Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Primácký Media Club začíná prodávat nové rádiové balíčky včetně Evropy 2 a Frekvence 1 pro rok 2020

12:04, 19. 9. 2019

Rádioví obchodníci mediazastupitelství Media Club (vlastník TV Prima miliardáře Ivana Zacha) začínají na trhu nově nabízet reklamních prostor rádií Evropa 2, Frekvence 1, Rádio Bonton nebo Dance rádio, které patří do skupiny Active Radio (Daniel Křetínský).

Křetínského rádia rozšíří rozhlasovou rodinu Media Clubu od února roku 2020. Díky tomu bude primácké mediazastupitelství zastupovat všechny tuzemské celoplošné stanice. Tři původní balíčky Radio United Total, Optimal a Progressive byly doplněny o nové stanice a zároveň se přizpůsobily podle cílové skupiny, a to buď pro mladší, nebo pro starší publikum. Do Progressivu se doplnily stanice pro mladší Evropa 2 a Dance rádio, do Optimalu "starší" stanice Frekvence 1 a Rádio Bonton a do Totalu všechny čtyři - Frekvence 1, Evropa 2, Dance rádio a Rádio Bonton.

Zastoupení rádií v největším bundle Radio United Total tak zahrnuje Rádio Impuls, Country Rádio, Rádio Beat, Rádio Kiss, Český Impuls, RockZone, Radio 1, Rádio Spin, Signál rádio, Rádio Dechovka + Frekvence 1, Evropa 2, Rádio Bonton a Dance rádio. Podle Media Clubu týdenní poslechovost bundle dosahuje 4,956 milionu posluchačů.

Media Club bude o rádiové investice zadavatelů soutěžit s konkurenčními firmami Media Marketing Services/Radiohouse (Rádio Blaník, Fajn rádio, Relax, Hitrádio City atd.) a Českým rozhlasem. "Navázáním partnerství s Active Group se Media Club stane nejen největším, ale zároveň i nejsilnějším zastupitelstvím a hráčem na poli poskytování rozhlasové reklamy na českém trhu. Jeho podíl na trhu v meziročním srovnání dosáhne hodnoty 44,30 procenta a vzroste tak o 17,7 procentních bodů," tvrdí Jan Čadek (foto), ředitel divize rádií Media Clubu.

Podle Čadka cena CPT (cost per thousand) v novém balíčku Radio United Total nyní vychází na 74 korun, což má být o něco méně než loni. Zde podrobný ceník za jednotlivé rádiové spoty v bundlech:

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Rychlovky

  • Dotykačka: pokladní systém spustil bezplatnou objednávkovou službu Vyzvednisi.cz, který propojuje podnikatele v oboru gastroslužeb a obchodu se zákazníky z nejbližšího okolí.

  • Seznam.cz: na rádiu Expres FM posluchači od 1. dubna naladí nový Ranní klub - morning show moderátora Miloše Pokorného. Pořad nabídne zpravodajství ve spolupráci se Seznam Zprávami, informace ze světa kultury i životního stylu, zábavné rubriky atd.

  • Český telekomunikační úřad: novela zákona o elektronických komunikacích účinná od 1. dubna by měla urychlit a zlevnit přestup k jinému operátorovi. Zkracuje lhůty pro přenos čísla a výrazněji než doposud zastropuje i výši smluvních pokut při předčasném ukončení smlouvy

  • Česká televize: komedii Hvězda o fiktivní seriálové herečce vidělo na ČT art v pátek 27. března 122 tisíc diváků v cílovce 15+. Přímý přenos z divadla Studio DVA se tak stal nejsledovanějším živým přenosem od spuštění kanálu v roce 2013. Sobotní Události si na kanálech ČT1 a ČT24 nenechalo ujít 1,658 milionu diváků v 15+.

  • AQS: obchodník s audiovizuálními právy začal na svůj youtubový kanál Filmy česky a zadarmo nasazovat denně jeden známý filmový hit z posledních let ke zhlédnutí zdarma (po dobu 30 dnů). Akci odstartovaly Pelíšky Jana Hřebejka, na které se podívalo téměř 100 tisíc diváků. Následovali Samotáři, Lichožrouti, Horem pádem a Fair Play.

  • ThreatMark: start-up, který se zabývá kybernetickou bezpečností prostřednictvím AI a do kterého investoval Rockaway nebo KKCG, změnil složení podílů zakladatelů. Podíl Tomáše Strýčka se snížil z 18 procent na 8,4 procenta. Naopak podíly Michala Tresnera a Kryštofa Hilara se zvýšily vždy z 17,99 procenta na 22,79 procenta.

  • Programmatic Media: novým jednatelem firmy, která se zabývá programmatickým prodejem reklamy, se stal Pavel Lupjan, dlouholetý manažer Media Bohemia (Media Marketing Services).

  • Zásilkovna: logisticko-technologická firm na svém depu v Praze Ruzyni spouští výdejní místo Zásilkovna Drive pro vyzvednutí a podání zásilky bezpečně z auta či motocyklu. "Zásilky je zde možné vydávat a podávat, aniž by řidič musel vystoupit z vozidla".

  • Cenega Czech: na konci května budou na herní konzoli Nintendo Switch v prodeji tituly od společnosti 2K - například BioShock: The Collection, XCOM 2 Collection a Borderlands Legendary Collection.

Recenze

Volání divočiny

Další film, který připomíná nepříjemný a do určité míry zhoubný trend v posledních letech v audiovizuálním průmyslu: totiž nutnost posuzovat dílo ve dvou rovinách. Nejen uměleckou, kreativní stránku (tak jak tomu bylo donedávna), ale i jak moc/málo zcestná ideologie politické korektnosti zasáhla do výsledné podoby.

Zatímco další filmová adaptace klasického díla Jacka Londona nabízí především zdařilé orgie digitálních zvířat (nejen tažné psy, ale i vlky, medvědy atd.), které pobaví i dojmou, další slušný výkon s grácií stárnoucího Harrisona Forda a překrásné záběry aljašské divočiny (kamera Spielbergův Janusz Kamiński - například Indiana Jones a Království křišťálové lebky nebo Most špionů), ideologie filmu zle zaškodila.

Nejde o to, že z indiána je indiánka a z pošťáka Perraulta černoch, to jsou v podstatě jen úsměvné drobnosti. Pokud ale máte nutkání filmovým divákům zatajit, že v Londonově knize zálesáka Johna Thorntona (pána hlavního psího hrdiny Bucka) zabijí indiáni a ústředními zlouny se stane trojice zelenáčů, kteří ale v knižní předloze utonou, rozpadne se vám řada logických návazností, posloupností a velká část příběhové kostry.

Znalci knihy trpí, na druhou stranu nepoučení diváci, zejména kluci a holky, se parádně baví u nesmrtelného dobrodružství Bucka, který se z rozmazleného domácího psíka stane v prostředí zlaté horečky hrdé a svobodné zvíře a vůdcem smečky divokých vlků. Jako rodinný film jednoznačně doporučeno, zapomeňte ale na knihu.