Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 
     
     
        
    

Komunikační skupina Publicis Groupe mění organizační strukturu do tří divizí

Jedna z největších komunikačních skupin na českém trhu, Publicis Groupe (Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, Red Media, Zenith, Starcom atd.), výrazně změnila organizační uspořádání. Nově je členěna do tří divizí zaměřených na komunikaci, média a data & technologie, do nichž se integrovaly všechny agentury skupiny.

Změna organizační struktury Publicis Groupe (viz obrázek dole) je dalším krokem transformace skupiny na globální model Power of One. "Divize fungují na principu platforem, které usnadňují sdílení specializovaných oddělení napříč skupinou a umožňují sestavovat projektové týmy na míru konkrétním klientům, značkám i jednotlivým kampaním."

Komunikační divizi budou reprezentovat tři značky: full-servisové kreativní agentury Saatchi & Saatchi, Leo Burnett a vedle nich MSL, která se specializuje na oblast PR, sociálních médíí a influencer marketingu. V čele divize stojí Pavla Nýdrle, dosavadní managing director agentury Kindred. Newcast na českém trhu přestane existovat a jeho klientské týmy se přesunuly pod Saatchi & Saatchi. Značka Publicis Prague bude nadále servisovat klienty v rámci stávajících závazků.

V rámci mediální divize došlo k integraci mediálních agentur Zenith, Starcom, Spark Foundry, Performics a Red Media do nových klientsky orientovaných týmů pokrývajících jak offline, tak i online média. Externě bude divize vystupovat jak na úrovni jednotlivých agenturních značek, tak nově také pod jednotnou hlavičkou Publicis Groupe. V čele divize je David Krňák, chief media officer Publicis Groupe ČR/SK.

Divize data & technologie se specializuje na digitální transformaci businessu (implementace a správa webových aplikací, CMS, DMP, CRM, e-commerce, webová analytika, data science atd.). Divizi reprezentuje značka Kindred, která získala v rámci Publicis Groupe pozici regionálního centre of excellence pro oblast dat a technologií. Divizi Kindred vede nově Gabriel Zábušek, který zde dosud zastával funkci chief technology officer.

"Našim dlouhodobým cílem je stavět komunikaci komplexně na základě komunikačních, marketingových a obchodních cílů, a ne podle toho, v jakých kanálech kampaň poběží. Z tohoto důvodu jsme se v Česku rozhodli zbořit bariéry uvnitř firmy a vytvořit novou strukturu směrem k modelu Power of One," uvedl Tomáš Varga (foto), CEO Publicis Groupe pro střední Evropu.

Odběr newsletteru:

Odběr newsletteru:

Objednat předplatné zde

Přihlášení

Rychlovky

  • Foxconn CZ: firma, která v Pardubicích vyrábí datová centra, komunikační a telekomunikační produkty, v roce 2020 dosáhla obratu 107 miliard korun. V meziročním srovnání to je nárůst o 19 miliard. "Firma těžila z poptávky po infrastruktuře, zaměřené na podporu práce a učení z domova a na cloudové služby." Čistý zisk meziročně klesl z 658 milionů na 340 milionů korun. Společnost loni vyplatila dividendu přes 2,4 miliardy korun (o rok dříve 695 milionů).

  • A 11: vydavatelství rozšiřuje nabídku prémiových titulů o nový magazín E&B, se kterým vstupuje do segmentu estate, designu, developerských projektů a architektury. Magazín vyjde poprvé na začátku října a to ve formátu 330 x 230 mm a s rozsahem minimálně 80+4 strany. Distribuce bude probíhat ve volném prodeji i řízeně na top osobnosti z oboru. Šéfredaktorkou je Jana Chuchvalcová, která v A 11 řídí B2B tituly PROFI Makléř & Reality nebo PROFI Poradenství & Finance.

  • Empresa Media: v dozorčí radě vydavatelství nahradil Filipa Doubka (který odešel ke Karlovi Komárkovi ml.) Jitka Věková, jinak provozní ředitelka Médea Group.

  • Rada ČT: poslanecká sněmovna odvolala členku rady Hanu Lipovskou. Pro hlasovali poslanci z ODS, ČSSD, ANO, Pirátů, TOP09 a STAN. Důvodem má být údajné porušení zákona a kandidatura za Volný blok. Dá se očekávat, že se Lipovská odvolá a že má slušnou šanci na výhru. Mimochodem, před lety člen Rady ČT a ČSSD Erazim Kohák kandidoval do Senátu a nikomu to nevadilo.

  • FTV Prima: epizodu seriálu Slunečná ze čtvrtku 16. září vidělo 1,141 milionu diváků (podíl na sledovanosti 29,63 procenta) v cílové skupině 15+, v cílovce 15 až 69 dosáhl seriál podílu na sledovanosti 28,17 procenta.

  • Košík.cz: e-shop z rodiny Mall Group se dohodl na exkluzivní spolupráci se značkou kosmetiky Ryor. Nově tak nabízí více než stovku nejoblíbenějších produktů Ryoru.

  • Hit dne

    Eminem: Lose Yourself

Recenze

Cesta domů

Film Aleš Borovan

Filmová novinka režiséra, scenáristy a (dokonce) i kameramana Tomáše Vorla st. Cesta domů vykazuje stejně jako předchozí související film Cesta do lesa (2012) sestupnou tendenci v rámci celé volné trilogie.

Zatímco "jednička" Cesta z města (2000) byla sympatickým snímkem se silným tématem úniku z městské civilizaci a (především) díky Tomáši Hanákovi v hlavní roli a výtvarné stylizaci zachovávající alespoň částečně podmanivou a hravou sklepáckou poetiku, pro další volná pokračování jakoby Vorel marně hledal podobně silnou a pohromadě držící látku. Cesta do lesa a hlavně aktuální Cesta domů je spíše sledem tu více, tu méně zábavných scének, hala bala poslepovaným jednoduchoučkou kostrou autenticky bukolického žití na tom českém venkově. "Scénář jsem dal dohromady z příběhů a historek, které jsem tady (v okolí Rabštejna nad Střelou) slyšel nebo sám zažil," vysvětluje Vorel. Ano, to by odpovídalo.

Za takové situace je pak logické, že divák marně pátrá po motivaci a důvodech konání jednotlivých, nepříliš propracovaných postav. Proč Hanákova figura tak strašně, až sebezničujícím způsobem kalí? Nevíme. Stejně tak nevíme, proč revírník Ludva rovněž nebezpečně holduje alkoholu a proč se jednou zachová nepěkně ke své překrásné partnerce. Co zůstává, je pár vydařených momentů/skečů a autentická bio agitka, zaměřená proti hnojení, tradičním lidovým zvykům (pomlázka) a "špatným" potravinám (buchty, nutella, maso atd.), která je sice přesná, ale nepříliš nápaditá, takže vyznívá spíše jako nezáměrná karikatura. Výsostní autoři Vorlova formátu mívali na víc (Kouř, Kamenný most, Skřítek, Pražská 5).