reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Počet zákazníků digitální televize O2 TV překročil 400 tisíc

Ve třetím kvartálu 2019 mobilnímu operátorovi O2 Czech Republic narostl počet zákazníků O2 TV, internetu na doma i mobilních tarifů. Podle firmy tomu pomohly balíčky O2 Spolu, nově i s neomezenými mobilními daty.

Počet zákazníků digitální televize O2 TV na konci září 2019 meziročně vzrostl o třetinu (téměř 100 tisíc) na 406 tisíc. Skoro tři čtvrtiny zákazníků si pořídily nový mobilní tarif v balíčcích O2 Spolu obsahujících také O2 TV a internetové připojení na doma, přičemž třetina z nich volí tarif s neomezenými daty. Počet zákazníků vysokorychlostního internetu HD stoupl meziročně o 21 tisíc na 830 tisíc.

Konsolidované výnosy operátora se v prvních devíti měsících 2019 zvýšily meziročně o 1,4 procenta na 28,6 miliard korun, rostly v České republice i na Slovensku. Z celkového čísla na fixní výnosy v Česku připadlo 8,1 miliardy a na mobilní výnosy v Česku 15 miliard korun. Konsolidovaný provozní zisk EBITDA vzrostl o téměř 12 procent na 9,3 miliardy. Zvýšené investice v minulých letech vedly k poklesu konsolidovaného čistého zisku v prvních třech čtvrtletích o téměř 5 procent na 4 miliardy.

Počet mobilních zákazníků O2 v Česku na konci sledovaného období meziročně stoupl o 3,6 procenta na 5,617 milionu. Z toho na smluvní služby připadlo 3,215 milionu.