimum hlášek a minimum nápaditosti při rozvíjení postav. Pokud scenáristé sáhnou k tak otřepanému triku sci-fi jako je stroj času, logicky se pak dostanou do neřešitelných paradoxů jako je pomotaná souslednost, faktické zacyklení dějů a zdvojování postav, které jsou však nonšalantně pominuty v zájmu zachování příběhu. A k tomu nezbytné výboje progresivního Hollywoodu ve formě feministických bojůvek či faktické předání  jedné z postav z rukou unaveného bílého muže do náruče energií kypícího černocha.

Tohle už nezachrání ani očekávaná velká závěrečná bitva, která je příliš krátká, bez napětí a překvapení, než aby uspokojila nároky namlsaných diváků z předchozího filmu. Mohli jsme dostat velkolepé a invenční zakončení velké ságy a zatím nám filmaři naservírovali jen řemeslně odvedený standard. Škoda, škoda, škoda.