Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Nutprodukce získala další kontrakt u Agnieszky Holland

11:21, 2. 5. 2013

Produkční společnost nutprodukce, která si získala ostruhy při výrobě televizní minisérie HBO Hořící keř, dostala další zakázku. Bude se podílet na novém filmu světoznámé polské režisérky Agnieszky Holland (foto), natáčeném na motivy knihy Olgy Tokarczuk Svůj vůz i pluh veď přes kosti mrtvých. Snímek (pracovní název Game Count) by se měl dostat do kin v roce 2015.

Nutprodukce, kterou vlastní Peter Badač, Tomáš Hrubý, Pavla Kubečková a scénárista Štěpán Hulík, bude menšinovým koproducentem projektu za českou stranu. "Velikost podílu závisí především na podpoře českého Fondu kinematografie, který má dlouhodobě nevyjasněnou politiku vůči minoritním koprodukcím," uvedla Radka Homolová z nutprodukce. Na filmu se budou dále podílet koproducenti z Polska, Německa a možná i z Francie.

Již nyní je jasné, že část filmového štábu bude česká, stejně jako i některé natáčecí lokace. Ve filmu se rovněž objeví domácí herci nebo herečky. Točit se bude na sklonku roku 2014 v oblasti Kladského pomezí, většinou na polské straně. Česká distribuce je momentálně v jednání.

Game Count je již druhou prací nutprodukce pro Holland. Poprvé se setkali právě při výrobě Hořícího keře (premiéra letos v lednu), který rovněž točila polská režisérka. Hořící keř, do kterého česká HBO vložila okolo 100 milionů korun, sklidil v Česku kritické superlativy a je jedním z aspirantů na nejlepší televizní dílo posledních let.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Dark Side: digitální a komunikační agentura v roce 2017 utržila přes 42 milionů korun. V meziročním srovnání to představuje pokles o 2 miliony. Čistý zisk 1,1 milionu se předloni snížil na 800 tisíc korun.

  • R2B2: digitální reklamní síť Kamila Foltina a Martina Čelikovského v roce 2017 utržila 59 milionů korun, v meziročním srovnání o 23 milionů více. Čistý zisk klesl z 2,8 milionu na 900 tisíc. Firma nedávno zfúzovala se sesterskou společností Webgarden.

  • Bedna Films: filmová a reklamní produkce Jakuba Červenky a Petra Kratochvíla v roce 2017 utržila 12,6 milionu korun, v meziročním srovnání o 7,4 milionu více. Ztráta z roku 2016 ve výši 1,7 milionu se překlopila do kladné nuly.

Hit dne

Spider-Man: Daleko od domova trailer.

  • Na turné

    Mandrage
    24. 1.30. 3.
  • Castingy

    Televize Barrandov shání zájemce o účast na natáčení pořadu Soudce Alexandr. Věk 20 až 70 let. Termín 22. a 23. září.

Recenze

Muse: Simulation Theory

Konečně. Po třech vyloženě slabých a místy až naivních deskách vydalo anglické rockové trio Muse nahrávku, která připomíná někdejší sílu a muzikantskou výjimečnost Matta Bellamyho a spol. a která navazuje na poslední vydařené album Black Holes & Revelations (2006).

Kapela z producenta Richa Costeyho (dalšími koproducenty jsou Mike Elizondo, Shellback nebo Timbaland) po dlouhé době vymáčkla to, co s nimi dokázal na předchozích nahrávkách Absolution (2003) a Black Holes... Tohle jsou Muse, které známe a které máme rádi: silné a energické rockové kompozice doplněné syntezátorovými linkami, výrazné a netuctové melodické motivy, aranžérské hračičkaření a plná náruč promakaných hitů, které časem neokorají.

To by to ovšem nebyli Muse, aby nepřidali něco navíc. Design a hudební složka se inspirovaly v retro science fiction a pop kultuře 80. let., nahrávka povedeně kombinuje bombastický stadiónový rock s líbivým elektronickým popem do nezaměnitelného a relativně originálního rukopisu Muse. To vše na inteligentní úrovni a s minimálními náběhy do nasládlé šmíry. Ve výsledku je Simulation Theory (hard core fandové si jistě pořídí deluxe edici s vydařenými remixy) povedenou a barevnou deskou, která do zlatého fondu kapely pošle řadu hitových skladeb jako Algorithm, The Void nebo Blockades. Návštěvníci pražského koncertu v roce 2019 se mají na co těšit.