reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Televize Seznam.cz TV nakoupila stovky hodin obsahu, jedná o obchodním zastoupení

Televize Seznam.cz TV, kterou ovládá internetový obr Seznam.cz, bude v jarní sezóně sázet hlavně na akviziční pořady. Vlastních novinek se ve vysílání objeví jen nepatrně, v jednání jsou případně až pro podzim 2020.

Podle ředitele Seznam.cz TV Ivana Mikuly stanice koupila cca 900 hodin obsahu. Jedná se kupříkladu o zahraniční seriály PC Rebelové (foto; čtyři řady, celkem 40 epizod), Špinavý byznys a Zločinná mysl. Od března budou do vysílání zařazené premiéry dokumentů Forenzní analýza, Zločinecká impéria, Po stopách hudby a další. Celkové investice Seznam.cz TV do obsahových akvizic se pohybují v řádu desítek milionů korun.

Vlastní tvorbu zastupují osvědčené pořady jako Záhady Josefa Klímy či Šťastné pondělí Jindřicha Šídla. Diváci uvidí i nové díly pořadu Moje místa. Jednou z mála novinek vlastní tvorby bude zpravodajsko-publicistický pořad Detail (od 16. března). "Televize Seznam prošla výraznou programovou proměnou. Navíc od ledna nabízíme divákům v rámci přechodu na nový formát DVB-T2 vysílání ve vysokém rozlišení," řekl Mikula.

Zde programové schéma Seznam.cz TV v prime time:

Reklamní čas Seznam.cz TV prodává Seznam vlastními silami. Podle vyjádření zástupců stanice nyní probíhá jednání o obchodním zastupování s hráči jako Media Club, Atmedia nebo TV Nova. "Věřím, že se letos dohodneme," uvedl manažer agenturního prodeje Kamil Veselý.

Podle údajů ATO Seznam.cz TV za rok 2018 dosáhla podílu na trhu ve výši 0,17 procenta v cílovce 15+, za loňský rok to bylo 0,23 procenta. Cílem Seznamu je vytáhnout podíl na 1 až 2 procenta v 15+ na přelomu roku 2020/2021. Televize by se podle vlastního byznys plánu měla dostat v průběhu příštího roku do provozní nuly.