Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Produkce Barletta se rozšiřuje o novou reklamní agenturu a specializované studio

14:47, 21. 2. 2020

Televizní a filmový producent a režisér Matěj Chlupáček (foto), který ovládá a řídí produkční firmu Barletta (papírově je zde jako spolumajitelka i maminka Andrea Chlupáčková), díky širšímu záběru aktivit přetváří firmu na větší skupinu.

Již několik měsíců v rámci Barletty funguje nový brand reklamní agentury Barletta agency. Ta se nyní překlopila v samostatnou, stejnojmennou firmu, kterou papírově ovládá tatínek a zároveň finanční ředitel Michal Chlupáček. Nová společnost bude zajišťovat komunikaci, brand, marketing a reklamu obecně pro výběrové klienty.

Barletta agency se kupříkladu stará o kompletní marketing nadnárodní společnosti Universal Robots, pracuje pro Pumu či módní vyhledávač Glami. Ředitelem agentury je Tomáš Hodboď (neplést si se stejnojmenným partnerem skupiny Miton), který dříve působil ve VCCP, České televizi nebo jako vedoucí stratég agentur Apploud či Soulmates. "Barletta jakožto produkce bude v úzké spolupráci s Barletta agency," uvedl pro Borovan.cz Chlupáček.

Kromě reklamní agentury Chlupáček založil i společnost Iscream, kterou vlastní společně s kameramanem Martinem Doubou (50 procent, ex-Filmservice) a producentkou Marií "Majou" Hamplovou (5 procent). Jedná se o kreativní tabletopové studio, podle vlastníků "první tuzemské studio čistě specializované na natáčení spotů a videí zaměřených na jídlo a pití".

Produkce Barletta se doposud podílela na výrobě televizních seriálů Zrádci (ČT), nebo Profesor T. (TV Nova). Na kontě má i celovečerní filmy Bez doteku, Hany, Polednice a řadu reklamních spotů.

Odběr newsletteru:

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Rychlovky

  • Lady Gaga: americká zpěvačka vydává na labelu Universal Music šesté album Chromatica. To bude k dispozici v různých fyzických formátech včetně vinylů, a to v různých barvách. Zpěvačka Lady Gaga, držitelka Oscara, Zlatého glóbu a Grammy doposud prodala více než 35 milionů alb a připsala si již více než 32 miliard streamů.

  • nangu.TV: firma, nabízející v Česku a v zahraničí IPTV a OTT řešení, ve fiskálním roce 2018/2019 (skončil v březnu), utržila 204 milionů korun. V meziročním srovnání to je nárůst o 88 milionů korun. Z celkové sumy na prodej zboží (set top boxy, hardware) připadlo 122 milionu (o rok dříve 39 milionů). Čistý zisk společnosti vzrostl ze 3 milionů na 11,1 milionu korun.

  • Daniel Křetínský: antimonopolní úřad povolil spojení soutěžitelů spočívající v možnosti Křetínského společnosti Czech Print Center - Development nabýt přímou kontrolu nad tiskárnami Europrint (podnik z impéria magnáta v exilu Františka Savova). Obě firmy podnikají na trhu polygrafické výroby časopisů, knih a ostatních tiskovin.

  • 3Bobule: třetí snímek z vinařské série režiséra Martina Koppa proběhne i přes současný stav 25. června tohoto roku. Původně měl přijít film z vinařského prostředí do kin 12. března, ale přesně v tu dobu vypukla pandemie koronaviru a všech 180 kinosálů, kde byl snímek připraven k promítání, se zavřelo. Produkce Tomáš Vican, distribuce Bioscop.

  • Rockaway Capital: investiční skupina Jakuba Havrlanta hledá nového kandidáta/kandidátku na pozici PR manažera a tiskového mluvčího. Ten/ta nahradí dosavadní mluvčí Michaelu Papežovou, která se od léta přesouvá do externí pozice.

  • TV Nova: stejně jako dlouhodobé seriály si i cooking show MasterChef Česko dá letní pauzu. Vysílání kuchařské show se přeruší po epizodě, kterou televize uvede 10. června. Pořad se na obrazovky vrátí opět na konci léta.

Recenze

Volání divočiny

Další film, který připomíná nepříjemný a do určité míry zhoubný trend v posledních letech v audiovizuálním průmyslu: totiž nutnost posuzovat dílo ve dvou rovinách. Nejen uměleckou, kreativní stránku (tak jak tomu bylo donedávna), ale i jak moc/málo zcestná ideologie politické korektnosti zasáhla do výsledné podoby.

Zatímco další filmová adaptace klasického díla Jacka Londona nabízí především zdařilé orgie digitálních zvířat (nejen tažné psy, ale i vlky, medvědy atd.), které pobaví i dojmou, další slušný výkon s grácií stárnoucího Harrisona Forda a překrásné záběry aljašské divočiny (kamera Spielbergův Janusz Kamiński - například Indiana Jones a Království křišťálové lebky nebo Most špionů), ideologie filmu zle zaškodila.

Nejde o to, že z indiána je indiánka a z pošťáka Perraulta černoch, to jsou v podstatě jen úsměvné drobnosti. Pokud ale máte nutkání filmovým divákům zatajit, že v Londonově knize zálesáka Johna Thorntona (pána hlavního psího hrdiny Bucka) zabijí indiáni a ústředními zlouny se stane trojice zelenáčů, kteří ale v knižní předloze utonou, rozpadne se vám řada logických návazností, posloupností a velká část příběhové kostry.

Znalci knihy trpí, na druhou stranu nepoučení diváci, zejména kluci a holky, se parádně baví u nesmrtelného dobrodružství Bucka, který se z rozmazleného domácího psíka stane v prostředí zlaté horečky hrdé a svobodné zvíře a vůdcem smečky divokých vlků. Jako rodinný film jednoznačně doporučeno, zapomeňte ale na knihu.