reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Primácký Media Club bude zastupovat i Křetínského rádia

Hezký úlovek pro primácké mediazastupitelství Media Club (na fotce vlevo ředitel Ladislav Dianiška), které zastupuje kanály TV Prima, rádia miliardáře Ivana Zacha nebo největší české rádio Impuls ze svěřenského fondu Andreje Babiše.

Media Club dnes uzavřel dohodu s mediální skupinou Czech Media Invest (Daniel Křetínský, Patrik Tkáč a Roman Korbačka) o zastupování rádií Evropa 2, Frekvence 1, Rádio Bonton a Dance rádio, patřících do skupiny Active Radio.

Křetínského rádia rozšíří rozhlasovou rodinu Media Clubu od února roku 2020. "Stávající obchodní zastoupení Radiohouse bude fungovat do 31. ledna 2020 v nezměněném režimu," uvedla Martina Říhová, CEO Active Radio. Týdenní poslechovost nového uskupení podle posledních čísel Radio Projektu dosáhne 4,938 milionu posluchačů (Radio Projekt, 01. říjen 2018 až 31. březen 2019, cílovka: všichni).

"Nové partnerství s Active Group je pro nás výjimečnou příležitostí působit na rádiovém trhu z pozice největšího zastupitelství. Z jednoho místa tak budeme moci nabízet prodej všech celoplošných komerčních stanic, doplněný o mimořádně vyprofilované stanice ze současného portfolia Media Clubu," uvedl Jan Čadek, ředitel divize rádií Media Clubu. "Novou obchodní politiku bychom rádi zveřejnili na konci prázdnin."

Obchodní zastupitelství Media Club od příštího roku zastřeší prodej rádií Impuls, Evropa 2, Frekvence 1, Kiss, Beat, Country, Rádio 1, Spin, Signál rádio, RockZone, Bonton, Dance rádio, Český Impuls, Radio Zet a Dechovka. Podíl Media Clubu na rádiovém trhu by se díky novému kontraktu měl pohybovat někde přes 40 procent.