Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Šéfka zpravodajství a publicistiky Primy Obzinová odchází z televize

15:23, 7. 5. 2019

Dlouholetá ředitelka zpravodajství a publicistiky TV Prima (od roku 2009) Jitka Obzinová (foto) opouští mediální skupinu Prima Group.

Dočasným vedením redakce bude pověřena šéfeditorka zpravodajství Eliška Čeřovská. Bude přímo podléhat řediteli FTV Prima Markovi Singerovi. Podle některých interních zdrojů mohly za Obzinové odchodem stát i neshody ohledně kontur budované zpravodajské televize CNN Prima News. "Společnost začne obratem hledat jejího nástupce, který zastřeší i plánovaný zpravodajský projekt CNN Prima News," uvedla mluvčí Primy Gabriela Semová.

Podle informací Borovan.cz se s Obzinovou na post výkonného ředitele CNN Prima News původně ani neuvažovalo. Obzinová měla údajně zastřešit celou zpravodajskou divizi Primy a do čela chystaného zpravodajského kanálu se měl postavit nový výkonný člověk, který by Obzinové podléhal.

Přísná mediální manažerka Jitka Obzinová postupně prošla všemi třemi velkými televizemi (Česká televize, Nova a Prima). Za její éry druhá komerční stanice zavedla novou strukturu zpravodajské hodiny, tzv. Velkých zpráv, která se skládá z hlavních zpráv, diváckých zpráv a vrcholí pořadem Top Star, který se zabývá aktuálním děním v showbyznysu.

Do její kompetence kromě Velkých zpráv patřily i Odpolední a Polední zprávy, pořad Mini Duel, nedělní politická talk show Partie i nový pořad Sport Star. Zpravodajství Primy se pod Obzinovou profilovalo jako částečně konzervativní, čímž se dostávalo do klinče s mediálním liberálním mainstreamem.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Economia: mediální dům posiluje redakce. Do Aktuálně.cz nastoupil Josef Greš (vedení rubriky Názory), tým Hospodářských novin rozšíří Luboš Kreč.

  • Scholz & Friends: reklamní agentura v roce 2018 utržila přes 51 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 7 milionů více. Čistý zisk klesl z 1,2 milionu na 600 tisíc korun.

  • Slevomat.cz: ve funkci jednatele zážitkového portálu skončil Adam Bartnicki. Na jeho místo nastoupil Kamil Hanzlík, finanční ředitel Slevomatu.

  • Puma Czech Republic: česká pobočka německého výrobce sportovního oblečení a obuvi v roce 2018 utržila 620 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 53 milionů více. Čistý zisk stoupl z 26 milionů na 62 milionů korun.

  • Boomerang Communication: reklamní a marketingová agentura v roce 2018 utržila 107 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 10 milionů méně. Čistý zisk meziročně klesl z 19 milionů na 10 milionů korun. Firma dělala/dělá pro ČEZ, Ahold, Radegast, ČMSS nebo Českou spořitelnu.

  • Proboston Creative: kreativní agentura (Knowledge Investors 50 procent, Jan Červinka 22 procent atd.) v roce 2018 utržila 31 milionů, o rok dříve to bylo 36 milionů korun. Čistý zisk klesl ze 7 milionů na 2 miliony.

  • Na turné

    Lenka Filipová
    07. 10.13. 11.
  • Hit dne


    Heilung - Hamrer Hippyer.

Recenze

X-Men: Dark Phoenix

Pozice X-Men: První třída a Logan: Wolverine jako doposud nejpovedenějších filmů x-mení série se solidně otřásá. Režisér, producent a scenárista Simon Kinberg (mimochodem napsal scénář i k X-Men: Apokalypsa, Budoucí minulost a Poslední vzdor) přichází s Dark Phoenixem, dech beroucí jízdou, kterou si divák užije od začátku do konce.

Základem Dark Phoenixu je především skvěle a inteligentně napsaný scénář, se silným, přehledným příběhem a obsahující vyváženou kombinaci povedených akčních scén, dějových zvratů a uvěřitelného vývoje postav (plus jako bonus minimum politicky korektních momentů - to je osvěžující faktor). Tentokráte X-Meni zápasí s jednou z vlastních řad, s Jean Grey, ze které neznámá kosmická sílí postupně vytváří jednoho z nejmocnějších mutantů vůbec. To každého z X-Menů vystaví těžké zkoušce.

Možná, že nejednoznačná a nepředvídatelná proměna či transformace hlavních postav je vůbec to nejlepší, co Dark Phoenix nabízí. Stejně jako například autoři ve Wolverinovi i zde Kinberg šťastně vsadil na polidštění výjimečných bytostí se superschopnostmi. Děj tak vychází nejen z jejich síly, ale i z jejich nedostatků, slabostí a omezení. Původně sci-fi/fantasy se tak posouvám až někam k sociálnímu dramatu. To spolu s vysoce vydařenou akcí řadí film vysoko nad X-Men: Apokalypsu a Budoucí minulost.