Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Televizi O2 TV narostl počet aktivních přístupů na téměř 900 tisíc

Mírný nárůst výnosů, zejména mobilních v Česku a celkových na Slovensku, vzestup EBITDA a pokles konsolidovaného čistého zisku - takový byl první kvartál 2019 pro mobilního operátora O2 Czech Republic (většinový majitel Petr Kellner).

Celkové konsolidované výnosy firmy dosáhly v lednu až březnu 9,249 miliardy korun. V meziročním srovnání to je nárůst o půl procenta. Na fixní výnosy v Česku připadlo 2,618 miliardy (minus 1,5 procenta), na mobilní výnosy v Česku 4,851 (plus 0,4 procenta) a na výnosy na Slovensku 1,839 miliardy (plus 4,1 procenta). Konsolidovaný zisk před zdaněním, odpisy, úroky a amortizací (EBITDA) vyskočil o 11,5 procenta na 2,906 miliardy korun. Naopak konsolidovaný čistý zisk vzhledem k investicím spadl o 7 procent na 1,236 miliardy korun.

Počet registrovaných mobilních zákazníků O2 v Česku vzrostl meziročně o 195 tisíc na 5,563 milionu. Na tarify připadlo 3,509 milionu zákazníků (plus 3,5 procenta). Počet zákazníků digitální televize O2 TV využívajících některý z měsíčních tarifů a těch, kteří sledují televizi na webu nebo v aplikaci, se meziročně zvýšil téměř o polovinu. Operátor tak na konci března 2019 registroval již 889 tisíc aktivních přístupů (o rok dříve 605 tisíc).

Podle zástupců firmy za růstem stojí především zájem o sportovní obsah a úspěšná nabídka balíčků O2 Spolu pro jednotlivce, rodiny, skupiny přátel a drobné podnikatele. "Za letošní první tři měsíce počet zákazníků našich měsíčních tarifů O2 TV vzrostl o dalších více než 25 tisíc," uvedl ředitel O2 Jindřich Fremuth. Počet zákazníků vysokorychlostního internetu přes kabel i pomocí bezdrátové technologie dosáhl k 31. březnu 2019 celkem 811 tisíc.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Aerofilms: menší filmový distributor v roce 2018 utržil téměř 32 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 7,7 milionu méně. Čistý zisk 6 milionů z roku 2017 se přetočil v loňskou ztrátu 750 tisíc korun.

  • RedHead Music: změny ve vlastnickém portfoliu menšího hudebního labelu. Podíl Antonína Milaty klesl ze 49 procent na 30 procent, podíl Tomáše Staňka vzrostl z 30 procent na 40 procent a podíl Michala Nováka z 21 procent na 30 procent.

  • Ogilvy One: marketingová agentura ze skupiny WPP (čtvrtinu drží Vladimír Šolc) v roce 2018 utržila přes 135 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 26 milionů méně. Čistý zisk se zvýšil z 8,7 milionu na 9,2 milionu korun.

  • Live Nation: koncertní agentura přiveze do Prahy zmalovance Kiss. Koncert se uskuteční v červenci 2020 v O2 Aréně.

  • Active Radio: odpolední show na rádiu Evropa 2 nově moderuje dvojice Zorka Hejdová a Tomáš Zástěra.

  • Mall Group: platební služba Mall Pay během prvního roku na trhu oslovila více než 70 tisíc zákazníků. Dokončila vstup strategického partnera ČSOB a chystá vlastní platební kartu. V příštím roce cílí na hranici až 100 tisíc aktivních zákazníků a stovku partnerů.

  • Na turné

    Visací zámek
    01. 11.07. 12.
  • Hit dne


    Trailer k seriálu The Witcher.

Recenze

Le Mans ´66

Každý tvůrce "automobilového" filmu bude mít tu smůlu (a z diváckého hlediska štěstí), že jeho snažení bude vždy srovnáváno a poměřováno s žánrovým etalonem, snímkem Rona Howarda Rivalové. Tento vynikající historický film o zápolení jezdů F1 Niki Laudy a Jamese Hunta takřka smrdí benzinem a řidičským šílenstvím a nastavuje vysokou laťku pro všechny následovníky.

Le Mans ´66, který vychází z legendárního soupeření vozů Ford a Ferrari na neméně legendárním závodu Le Mans, i přes všechno snažení zúčastněných, od zkušeného režiséra Jamese Mangolda (Logan: Wolverine, Walk The Line atd.) až po ústřední herce Matta Damona a Christiana Balea, při vší úctě benzínem nesmrdí. A to i přesto, že především Bale v roli svérázného závodníka Kena Milese exceluje. Skvělá kamera Phedona Papamichaela (Památkáři, Den zrady, 3:10 Vlak do Yumy), nadprůměrný scénář Mangoldův a hudba Marca Beltramiho.

To vše dává dohromady "jen" nadprůměrný film, solidní filmařinu, nikoliv klíč od brány k filmové extázi. Ať již je to tím, že soutěžení dvou automobilek není až tak strhují téma, nebo se Mangoldovi ze životopisů Milese a konstruktéra aut Carrolla Shelbyho nepodařilo vyextrahovat nadprůměrně silný příběh, Le Mans ´66 bude Rivalům vždy dýchat na záda z uctivé vzdálenosti. Byť prohrát s geniálními Rivaly není žádná ostuda a Mangoldův snímek se ve finále jeví býti zdatným a důstojným soupeřem.