Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Primácký Media Club začíná prodávat nové rádiové balíčky včetně Evropy 2 a Frekvence 1 pro rok 2020

12:04, 19. 9. 2019

Rádioví obchodníci mediazastupitelství Media Club (vlastník TV Prima miliardáře Ivana Zacha) začínají na trhu nově nabízet reklamních prostor rádií Evropa 2, Frekvence 1, Rádio Bonton nebo Dance rádio, které patří do skupiny Active Radio (Daniel Křetínský).

Křetínského rádia rozšíří rozhlasovou rodinu Media Clubu od února roku 2020. Díky tomu bude primácké mediazastupitelství zastupovat všechny tuzemské celoplošné stanice. Tři původní balíčky Radio United Total, Optimal a Progressive byly doplněny o nové stanice a zároveň se přizpůsobily podle cílové skupiny, a to buď pro mladší, nebo pro starší publikum. Do Progressivu se doplnily stanice pro mladší Evropa 2 a Dance rádio, do Optimalu "starší" stanice Frekvence 1 a Rádio Bonton a do Totalu všechny čtyři - Frekvence 1, Evropa 2, Dance rádio a Rádio Bonton.

Zastoupení rádií v největším bundle Radio United Total tak zahrnuje Rádio Impuls, Country Rádio, Rádio Beat, Rádio Kiss, Český Impuls, RockZone, Radio 1, Rádio Spin, Signál rádio, Rádio Dechovka + Frekvence 1, Evropa 2, Rádio Bonton a Dance rádio. Podle Media Clubu týdenní poslechovost bundle dosahuje 4,956 milionu posluchačů.

Media Club bude o rádiové investice zadavatelů soutěžit s konkurenčními firmami Media Marketing Services/Radiohouse (Rádio Blaník, Fajn rádio, Relax, Hitrádio City atd.) a Českým rozhlasem. "Navázáním partnerství s Active Group se Media Club stane nejen největším, ale zároveň i nejsilnějším zastupitelstvím a hráčem na poli poskytování rozhlasové reklamy na českém trhu. Jeho podíl na trhu v meziročním srovnání dosáhne hodnoty 44,30 procenta a vzroste tak o 17,7 procentních bodů," tvrdí Jan Čadek (foto), ředitel divize rádií Media Clubu.

Podle Čadka cena CPT (cost per thousand) v novém balíčku Radio United Total nyní vychází na 74 korun, což má být o něco méně než loni. Zde podrobný ceník za jednotlivé rádiové spoty v bundlech:

Odběr newsletteru:

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Rychlovky

  • Media Club: primácké mediazastupitelství, které zastupuje nejen kanály Primy, ale i televize Óčko a TV Barrandov, dosáhlo v červnu celodenní share 34,28 procenta v CS 15+, 33,79 procenta ve strategické cílové skupině 15 a 69 let a v prime time share 35,27 procenta v CS 15+.

  • Stratex Communication: reklamní a marketingová agentura v roce 2019 utržila 56 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 3 miliony méně. Čistý zisk klesl z 2,4 milionu na 2 miliony korun.

  • Činoherní klub: pražské divadlo v roce 2019 získalo výnosy ve výši téměř 35 milionů korun. Z toho na provozní dotace připadlo více než 22 milionů. Profit divadla za loňský rok dosáhl 250 tisíc.

  • Škoda Auto: Bernhard Maier k 31. červenci 2020, po téměř pěti letech v čele společnosti, opouští pozici předsedy představenstva. Jeho nástupce bude zvolen při prvním zasedání představenstva v srpnu 2020.

  • Vodafone: kmitočty, na kterých funguje starší mobilní síť 3G, mobilní operátor uvolní pro modernější 4G LTE a 5G. Celoplošné vypnutí 3G je naplánováno na březen 2021. "Díky uvolnění frekvencí dokážeme zvyšovat rychlost i kvalitu naší sítě. Je to zároveň cesta k rychlejšímu rozšíření nejmodernější technologie 5G. Právě sítě páté generace otevřou spotřebitelům i firmám technická řešení, která dosud nebyla možná," uvedl Milan Zíka, viceprezident pro technologie českého Vodafone.

  • The Ship: konzultační společnost CGL (vládní a parlamentní lobbing), First Partners (majoritní vlastník je poradenská společnost Clay & Wurmfeld Petra Hlínky a Pavla Peška), Petr Pařízek, Rostislav Starý a Jaroslav Duroň startují novou agenturu The Ship. Ta klientům nabídne propojení komunikace s veřejností a spolupráci s politickou reprezentací. Agenturu společně povedou Daniel Klíma, ředitel CGL, a Petr Pařízek, vedoucí týmu korporátní komunikace v PR.Konektor.

Recenze

Bourák

Tohle je mimořádně smutné - nový film Bourák renomovaných tvůrců Ondřeje Trojana (režie) a Petra Jarchovského (scénář) aspiruje na pozici nejvíce nesmyslného a nejzbytečnějšího českého snímku posledních let. Hned vedle ultra obávaného titulu Poslední plavky (2008).

Těžko říci, kdo se na výsledném fiasku Bouráka podílel více, zda Trojanova režie či Jarchovského scénář. Zatímco Trojan má na kontě výborné filmy jako Želary, Občanský průkaz a s přimhouřením očí snad i Toman, Jarchovský je nevyzpytatelný, podepsán je pod řadou zdařilých (Občanský průkaz), ucházejících (Pupendo, Musíme si pomáhat), ale i totálně nepovedených věcí (U mě dobrý, Nevinnost, Líbánky). Spíše to bude tak fifty fifty.

Ve filmu o jakémsi zastydlém vyznavači rock`n`rollu a rockabilly nefunguje téměř nic. Režie upachtěná, bez nápadu, invence, jak od nějakého žáka základní školy, příběh (pokud se dá o něčem takovém hovořit) plochý, plytký, nudný, postavy podivné, nezajímavé a jednající nelogicky, dialogy tahají za uši svojí umělostí a plakátovitostí, vtipné momenty skoro žádné. Hudba zapomenutelná, nevýrazná, což je u rocknrollového filmu, který by měl sršet energií, dvojnásob tristní.

Skutečně to musí být frustrující pocit, mít k ruce tak talentované herce jako je Ivan Trojan, Kristýna Boková anebo Jiří Macháček, a nabídnout jim tak podivnou splácaninu. Bourák uštědřil již tak dost pochroumané značce český film další ránu - ve světě nikoho nezajímá a v Česku odpuzuje čím dál více lidí. A to, že na Bouráka finančně přispěl filmový fond, jen podtrhuje celou tu bídu.