Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Počet tarifních zákazníků T-Mobile poprvé v historii operátora překročil 4 miliony

Mobilní operátor T-Mobile (skupina Deutsche Telekom) v prvním kvartálu 2019 mírně navýšil celkový počet zákazníků, zejména tarifních, plus celkové tržby. Naopak hrubý provozní zisk (EBITDA) mírně klesl, stejně jako počet zákazníků s předplacenou kartou.

Tržby T-Mobile za leden až březen 2019 dosáhly 6,695 miliardy korun, v meziročním srovnání o 138 milionů více. Zisk před odpisy, zdaněním, úroky a amortizací (EBITDA) meziročně klesl z 2,85 miliardy na 2,84 miliardy korun.

Celkový počet zákazníků operátora na konci března 2019 stoupl ze 6,156 milionu na 6,186 milionu. Z toho tarifní zákazníci tvořili 4,029 (poprvé nad 4 miliony, loni za stejné období 3,885 milionu). Počet zákazníků s předplacenou kartou klesl meziročně o více než 5 procent na 2,156 milionu.

Pevné služby T-Mobile včetně xDSL, Pevného internetu vzduchem nebo Pevného internetu do zásuvky v současnosti využívá 274 tisíc zákazníků, což je o 45 procent více než loni. Televize od T-Mobile na IPTV či satelitní platformě má již 101 tisíc zákazníků (o rok dříve 47 tisíc), včetně 54 tisíc těch, kteří si službu pořídili v posledních 12 měsících.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Live Nation: koncertní agentura přiveze do Česka koncert jazzového klavíristy Herbieho Hancocka. Akce se uskuteční na podzim v Praze v nové hale O2 universum.

  • Axocom: vlastnictví televizní firmy bylo převedeno z mediální podnikatelky Eriky Luzsiczy na slovenskou společnost Elite Development. Tu podle slovenského obchodního rejstříku ovládá Luzsicza ze 100 procent.

  • Havas PR Prague: PR agentura v roce 2018 utržila 7,2 milionu korun. V meziročním srovnání to je pokles o 19 milionů korun. Ztráta z roku 2017 ve výši 700 tisíc se snížila na 500 tisíc korun.

  • Frekvence 1: novým moderátorem diskusního pořadu Press klub se stane bavič, publicista a scenárista Luděk Staněk. Jeho pořad na Mall.tv Události Luďka Staňka nově najede na denní periodicitu.

  • Alza.cz: největší český e-shop s Liftagem v Praze testují společný rozvoz zásilek a lidí. Za pomoci sdílených anonymizovaných přepravních dat analyzují pohyb dopravců a vozů taxi, které by v případě volných kapacit mohly sloužit také k převozu balíčků.

  • Severotisk: novým jednatelem velké tiskárny z německé skupiny Euro-Druckservice se stal Milan Černý. Doplnil tak Petra Litvana.

  • Na turné

    Lenka Filipová
    07. 10.13. 11.
  • Hit dne


    Trailer k Spider-Man: Daleko od domova.

Recenze

Avengers: Endgame

Předchozí vysoce povedený film Avengers: Infinity War (2018) a zejména jeho mrazivý závěr ve fanoušcích vyvolal obrovská očekávání, která však aktuální pokračování Avengers: Endgame plní jen zčásti. Spíše minimálně. Bohužel. Jakoby by se režisérská dvojice Anthony Russo, Joe Russo lekla tak slibně rozjetého příběhu, jako by jim došla kreativita a její nedostatek i navzdory všem monumentálním trikům nahrazovala rutinou a předvídatelností.

Zklamání ze závěru aktuální fáze Marvel Cinematic Universe má několik důvodů. Nepříliš propracovaný a povedený scénář, který místy nepřehledný děj roztáhl na úmornou plochu tří hodin. Minimum hlášek a minimum nápaditosti při rozvíjení postav. Pokud scenáristé sáhnou k tak otřepanému triku sci-fi jako je stroj času, logicky se pak dostanou do neřešitelných paradoxů jako je pomotaná souslednost, faktické zacyklení dějů a zdvojování postav, které jsou však nonšalantně pominuty v zájmu zachování příběhu. A k tomu nezbytné výboje progresivního Hollywoodu ve formě feministických bojůvek či faktické předání  jedné z postav z rukou unaveného bílého muže do náruče energií kypícího černocha.

Tohle už nezachrání ani očekávaná velká závěrečná bitva, která je příliš krátká, bez napětí a překvapení, než aby uspokojila nároky namlsaných diváků z předchozího filmu. Mohli jsme dostat velkolepé a invenční zakončení velké ságy a zatím nám filmaři naservírovali jen řemeslně odvedený standard. Škoda, škoda, škoda.