Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Počet tarifních zákazníků T-Mobile poprvé v historii operátora překročil 4 miliony

Mobilní operátor T-Mobile (skupina Deutsche Telekom) v prvním kvartálu 2019 mírně navýšil celkový počet zákazníků, zejména tarifních, plus celkové tržby. Naopak hrubý provozní zisk (EBITDA) mírně klesl, stejně jako počet zákazníků s předplacenou kartou.

Tržby T-Mobile za leden až březen 2019 dosáhly 6,695 miliardy korun, v meziročním srovnání o 138 milionů více. Zisk před odpisy, zdaněním, úroky a amortizací (EBITDA) meziročně klesl z 2,85 miliardy na 2,84 miliardy korun.

Celkový počet zákazníků operátora na konci března 2019 stoupl ze 6,156 milionu na 6,186 milionu. Z toho tarifní zákazníci tvořili 4,029 (poprvé nad 4 miliony, loni za stejné období 3,885 milionu). Počet zákazníků s předplacenou kartou klesl meziročně o více než 5 procent na 2,156 milionu.

Pevné služby T-Mobile včetně xDSL, Pevného internetu vzduchem nebo Pevného internetu do zásuvky v současnosti využívá 274 tisíc zákazníků, což je o 45 procent více než loni. Televize od T-Mobile na IPTV či satelitní platformě má již 101 tisíc zákazníků (o rok dříve 47 tisíc), včetně 54 tisíc těch, kteří si službu pořídili v posledních 12 měsících.

Odběr newsletteru:

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Rychlovky

  • Biano: online marketplace nábytku ze skupiny Miton jako první na českém trhu spouští obrazové
    vyhledávání pro nábytek a dekorace. S rozpoznáváním produktů pomáhá umělá inteligence. Vůbec poprvé v daném segmentu Biano umožní srovnávání cen podle obrázku.

  • TV Nova: od pondělí 20. července se v pořadu Snídaně s Novou objeví nová moderátorská dvojice – Gabriela Partyšová a Aleš Lehký. V uvádění tohoto ranního pořadu se budou střídat s dvěma dalšími páry - Kristinou Kloubkovou a Pavlem Svobodou nebo Nikolou Čechovou (zvanou Shopaholic Nicol) a Milanem Peroutkou.

  • Asociace komunikačních agentur: podle profesní asociace během prvního pololetí letošního roku veřejný sektor zadal v oblasti komunikace zakázky v hodnotě necelých 800 milionů korun. Loni se jednalo za stejné období o částku přes 1,1 miliard korun. Meziročně tedy poklesly o 27 procent.

  • The Hive: agentura ze skupiny Konektor Place získala nového klienta, potravinářskou společnost Emco. Zajistí ji spolupráci s vybranými influencery.

  • Media Club: primácké mediazastupitelství, které zastupuje nejen kanály Primy, ale i televize Óčko a TV Barrandov, dosáhlo v červnu celodenní share 34,28 procenta v CS 15+, 33,79 procenta ve strategické cílové skupině 15 a 69 let a v prime time share 35,27 procenta v CS 15+.

  • Stratex Communication: reklamní a marketingová agentura v roce 2019 utržila 56 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 3 miliony méně. Čistý zisk klesl z 2,4 milionu na 2 miliony korun.

Recenze

Bourák

Tohle je mimořádně smutné - nový film Bourák renomovaných tvůrců Ondřeje Trojana (režie) a Petra Jarchovského (scénář) aspiruje na pozici nejvíce nesmyslného a nejzbytečnějšího českého snímku posledních let. Hned vedle ultra obávaného titulu Poslední plavky (2008).

Těžko říci, kdo se na výsledném fiasku Bouráka podílel více, zda Trojanova režie či Jarchovského scénář. Zatímco Trojan má na kontě výborné filmy jako Želary, Občanský průkaz a s přimhouřením očí snad i Toman, Jarchovský je nevyzpytatelný, podepsán je pod řadou zdařilých (Občanský průkaz), ucházejících (Pupendo, Musíme si pomáhat), ale i totálně nepovedených věcí (U mě dobrý, Nevinnost, Líbánky). Spíše to bude tak fifty fifty.

Ve filmu o jakémsi zastydlém vyznavači rock`n`rollu a rockabilly nefunguje téměř nic. Režie upachtěná, bez nápadu, invence, jak od nějakého žáka základní školy, příběh (pokud se dá o něčem takovém hovořit) plochý, plytký, nudný, postavy podivné, nezajímavé a jednající nelogicky, dialogy tahají za uši svojí umělostí a plakátovitostí, vtipné momenty skoro žádné. Hudba zapomenutelná, nevýrazná, což je u rocknrollového filmu, který by měl sršet energií, dvojnásob tristní.

Skutečně to musí být frustrující pocit, mít k ruce tak talentované herce jako je Ivan Trojan, Kristýna Boková anebo Jiří Macháček, a nabídnout jim tak podivnou splácaninu. Bourák uštědřil již tak dost pochroumané značce český film další ránu - ve světě nikoho nezajímá a v Česku odpuzuje čím dál více lidí. A to, že na Bouráka finančně přispěl filmový fond, jen podtrhuje celou tu bídu.