Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Komunikační skupina Publicis Groupe mění organizační strukturu do tří divizí

Jedna z největších komunikačních skupin na českém trhu, Publicis Groupe (Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, Red Media, Zenith, Starcom atd.), výrazně změnila organizační uspořádání. Nově je členěna do tří divizí zaměřených na komunikaci, média a data & technologie, do nichž se integrovaly všechny agentury skupiny.

Změna organizační struktury Publicis Groupe (viz obrázek dole) je dalším krokem transformace skupiny na globální model Power of One. "Divize fungují na principu platforem, které usnadňují sdílení specializovaných oddělení napříč skupinou a umožňují sestavovat projektové týmy na míru konkrétním klientům, značkám i jednotlivým kampaním."

Komunikační divizi budou reprezentovat tři značky: full-servisové kreativní agentury Saatchi & Saatchi, Leo Burnett a vedle nich MSL, která se specializuje na oblast PR, sociálních médíí a influencer marketingu. V čele divize stojí Pavla Nýdrle, dosavadní managing director agentury Kindred. Newcast na českém trhu přestane existovat a jeho klientské týmy se přesunuly pod Saatchi & Saatchi. Značka Publicis Prague bude nadále servisovat klienty v rámci stávajících závazků.

V rámci mediální divize došlo k integraci mediálních agentur Zenith, Starcom, Spark Foundry, Performics a Red Media do nových klientsky orientovaných týmů pokrývajících jak offline, tak i online média. Externě bude divize vystupovat jak na úrovni jednotlivých agenturních značek, tak nově také pod jednotnou hlavičkou Publicis Groupe. V čele divize je David Krňák, chief media officer Publicis Groupe ČR/SK.

Divize data & technologie se specializuje na digitální transformaci businessu (implementace a správa webových aplikací, CMS, DMP, CRM, e-commerce, webová analytika, data science atd.). Divizi reprezentuje značka Kindred, která získala v rámci Publicis Groupe pozici regionálního centre of excellence pro oblast dat a technologií. Divizi Kindred vede nově Gabriel Zábušek, který zde dosud zastával funkci chief technology officer.

"Našim dlouhodobým cílem je stavět komunikaci komplexně na základě komunikačních, marketingových a obchodních cílů, a ne podle toho, v jakých kanálech kampaň poběží. Z tohoto důvodu jsme se v Česku rozhodli zbořit bariéry uvnitř firmy a vytvořit novou strukturu směrem k modelu Power of One," uvedl Tomáš Varga (foto), CEO Publicis Groupe pro střední Evropu.

Odběr newsletteru:

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Rychlovky

  • Carvago: automotive start-up ze skupiny EAG se otevřel i koncovým zákazníkům. Koncept prodeje ojetých automobilů online nabízí výběr z téměř 1 milionu vozů. Vybrat si mohou jak čeští, slovenští a němečtí zákazníci, tak postupně i zákazníci z dalších zemí, jako je Francie, Benelux, Švédsko, Španělsko, Itálie a Rakousko. Carvago se následně rozšíří až do 17 zemí po celé Evropě. Start-up bude zároveň nadále pokračovat i v marketplace programu pro B2B partnery, který provozuje od roku 2019.

  • Info.cz: provozní firma CMI News (dříve Info.cz Online Media), kterou ovládá Daniel Křetínský a která má pod sebou zpravodajský a publicistický server Info.cz, v roce 2019 utržila téměř 11 milionů korun (první ucelený rok hospodaření). Čistá ztráta přesáhla 20 milionů korun.

  • A11: vydavatelství lokálního a odborného tisku Aleše Zavorala (nejde o majitele Alzy) začalo vydávat dva nové časopisy. Lifestylový magazín Innspirace, který 5x ročně přinese na 80 stranách desítky sezonních tipů a nápadů pro zpestření všedních dní. Dále pak ekonomický měsíčník Innovation, který doposud vycházel jako čtvrtletník. Innovation přináší kombinaci lifestylových témat s odborným obsahem z oblastí investic, realit, řízení firem a lidských zdrojů.

  • TV Nova: sedmý díl imitační show Tvoje tvář má známý hlas v sobotu 17. října dosáhl 30,52 procenta share v cílovce v 15 - 54, v širší cílové skupině 4+ jej sledovalo 1,106 milionu diváků. Nejvíce diváků k televizním obrazovkám v 42. týdnu 2020 přilákaly Televizní noviny (38,41 procenta diváků v CS 15 - 54), seriály Ulice (31,33 procenta share v cílové skupině 15-54) a Ordinace v růžové zahradě 2 (18,17 procenta diváků v CS 15 - 54).

  • Škwor: rock metalová čtveřice vydává 6. listopadu na labelu Supraphon nové, v pořadí desáté album Tváře smutnejch hrdinů. Finální mix měl na starosti Amak Golden.

  • DoDo: start-up, který se specializuje na městskou logistiku, hlásí rychlý růst divize DoDo Fresh, orientovanou na rozvoz potravin. Rozvoz pro e-shopy jako Tesco či Košík.cz od ledna vyrostl o 49 procent a před vánoční sezónou start-up dále navyšuje kapacity. DoDo nyní na rozvoz potravin přebírá 200 nových vozů. O doručování v segmentu Fresh se celkově stará přes 800 kurýrů (Česko, Slovensko a Maďarsko).

  • Hit dne

    Karel Gott & SOČR - Jdi za štěstím

Recenze

Krajina ve stínu

Bohužel, tentokráte si režisér a scenárista Bohdan Sláma (Čtyři slunce, Venkovský učitel, Štěstí atd.), bezpochyby jeden z nejpřemýšlivějších filmových tvůrců dejme tomu střední generace, ukousl příliš velké sousto. Slámu je třeba pochválit za výběr tématu - tragické události, ke kterým skutečně došlo na Vitorazsku na a po konci války.

Když ovšem není k dispozici zdařilý scénář (Ivan Arsenjev) a Sláma s ním již nic kloudného nevyčaroval, tak se tato volba ukazuje jako dvojnásobná chyba. Rozpaky vzbuzuje již základní stavba filmu - oč nahodileji, povrchněji a zkratkovitěji se tvůrci věnují rokům, které tragédii v malé vesnici na jihu Čech předcházely, o to větší prostor dostane samotná masová vražda. Divák tak ale zákonitě nechápe motivy a jednání jednotlivých postav, mimochodem ne příliš zdařile načrtnutých. A už vůbec ne tak niterný proces, během kterého se z přátelského souseda stane vražedná bestie.

Místo aby Sláma věnoval pozornost postupnému budování atmosféry a zachycení plíživého zla, v první polovině snímku divákovi předvádí nesourodý pelmel výjevů, ve kterém je obtížné se vyznat. Herci tak toho nemají moc co hrát. Mimochodem, pokud je součástí výchozí situace skuhrání vitorazských sedláků, jak špatně se jim v První republice žije, pak by Sláma neměl vybírat tak blahobytně, ba skoro obézně vyhlížející herecké typy, kterým evidentně scházejí vrásky upracovaného a unaveného venkovana.

V porovnání s Krajinou ve stínu tak opět geniálně vyniká podobný film, monumentální Jasného epos Všichni dobří rodáci, který se věnuje podobnému tématu - jak se malý venkovský člověk dokáže vyrovnat s náporem velkých dějin a událostí. A bohužel, Veber Stanislava Majera není novým Františkem, přestože by na to Majer měl. Jen mu nikdo takovou roli nenapsal. I po Slámově filmu tak poválečné Vitorazsko zůstává stále zahaleno stínem neznáma.