reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Časopisecký mediální dům Burda díky digitálním médiím navýšil čistý zisk na 21 milionů

12:23, 20. 8. 2020

Velké časopisecké vydavatelství Burda International CZ, které vydává cca 40 periodických titulů (Elle, Marianne, Apetit, Katka, Marie Claire, Svět ženy, Joy atd.), i přes pokles tržeb navýšilo generování čisté zisku.

Net profit Burdy v roce 2019 přesáhl 21 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 2,6 milionu více. "Tohoto výsledku bylo dosaženo rozvojem nových služeb v oblasti digitálních médií a posilováním speciálních projektů navázaných na silné portfolio značek. Zároveň nadále probíhala optimalizace provozních činností." Provozní zisk mírně narostl o půl milionu na 28,2 milionu korun. Firma loni vyplatila majitelům dividendu ve výši téměř 26 milionů korun.

Tržby v daném období naopak klesly z 524 milionů na 512 milionů korun. Z celkové sumy na tuzemský prodej inzerce připadlo 285 milionů korun (o rok dříve 284 milionů). Prodeje časopisů v Česku vygenerovaly 192 milionů korun, meziročně o 5 milionů méně.