Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Hudební firma BrainZone zakladá divizi pro export kapel do zahraničí

08:08, 21. 9. 2019

Promotérská, marketingová a vydavatelská firma BrainZone, která zastupuje kapely a umělce jako Chinaski, Lucie, Nebe, David Koller, Verona nebo Anna K, nově zacílí i na zahraniční trhy.

Nově založená divize BrainZone International se zaměří na vývoz české hudby do zahraničí. Spolupracujícím kapelám hodlá za hranicemi zajišťovat koncertování, promotion nebo spolupráci se strategickými partnery. Šéfem nové divize je Jochen Schuster. Jednou z prvních aktivit BrainZone International je zprostředkování předskakování finským The Rasmus pro kapelu Eddie Stoilow (foto). Finové, kteří doposud prodali na 5 milionů nosičů, se na podzim 2019 vydávají na evropskou část turné k 15. výročí vydání alba Dead Letters. Eddie Stoilow s The Rasmus odehrají téměř dvě desítky koncertů po celé Evropě.

"Vzhledem k tomu, že zpíváme anglicky, vždycky jsme měli snahy koncertovat a vydávat v zahraničí. Po předskakování kapelám jako Simply Red, Kosheen nebo One Republic máme za sebou i premiérování našich singlů na prestižních amerických a britských hudebních serverech, národní kolo Eurovision Song Contest 2018 nebo skládání nových tracků a nahrávání v Londýně v Tileyard Studios v produkci s dvojicí producentů SONDR. Společné turné s The Rasmus je dalším logickým krokem," uvádějí zpěvák Jan Žampa a klávesista a kapelník David Šmídt.

Za BrainZone stojí slovenský podnikatel Alexander Čerevka st. (vlastní 50 procent), který má vazby na silnou skupinu Technopol. Ta podniká v telekomunikacích, v obchodu se zbraněmi nebo v realitách a pohostinství. Čtvrtinu BrainZone drží CEO David Tkáč a zbylých 25 procent ovládá A&R manažer Ladislav Vajdička. BrainZone Group rovněž tvoří další společnosti jako BrainZone Promotion (mediální servis, press, TV, online a radio promotion), BrainZone Services (marketingová a bookingová divize), ticketingová firma Ticketlive PRO nebo Festival Přehrady.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • DigitalAd: mediální agentura rozjela nový projekt Media-plan.cz, který umožňuje sestavovat mediální plán kampaní. Na interaktivním webu je možné jednotlivé produkty ze světa outdoorové a onlinové reklamy, v TV, tištěných médiích atd. přidávat do mediálního plánu i s konkrétním termínem a geografickým cílením. Výsledkem je vygenerovaný mediaplán.

  • Isobar: novým kreativním ředitelem agentury Isobar ze skupiny Dentsu Aegis Network se stal Michal Kotulek. Dříve pracoval v Mark BBDO Prague, McCann Erickson nebo v Bistru.

  • Active Radio: Křetínského rádiová skupina oznámila, že s okamžitou platností ukončuje spolupráci se společností Radiohouse, která ji doposud mediálně zastupovala na rozhlasovém trhu. Od února ji bude zastupovat primácký Media Club, do té doby se klienti mají obracet přímo na Active Radio.

  • Bookretail: firma ze skupiny Euromedia Group, která provozovala e-shop Levneucebnice.cz (nyní Booktook.cz) a která se zabývá distribucí, v roce 2018 utržila 232 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 15 milionů více. Prodělek z roku 2017 ve výši 26 milionů se snížil na 19 milionů.

  • Ozzy Osbourne: nové studiové album Ordinary Man vyjde 21. února na labelu Epic/Sony Music. Jako speciální hosté se na albu objeví Elton John, Post Malone a Tom Morello.

  • Walt Disney: blockbuster Star Wars: Vzestup Skywalkera překročil hranici 1 miliardy dolarů za globální prodej kinolístků.

  • Na turné

    Vanessa
    01. 2.03. 4.
  • Hit dne

    Trailer k novému filmu Christophera Nolana Tenet (2020).

Recenze

Zaklínač

Přestože tvůrci seriálového Zaklínače, který vznikl podle slavné knižní předlohy Andrzeje Sapkowského, odmítají porovnávání s hyperúspěšnou sérií Hra o trůny (HBO), je jasné, že se mu neubrání. Hra o trůny se stala nezpochybnitelným benchmarkem pro jakýkoliv epický/výpravný fantasy seriál. Při vší úctě k producentovi Zaklínače, streamovací platformě Netflix, na první dobrou Zaklínač působí v mnoha ohledech laciněji.

Ať již se to týká digitálních triků (zejména), masových bitevních scén, scénografie, výpravy, architektury, designu kostýmů, zbraní a dalších rekvizit atd., divák se neubrání pocitu jisté nedotaženosti či low budgetu. Samozřejmě je ale pravda, že všichni fanoušci mají v paměti poslední řadu GOT, která se rozpočtově pohybovala někde jinde než řada první.

Zaklínači příliš nepomáhá ani chaotický styl narace. Série nahodile přeskakuje z jedné časové roviny do druhé, z jednoho místa na druhé, aniž by byl patrný nějaký klíč či jednotící idea. V závěrečných dvou dílech je sice patrná snaha zaklapnout všechny části do jednoho celku, nedaří se tak beze zbytku a několik otázníků stále zůstává.

Za co je naopak třeba tvůrce Zaklínače pochválit, je hlavní postava Geralta z Rivie. Henry Cavill (rovněž Liga spravedlnosti, Batman vs Superman: Úsvit spravedlnosti, Muž z oceli) zde podává výborný výkon (zaplesají zejména divačky), který do značné míry překrývá řadu výše uvedených nedotažeností. Ve výsledku tak první řada seriálového Zaklínače dává vyznavačům knižní předlohy solidní hodnotu, která neuráží a v souvislosti s řadou druhou vzbuzuje nadějná očekávání.