Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

T-Mobile od září nasadí neomezené tarify, nejlevnější vyjde na 1275 korun za měsíc

Mobilní operátor T-Mobile od 1. září zásadním způsobem mění nabídku tarifů. Na základě čerstvé zkušenosti s letní kampaní Neomezené léto firma nasazuje první generaci neomezených hlasových a datových tarifů.

Nejlevnější neomezený tarif (hlas, sms a data) vyjde na 1275 korun za měsíc. Má to drobný háček: od 50 GB spotřeby se rychlost připojení sníží na 10 MB/s. Zcela neomezená data zákazníka vyjdou na 1175 korun, tarif se zcela neomezeným hlasem a daty za 1575 korun za měsíc. Pro srovnání: nový neomezený tarif konkurenčního Vodafone (volání, SMS a data) stojí 599 korun za SIM kartu na měsíc pro domácnost se čtyřmi lidmi, to znamená kráte čtyři. Internet na doma pak přijde na 399 korun za měsíc. Celkem tak cena vyjde čtyřčlennou domácnost na 2795 korun za měsíc. U domácnosti se dvěma lidmi neomezený tarif Vodafone vychází na 2396 korun za měsíc.

V nové nabídce T-Mobile si zákazník skládá tarif sám z hlasové a datové komponenty (viz obrázek, vlevo Michal Podlucký, šéf B2C segmentu), jejíž velikost si zvolí podle svých potřeb, může ovšem dát přednost i čistě datové variantě.

Letní nabídka neomezených dat T-Mobile přilákala podle údajů firmy přes 774 tisíc zákazníků, z toho 7 procent zcela nových. "Z celkového počtu oslovených stávajících zákazníků tvořili 78 procent zákazníci se smlouvou, 11,5 procenta bylo uživatelů předplacených karet. Téměř tři čtvrtiny uživatelů Neomezeného léta spadalo do věkové kategorie 30 až 60 let. Nejvíce se datovalo ve čtvrtek a pátek, největší objem dat zákazníci prosurfovali ve Středočeském kraji. Průměrná spotřeba u tarifních zákazníků dosáhla v červenci 12,6 GB, u stávajících Twistů 17,26 GB a u Twist nováčků 25,5 GB."

Odběr newsletteru:

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Rychlovky

  • Media Club: primácké mediazastupitelství, které zastupuje nejen kanály Primy, ale i televize Óčko a TV Barrandov, dosáhlo v červnu celodenní share 34,28 procenta v CS 15+, 33,79 procenta ve strategické cílové skupině 15 a 69 let a v prime time share 35,27 procenta v CS 15+.

  • Stratex Communication: reklamní a marketingová agentura v roce 2019 utržila 56 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 3 miliony méně. Čistý zisk klesl z 2,4 milionu na 2 miliony korun.

  • Činoherní klub: pražské divadlo v roce 2019 získalo výnosy ve výši téměř 35 milionů korun. Z toho na provozní dotace připadlo více než 22 milionů. Profit divadla za loňský rok dosáhl 250 tisíc.

  • Škoda Auto: Bernhard Maier k 31. červenci 2020, po téměř pěti letech v čele společnosti, opouští pozici předsedy představenstva. Jeho nástupce bude zvolen při prvním zasedání představenstva v srpnu 2020.

  • Vodafone: kmitočty, na kterých funguje starší mobilní síť 3G, mobilní operátor uvolní pro modernější 4G LTE a 5G. Celoplošné vypnutí 3G je naplánováno na březen 2021. "Díky uvolnění frekvencí dokážeme zvyšovat rychlost i kvalitu naší sítě. Je to zároveň cesta k rychlejšímu rozšíření nejmodernější technologie 5G. Právě sítě páté generace otevřou spotřebitelům i firmám technická řešení, která dosud nebyla možná," uvedl Milan Zíka, viceprezident pro technologie českého Vodafone.

  • The Ship: konzultační společnost CGL (vládní a parlamentní lobbing), First Partners (majoritní vlastník je poradenská společnost Clay & Wurmfeld Petra Hlínky a Pavla Peška), Petr Pařízek, Rostislav Starý a Jaroslav Duroň startují novou agenturu The Ship. Ta klientům nabídne propojení komunikace s veřejností a spolupráci s politickou reprezentací. Agenturu společně povedou Daniel Klíma, ředitel CGL, a Petr Pařízek, vedoucí týmu korporátní komunikace v PR.Konektor.

Recenze

Bourák

Tohle je mimořádně smutné - nový film Bourák renomovaných tvůrců Ondřeje Trojana (režie) a Petra Jarchovského (scénář) aspiruje na pozici nejvíce nesmyslného a nejzbytečnějšího českého snímku posledních let. Hned vedle ultra obávaného titulu Poslední plavky (2008).

Těžko říci, kdo se na výsledném fiasku Bouráka podílel více, zda Trojanova režie či Jarchovského scénář. Zatímco Trojan má na kontě výborné filmy jako Želary, Občanský průkaz a s přimhouřením očí snad i Toman, Jarchovský je nevyzpytatelný, podepsán je pod řadou zdařilých (Občanský průkaz), ucházejících (Pupendo, Musíme si pomáhat), ale i totálně nepovedených věcí (U mě dobrý, Nevinnost, Líbánky). Spíše to bude tak fifty fifty.

Ve filmu o jakémsi zastydlém vyznavači rock`n`rollu a rockabilly nefunguje téměř nic. Režie upachtěná, bez nápadu, invence, jak od nějakého žáka základní školy, příběh (pokud se dá o něčem takovém hovořit) plochý, plytký, nudný, postavy podivné, nezajímavé a jednající nelogicky, dialogy tahají za uši svojí umělostí a plakátovitostí, vtipné momenty skoro žádné. Hudba zapomenutelná, nevýrazná, což je u rocknrollového filmu, který by měl sršet energií, dvojnásob tristní.

Skutečně to musí být frustrující pocit, mít k ruce tak talentované herce jako je Ivan Trojan, Kristýna Boková anebo Jiří Macháček, a nabídnout jim tak podivnou splácaninu. Bourák uštědřil již tak dost pochroumané značce český film další ránu - ve světě nikoho nezajímá a v Česku odpuzuje čím dál více lidí. A to, že na Bouráka finančně přispěl filmový fond, jen podtrhuje celou tu bídu.