Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Primácký Media Club bude zastupovat i Křetínského rádia

Hezký úlovek pro primácké mediazastupitelství Media Club (na fotce vlevo ředitel Ladislav Dianiška), které zastupuje kanály TV Prima, rádia miliardáře Ivana Zacha nebo největší české rádio Impuls ze svěřenského fondu Andreje Babiše.

Media Club dnes uzavřel dohodu s mediální skupinou Czech Media Invest (Daniel Křetínský, Patrik Tkáč a Roman Korbačka) o zastupování rádií Evropa 2, Frekvence 1, Rádio Bonton a Dance rádio, patřících do skupiny Active Radio.

Křetínského rádia rozšíří rozhlasovou rodinu Media Clubu od února roku 2020. "Stávající obchodní zastoupení Radiohouse bude fungovat do 31. ledna 2020 v nezměněném režimu," uvedla Martina Říhová, CEO Active Radio. Týdenní poslechovost nového uskupení podle posledních čísel Radio Projektu dosáhne 4,938 milionu posluchačů (Radio Projekt, 01. říjen 2018 až 31. březen 2019, cílovka: všichni).

"Nové partnerství s Active Group je pro nás výjimečnou příležitostí působit na rádiovém trhu z pozice největšího zastupitelství. Z jednoho místa tak budeme moci nabízet prodej všech celoplošných komerčních stanic, doplněný o mimořádně vyprofilované stanice ze současného portfolia Media Clubu," uvedl Jan Čadek, ředitel divize rádií Media Clubu. "Novou obchodní politiku bychom rádi zveřejnili na konci prázdnin."

Obchodní zastupitelství Media Club od příštího roku zastřeší prodej rádií Impuls, Evropa 2, Frekvence 1, Kiss, Beat, Country, Rádio 1, Spin, Signál rádio, RockZone, Bonton, Dance rádio, Český Impuls, Radio Zet a Dechovka. Podíl Media Clubu na rádiovém trhu by se díky novému kontraktu měl pohybovat někde přes 40 procent.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • FTV Prima: obchodní podíly mateřských firem GES Media Europe, GES Media Asset a THR Media v druhé komerční televizi jsou zastaveny ve prospěch Československé obchodní banky. Stejně tak podíly THR Media a GES Media Europe v sesterském mediazastupiteství Media Club.

  • Brutal Assault: další várka kapel, nasmlouvaných pro další ročník velkého metalového festivalu - Katatonia, Mysticum, Shadow of Intent a Cattle Decepitation.

  • Rebuy Stars: casino Savarin v centru Prahy bude od 5. prosince dějištěm turnaje Prague Xmas Poker. Pořádající skupina Rebuy Stars připravila pro  hlavní turnaj celkovou odměnu ve výši 5 milionů korun.

  • Profimedia.cz: velká fotobanka, kterou ovládá miliardář Igor Rattaj, v roce 2018 utržila 72 milionů korun. V meziročním srovnání to je pokles o 7 milionů. Čistý zisk meziročně klesl z 24 milionů na 15 milionů korun.

  • Asociace pro elektronickou komerci: oborová organizace odhaduje, že v následujících čtyřech týdnech utratí Češi v on-line obchodech přes 20 miliard korun. Nejvíce pak v týdnu od 9. prosince. Podle odhadů dosáhnou obraty nejvyšších hodnot za jeden den během dvou pondělků, a to konkrétně 9. a 16. prosince.

  • Anifilm: po osmnácti ročnících v jihočeské Třeboni se festival animovaného filmu nyní stěhuje do severočeského Liberce (květen 2020). Akce letos přivítala přes 9 tisíc návštěvníků, kteří mohli shlédnout přes 500 soutěžních i doprovodných filmů. Speciálních přednášek a prezentací se zúčastnilo přes 1500 filmových a herních profesionálů.

  • Na turné

    Visací zámek
    01. 11.07. 12.
  • Hit dne


    Trailer k seriálu The Witcher.

Recenze

Le Mans ´66

Každý tvůrce "automobilového" filmu bude mít tu smůlu (a z diváckého hlediska štěstí), že jeho snažení bude vždy srovnáváno a poměřováno s žánrovým etalonem, snímkem Rona Howarda Rivalové. Tento vynikající historický film o zápolení jezdů F1 Niki Laudy a Jamese Hunta takřka smrdí benzinem a řidičským šílenstvím a nastavuje vysokou laťku pro všechny následovníky.

Le Mans ´66, který vychází z legendárního soupeření vozů Ford a Ferrari na neméně legendárním závodu Le Mans, i přes všechno snažení zúčastněných, od zkušeného režiséra Jamese Mangolda (Logan: Wolverine, Walk The Line atd.) až po ústřední herce Matta Damona a Christiana Balea, při vší úctě benzínem nesmrdí. A to i přesto, že především Bale v roli svérázného závodníka Kena Milese exceluje. Skvělá kamera Phedona Papamichaela (Památkáři, Den zrady, 3:10 Vlak do Yumy), nadprůměrný scénář Mangoldův a hudba Marca Beltramiho.

To vše dává dohromady "jen" nadprůměrný film, solidní filmařinu, nikoliv klíč od brány k filmové extázi. Ať již je to tím, že soutěžení dvou automobilek není až tak strhují téma, nebo se Mangoldovi ze životopisů Milese a konstruktéra aut Carrolla Shelbyho nepodařilo vyextrahovat nadprůměrně silný příběh, Le Mans ´66 bude Rivalům vždy dýchat na záda z uctivé vzdálenosti. Byť prohrát s geniálními Rivaly není žádná ostuda a Mangoldův snímek se ve finále jeví býti zdatným a důstojným soupeřem.