Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Marketingová agentura má nově druhého oficiálního majitele

Mediálnímu manažerovi Janu Vobeckém (foto), někdejšímu řediteli a spolumajiteli online mediazastupitelství AdActive (nyní Vltava Labe Media), před několik týdny vypršela konkurenční doložka. Vobecký se tak po více než dvouleté pauze může oficiálně vrátit do reklamního/mediálního byznysu.

Podle informací Borovan.cz Vobecký nyní získává podíl ve full-servisové marketingové agentuře DigitalAd. Tu doposud 100procentně vlastnil Petr Mácha (rovněž ex-AdActive). Vobecký byl měl ze začátku ve firmě získat 32 procent. Převezme péči o yield management a zaměří se na strategii a rozvoj internetových aktivit DigitalAd. Stává se také, vedle Máchy, druhým jednatelem firmy.

DigitalAd má za sebou více než dvouleté působení na trhu. Původně internetová agentura nabízí  klientům kompletní služby pokrývající celý mediální prostor (mediazastupitelství, mediální i reklamní agentura). Vedle yield managementu a dalších online aktivit se DigitalAd zaměřuje i na veškerý offline, klientům nabízí nákup reklamního prostoru v OOH, HbbTV, televizi, printu nebo v rádiích. To vše ještě doplňuje nabídka content marketingu a kreativy. Mezi hlavní klienty agentury patří společnosti OKI, Albatros Media, Internet CZ nebo Scio.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Anifilm: po osmnácti ročnících v jihočeské Třeboni se festival animovaného filmu nyní stěhuje do severočeského Liberce (květen 2020). Akce letos přivítala přes 9 tisíc návštěvníků, kteří mohli shlédnout přes 500 soutěžních i doprovodných filmů. Speciálních přednášek a prezentací se zúčastnilo přes 1500 filmových a herních profesionálů.

  • Febiofest: od chystaného 27. ročníku jsou novými programovými řediteli filmového festivalu Nikolaj Nikitin a Marta Švecová, programovým konzultantem se pak stal bývalý ředitel Mezinárodního filmového festivalu Berlinale Dieter Kosslick.

  • Basinfirefest: obnovený metalový a rockový festival (místo konání Spálené Poříčí) hlásí první jména pro ročník 2020 - Jinjer, Pro-Pain, Van Canto, Pipes and Pints nebo Debustrol. Předprodej lístků byl spuštěn 11. listopadu.

  • Václav Marhoul: za film Nabarvené ptáče získal na letošním Mezinárodním filmovém festivalu v indické Kalkatě cenu Golden Royal Bengal Tiger pro nejlepšího režiséra. Na polském Mezinárodním filmovém festivalu Camerimage Marhoul získal cenu mezinárodní kritiky a kameraman Vladimír Smutný ocenění za kameru Bronze Frog.

  • FTV Prima: druhá komerční televize změnila sídlo z klasické Palmovky na novou adresu na Vinohradské ulici v pražských Strašnicích. To samé se týká mediazastupitelství Media Club.

  • Geometry Prague: aktivační agentura ze skupiny Ogilvy v roce 2018 utržila 153 milionů korun. V meziročním srovnání to je pokles o 23 milionů. Čistý zisk klesl ze 23 milionů na 12 milionů korun.

  • Na turné

    Visací zámek
    01. 11.07. 12.
  • Hit dne


    Trailer k seriálu The Witcher.

Recenze

Le Mans ´66

Každý tvůrce "automobilového" filmu bude mít tu smůlu (a z diváckého hlediska štěstí), že jeho snažení bude vždy srovnáváno a poměřováno s žánrovým etalonem, snímkem Rona Howarda Rivalové. Tento vynikající historický film o zápolení jezdů F1 Niki Laudy a Jamese Hunta takřka smrdí benzinem a řidičským šílenstvím a nastavuje vysokou laťku pro všechny následovníky.

Le Mans ´66, který vychází z legendárního soupeření vozů Ford a Ferrari na neméně legendárním závodu Le Mans, i přes všechno snažení zúčastněných, od zkušeného režiséra Jamese Mangolda (Logan: Wolverine, Walk The Line atd.) až po ústřední herce Matta Damona a Christiana Balea, při vší úctě benzínem nesmrdí. A to i přesto, že především Bale v roli svérázného závodníka Kena Milese exceluje. Skvělá kamera Phedona Papamichaela (Památkáři, Den zrady, 3:10 Vlak do Yumy), nadprůměrný scénář Mangoldův a hudba Marca Beltramiho.

To vše dává dohromady "jen" nadprůměrný film, solidní filmařinu, nikoliv klíč od brány k filmové extázi. Ať již je to tím, že soutěžení dvou automobilek není až tak strhují téma, nebo se Mangoldovi ze životopisů Milese a konstruktéra aut Carrolla Shelbyho nepodařilo vyextrahovat nadprůměrně silný příběh, Le Mans ´66 bude Rivalům vždy dýchat na záda z uctivé vzdálenosti. Byť prohrát s geniálními Rivaly není žádná ostuda a Mangoldův snímek se ve finále jeví býti zdatným a důstojným soupeřem.