Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Televizi O2 TV narostl počet aktivních přístupů na téměř 900 tisíc

Mírný nárůst výnosů, zejména mobilních v Česku a celkových na Slovensku, vzestup EBITDA a pokles konsolidovaného čistého zisku - takový byl první kvartál 2019 pro mobilního operátora O2 Czech Republic (většinový majitel Petr Kellner).

Celkové konsolidované výnosy firmy dosáhly v lednu až březnu 9,249 miliardy korun. V meziročním srovnání to je nárůst o půl procenta. Na fixní výnosy v Česku připadlo 2,618 miliardy (minus 1,5 procenta), na mobilní výnosy v Česku 4,851 (plus 0,4 procenta) a na výnosy na Slovensku 1,839 miliardy (plus 4,1 procenta). Konsolidovaný zisk před zdaněním, odpisy, úroky a amortizací (EBITDA) vyskočil o 11,5 procenta na 2,906 miliardy korun. Naopak konsolidovaný čistý zisk vzhledem k investicím spadl o 7 procent na 1,236 miliardy korun.

Počet registrovaných mobilních zákazníků O2 v Česku vzrostl meziročně o 195 tisíc na 5,563 milionu. Na tarify připadlo 3,509 milionu zákazníků (plus 3,5 procenta). Počet zákazníků digitální televize O2 TV využívajících některý z měsíčních tarifů a těch, kteří sledují televizi na webu nebo v aplikaci, se meziročně zvýšil téměř o polovinu. Operátor tak na konci března 2019 registroval již 889 tisíc aktivních přístupů (o rok dříve 605 tisíc).

Podle zástupců firmy za růstem stojí především zájem o sportovní obsah a úspěšná nabídka balíčků O2 Spolu pro jednotlivce, rodiny, skupiny přátel a drobné podnikatele. "Za letošní první tři měsíce počet zákazníků našich měsíčních tarifů O2 TV vzrostl o dalších více než 25 tisíc," uvedl ředitel O2 Jindřich Fremuth. Počet zákazníků vysokorychlostního internetu přes kabel i pomocí bezdrátové technologie dosáhl k 31. březnu 2019 celkem 811 tisíc.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Live Nation: koncertní agentura přiveze do Česka koncert jazzového klavíristy Herbieho Hancocka. Akce se uskuteční na podzim v Praze v nové hale O2 universum.

  • Axocom: vlastnictví televizní firmy bylo převedeno z mediální podnikatelky Eriky Luzsiczy na slovenskou společnost Elite Development. Tu podle slovenského obchodního rejstříku ovládá Luzsicza ze 100 procent.

  • Havas PR Prague: PR agentura v roce 2018 utržila 7,2 milionu korun. V meziročním srovnání to je pokles o 19 milionů korun. Ztráta z roku 2017 ve výši 700 tisíc se snížila na 500 tisíc korun.

  • Frekvence 1: novým moderátorem diskusního pořadu Press klub se stane bavič, publicista a scenárista Luděk Staněk. Jeho pořad na Mall.tv Události Luďka Staňka nově najede na denní periodicitu.

  • Alza.cz: největší český e-shop s Liftagem v Praze testují společný rozvoz zásilek a lidí. Za pomoci sdílených anonymizovaných přepravních dat analyzují pohyb dopravců a vozů taxi, které by v případě volných kapacit mohly sloužit také k převozu balíčků.

  • Severotisk: novým jednatelem velké tiskárny z německé skupiny Euro-Druckservice se stal Milan Černý. Doplnil tak Petra Litvana.

  • Na turné

    Lenka Filipová
    07. 10.13. 11.
  • Hit dne


    Trailer k Spider-Man: Daleko od domova.

Recenze

Avengers: Endgame

Předchozí vysoce povedený film Avengers: Infinity War (2018) a zejména jeho mrazivý závěr ve fanoušcích vyvolal obrovská očekávání, která však aktuální pokračování Avengers: Endgame plní jen zčásti. Spíše minimálně. Bohužel. Jakoby by se režisérská dvojice Anthony Russo, Joe Russo lekla tak slibně rozjetého příběhu, jako by jim došla kreativita a její nedostatek i navzdory všem monumentálním trikům nahrazovala rutinou a předvídatelností.

Zklamání ze závěru aktuální fáze Marvel Cinematic Universe má několik důvodů. Nepříliš propracovaný a povedený scénář, který místy nepřehledný děj roztáhl na úmornou plochu tří hodin. Minimum hlášek a minimum nápaditosti při rozvíjení postav. Pokud scenáristé sáhnou k tak otřepanému triku sci-fi jako je stroj času, logicky se pak dostanou do neřešitelných paradoxů jako je pomotaná souslednost, faktické zacyklení dějů a zdvojování postav, které jsou však nonšalantně pominuty v zájmu zachování příběhu. A k tomu nezbytné výboje progresivního Hollywoodu ve formě feministických bojůvek či faktické předání  jedné z postav z rukou unaveného bílého muže do náruče energií kypícího černocha.

Tohle už nezachrání ani očekávaná velká závěrečná bitva, která je příliš krátká, bez napětí a překvapení, než aby uspokojila nároky namlsaných diváků z předchozího filmu. Mohli jsme dostat velkolepé a invenční zakončení velké ságy a zatím nám filmaři naservírovali jen řemeslně odvedený standard. Škoda, škoda, škoda.