reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Televizi O2 TV narostl počet aktivních přístupů na téměř 900 tisíc

Mírný nárůst výnosů, zejména mobilních v Česku a celkových na Slovensku, vzestup EBITDA a pokles konsolidovaného čistého zisku - takový byl první kvartál 2019 pro mobilního operátora O2 Czech Republic (většinový majitel Petr Kellner).

Celkové konsolidované výnosy firmy dosáhly v lednu až březnu 9,249 miliardy korun. V meziročním srovnání to je nárůst o půl procenta. Na fixní výnosy v Česku připadlo 2,618 miliardy (minus 1,5 procenta), na mobilní výnosy v Česku 4,851 (plus 0,4 procenta) a na výnosy na Slovensku 1,839 miliardy (plus 4,1 procenta). Konsolidovaný zisk před zdaněním, odpisy, úroky a amortizací (EBITDA) vyskočil o 11,5 procenta na 2,906 miliardy korun. Naopak konsolidovaný čistý zisk vzhledem k investicím spadl o 7 procent na 1,236 miliardy korun.

Počet registrovaných mobilních zákazníků O2 v Česku vzrostl meziročně o 195 tisíc na 5,563 milionu. Na tarify připadlo 3,509 milionu zákazníků (plus 3,5 procenta). Počet zákazníků digitální televize O2 TV využívajících některý z měsíčních tarifů a těch, kteří sledují televizi na webu nebo v aplikaci, se meziročně zvýšil téměř o polovinu. Operátor tak na konci března 2019 registroval již 889 tisíc aktivních přístupů (o rok dříve 605 tisíc).

Podle zástupců firmy za růstem stojí především zájem o sportovní obsah a úspěšná nabídka balíčků O2 Spolu pro jednotlivce, rodiny, skupiny přátel a drobné podnikatele. "Za letošní první tři měsíce počet zákazníků našich měsíčních tarifů O2 TV vzrostl o dalších více než 25 tisíc," uvedl ředitel O2 Jindřich Fremuth. Počet zákazníků vysokorychlostního internetu přes kabel i pomocí bezdrátové technologie dosáhl k 31. březnu 2019 celkem 811 tisíc.