Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

T-Mobile od září nasadí neomezené tarify, nejlevnější vyjde na 1275 korun za měsíc

Mobilní operátor T-Mobile od 1. září zásadním způsobem mění nabídku tarifů. Na základě čerstvé zkušenosti s letní kampaní Neomezené léto firma nasazuje první generaci neomezených hlasových a datových tarifů.

Nejlevnější neomezený tarif (hlas, sms a data) vyjde na 1275 korun za měsíc. Má to drobný háček: od 50 GB spotřeby se rychlost připojení sníží na 10 MB/s. Zcela neomezená data zákazníka vyjdou na 1175 korun, tarif se zcela neomezeným hlasem a daty za 1575 korun za měsíc. Pro srovnání: nový neomezený tarif konkurenčního Vodafone (volání, SMS a data) stojí 599 korun za SIM kartu na měsíc pro domácnost se čtyřmi lidmi, to znamená kráte čtyři. Internet na doma pak přijde na 399 korun za měsíc. Celkem tak cena vyjde čtyřčlennou domácnost na 2795 korun za měsíc. U domácnosti se dvěma lidmi neomezený tarif Vodafone vychází na 2396 korun za měsíc.

V nové nabídce T-Mobile si zákazník skládá tarif sám z hlasové a datové komponenty (viz obrázek, vlevo Michal Podlucký, šéf B2C segmentu), jejíž velikost si zvolí podle svých potřeb, může ovšem dát přednost i čistě datové variantě.

Letní nabídka neomezených dat T-Mobile přilákala podle údajů firmy přes 774 tisíc zákazníků, z toho 7 procent zcela nových. "Z celkového počtu oslovených stávajících zákazníků tvořili 78 procent zákazníci se smlouvou, 11,5 procenta bylo uživatelů předplacených karet. Téměř tři čtvrtiny uživatelů Neomezeného léta spadalo do věkové kategorie 30 až 60 let. Nejvíce se datovalo ve čtvrtek a pátek, největší objem dat zákazníci prosurfovali ve Středočeském kraji. Průměrná spotřeba u tarifních zákazníků dosáhla v červenci 12,6 GB, u stávajících Twistů 17,26 GB a u Twist nováčků 25,5 GB."

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • FTV Prima: sjednocuje svůj hobby segment pod značkou Prima Doma. Nový projekt zastřešuje hobby pořady v TV vysílání a online portfolio hobby webů a projektů, včetně nového videoportálu PrimaDoma.tv. Další novinkou je produktový srovnávač Kutilo.cz. Majitel Primy Ivan Zach prostřednictvím THR Media majoritně (60 procent) vstoupil do firmy Český kutil.cz, která hobby segment Primy obchoduje.

  • Universal McCann: mediální agentura pohltí dceřinou mediálku Initiative Media Prague (zanikající firma). Obě společnosti patří do skupiny Interpublic Group.

  • Česká televize: na mezinárodním veletrhu v Cannes nakoupila historickou minisérii Kateřina Veliká, kriminální seriál Přiznání, drama Patrick Melrose, třináctou řadu příběhů torontského vyšetřovatele Murdocha, seriál Detektiv Endeavour Morse, dvě řady temného finského krimi Desatero hříchů, televizní snímek Brexit a nové řady seriálů Durrellovi a Luther.

  • Nestlé Česko: po téměř šesti letech partnerství výrobce potravin a nápojů prodlužuje spolupráci s komunikační skupinou Publicis Groupe v oblasti mediální strategie, plánování a nákupu médií. Skupina zastoupená agenturou Blue 449 zvítězila v tendru Nestlé vypsaným v první polovině 2019. "Pro Nestlé jsme připravili komplexní komunikační strategii postavenou na datech a ekonometrických modelech, která značce přináší ucelené řešení orientované na obchodní výsledky. Klientovi jsme sestavili tým na míru složený z expertů z celé naší skupiny," uvedl CEO české Publicis Tomáš Varga.

  • HBO Europe: premiéra nové, šestidílné špionážní minisérie Bez vědomí bude na HBO a HBO Go 17. listopadu. Na HBO Go bude uvedeno vůbec poprvé v historii české produkce HBO všech šest epizod najednou.

  • Brutal Assault: jedním z headlinerů dalšího ročníku velkého metalového festivalu, který se koná v Josefově u Jaroměře, se stanou britští gothic metalisté Cradle of Filth.

  • Na turné

    Visací zámek
    01. 11.07. 12.
  • Hit dne


    Trailer k očekávanému kinohitu Star Wars: Vzestup Skywalkera.

Recenze

Joker

Úchvatný, takřka geniální film, na druhou stranu z určitého aspektu chorý a nebezpečný snímek. Příběh Batmanova protivníka Jokera, který vznikl podle originálního scénáře, tedy nikoliv podle komiksové předlohy, je bezpochyby filmovou událostí letošního roku. Již jen díky dechberoucímu výkonu Joaquina Phoenixe v hlavní roli.

Phoenix se dostal mnohem dál, než u jiné své skvělé kreace - postavy Johnnyho Cashe ve Walk the Line (2005). Přerod frustrovaného a neúspěšného stand-up komika, trpícího mentální poruchou a přeludy, v masového zabijáka děsícího Gotham City, ve Phoenixově hypnotickém podání je mrazivá, až zrůdně krásná záležitost. Navíc podtržená netradiční hudbou islandské muzikantky Hildur Guðnadóttir. Těžko vzpomenout na nějaký film z posledních let, který by působil tak intenzivně a naléhavě. Phoenix, který takřka nesleze z plátna, se zde dotýká herecké nesmrtelnosti. A leckterého diváka přitom napadne, jakými vnitřními běsy asi trpí herec samotný.

Režisér Todd Phillips (Pařba ve Vegas, Týpci a zbraně) v Jokerovi komiksový svět novátorsky pojal jako realitu, tedy bez superschopností, superhrdinů nebo nějakých výraznějších akčních scén a honiček. Je to vlastně spíše psychologické drama až thriller, než klasický komiksový film. I to přispívá k hlavní kontroverzi: Joker na některých místech působí jako svůdná oslava zla. Bezpochyby (taky) pod vlivem tohoto filmů spáchá řada zlých lidí řadu zlých skutků. A je otázka: má film sloužit něčemu takovému? Mají se filmaři snažit, byť geniálně, zapůsobit na to negativní v každém člověku, co má každý někde v sobě, ale drtivá většina lidí to dokáže potlačit? Při sledování Jokera se možná část diváků o sobě dozví nehezké věci. I to je součást výjimečného filmového Jokera.