reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Návštěvnost webu České televize v dubnu klesla o více než milion reálných uživatelů

17:37, 24. 5. 2020

Po růstu zájmu o největší české (převážně zpravodajské) weby v březnu přišel v následujícím měsíci pokles na cca předkoronavirové hodnoty. Jedinou výjimkou mezi TOP 10 webů je cenový srovnávač Heureka.cz (Heureka Group).

Homepage Seznam.cz s navazujícími stránkami, která dlouhodobě kraluje žebříčku tuzemských nejnavštěvovanějších webů, ve čtvrtém měsíci navštívilo 7,078 milionu reálných uživatelů (RU). V meziměsíčním srovnání to představuje pokles o 152 tisíc RU. Meziročně však došlo k nárůstu o 135 tisíc RU. Vyplývá to z monitoringu českého internetu NetMonitor.

Jeden z největších měziměsíčních poklesů v horních patrech českého internetu vykázal web České televize, který v dubnu klesl o 1,149 milionu RU na 3,508 milionu (klesl zájem zejména o ceskatelevize.cz/CT24). O stovky tisíc RU rovněž poklesla návštěvnost Idnes.cz nebo Aktualne.cz.

Zde počet reálných uživatelů TOP 10 za duben, v závorce březen (čísla v milionech):

  1. Seznam.cz     7,078 (7,23)
  2. Novinky.cz     5,975 (6,608)
  3. Idnes.cz     5,672 (6,531)
  4. Seznamzpravy.cz     5,274 (5,903)
  5. Denik.cz     4,454 (5,291)
  6. Aktualne.cz     4,353 (5,245)
  7. Heureka.cz     4,310 (4,271)
  8. Extra.cz     4,195 (4,333)
  9. Super.cz     4,086 (4,343)
  10. Blesk.cz     4,065 (4,371)