Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Počet tarifních zákazníků T-Mobile poprvé v historii operátora překročil 4 miliony

Mobilní operátor T-Mobile (skupina Deutsche Telekom) v prvním kvartálu 2019 mírně navýšil celkový počet zákazníků, zejména tarifních, plus celkové tržby. Naopak hrubý provozní zisk (EBITDA) mírně klesl, stejně jako počet zákazníků s předplacenou kartou.

Tržby T-Mobile za leden až březen 2019 dosáhly 6,695 miliardy korun, v meziročním srovnání o 138 milionů více. Zisk před odpisy, zdaněním, úroky a amortizací (EBITDA) meziročně klesl z 2,85 miliardy na 2,84 miliardy korun.

Celkový počet zákazníků operátora na konci března 2019 stoupl ze 6,156 milionu na 6,186 milionu. Z toho tarifní zákazníci tvořili 4,029 (poprvé nad 4 miliony, loni za stejné období 3,885 milionu). Počet zákazníků s předplacenou kartou klesl meziročně o více než 5 procent na 2,156 milionu.

Pevné služby T-Mobile včetně xDSL, Pevného internetu vzduchem nebo Pevného internetu do zásuvky v současnosti využívá 274 tisíc zákazníků, což je o 45 procent více než loni. Televize od T-Mobile na IPTV či satelitní platformě má již 101 tisíc zákazníků (o rok dříve 47 tisíc), včetně 54 tisíc těch, kteří si službu pořídili v posledních 12 měsících.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Economia: mediální dům posiluje redakce. Do Aktuálně.cz nastoupil Josef Greš (vedení rubriky Názory), tým Hospodářských novin rozšíří Luboš Kreč.

  • Scholz & Friends: reklamní agentura v roce 2018 utržila přes 51 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 7 milionů více. Čistý zisk klesl z 1,2 milionu na 600 tisíc korun.

  • Slevomat.cz: ve funkci jednatele zážitkového portálu skončil Adam Bartnicki. Na jeho místo nastoupil Kamil Hanzlík, finanční ředitel Slevomatu.

  • Puma Czech Republic: česká pobočka německého výrobce sportovního oblečení a obuvi v roce 2018 utržila 620 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 53 milionů více. Čistý zisk stoupl z 26 milionů na 62 milionů korun.

  • Boomerang Communication: reklamní a marketingová agentura v roce 2018 utržila 107 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 10 milionů méně. Čistý zisk meziročně klesl z 19 milionů na 10 milionů korun. Firma dělala/dělá pro ČEZ, Ahold, Radegast, ČMSS nebo Českou spořitelnu.

  • Proboston Creative: kreativní agentura (Knowledge Investors 50 procent, Jan Červinka 22 procent atd.) v roce 2018 utržila 31 milionů, o rok dříve to bylo 36 milionů korun. Čistý zisk klesl ze 7 milionů na 2 miliony.

  • Na turné

    Lenka Filipová
    07. 10.13. 11.
  • Hit dne


    Heilung - Hamrer Hippyer.

Recenze

X-Men: Dark Phoenix

Pozice X-Men: První třída a Logan: Wolverine jako doposud nejpovedenějších filmů x-mení série se solidně otřásá. Režisér, producent a scenárista Simon Kinberg (mimochodem napsal scénář i k X-Men: Apokalypsa, Budoucí minulost a Poslední vzdor) přichází s Dark Phoenixem, dech beroucí jízdou, kterou si divák užije od začátku do konce.

Základem Dark Phoenixu je především skvěle a inteligentně napsaný scénář, se silným, přehledným příběhem a obsahující vyváženou kombinaci povedených akčních scén, dějových zvratů a uvěřitelného vývoje postav (plus jako bonus minimum politicky korektních momentů - to je osvěžující faktor). Tentokráte X-Meni zápasí s jednou z vlastních řad, s Jean Grey, ze které neznámá kosmická sílí postupně vytváří jednoho z nejmocnějších mutantů vůbec. To každého z X-Menů vystaví těžké zkoušce.

Možná, že nejednoznačná a nepředvídatelná proměna či transformace hlavních postav je vůbec to nejlepší, co Dark Phoenix nabízí. Stejně jako například autoři ve Wolverinovi i zde Kinberg šťastně vsadil na polidštění výjimečných bytostí se superschopnostmi. Děj tak vychází nejen z jejich síly, ale i z jejich nedostatků, slabostí a omezení. Původně sci-fi/fantasy se tak posouvám až někam k sociálnímu dramatu. To spolu s vysoce vydařenou akcí řadí film vysoko nad X-Men: Apokalypsu a Budoucí minulost.