Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 
      
   
    
       

Primácké mediazastupitelství Media Club zdraží reklamu v průměru o 5 procent

Mediazastupitelství Media Club (MC), které ovládá majitel TV Prima Ivan Zach, zdraží podobně jako konkurenční Nova. Cena reklamního prostoru zastoupených médií MC se od ledna 2021 zvedne v průměru o 5 procent.

Hlavní pilíře obchodní politiky MC pro příští rok zůstanou z velké části nezměněny. Cílovou obchodní skupinou Media Clubu nadále zůstává 15 až 69 let, ve které mělo zastupitelství v září celodenní share 37,87 procenta. Beze změny pro příští rok zůstává rozdělení dne na prime time (17.30–23.30) a off prime time (23.30–17.30). Časová období jsou rozdělena na high season (duben, květen, říjen a listopad), medium season (březen, červen, září a 1.–24. prosince 2021) a low season (leden, únor, červenec, srpen a 25.–31. prosince 2021).

Od ledna 2021 Media Club upravuje poměr zastupovaných stanic v reklamním prodeji v Bundlu Exclusive i Total podle aktuální sledovanosti TV stanic. Bundle Exclusive 2021: Prima 42 procent, Prima Cool 11,5 procenta, Prima Love 5,5 procenta, Prima Zoom 5,5 procenta, Prima Max 9,5 procenta, Prima Krimi 8,5 procenta, CNN Prima News 1,5 procenta, skupina TV Barrandov 2,5 procenta, ostatní stanice 13,5 procenta. Total: Prima 35 procent, Prima Cool 10 procent, Prima Love 4,5 procenta, Prima Zoom 5 procent, Prima Max 8,5 procenta, Prima Krimi 8 procent, CNN Prima News 1 procento, Barrandov Group 15 procent a ostatní stanice 13 procent.

Novinkou v rámci skupiny Ostatní TV je zavedení digitálních eGRPs v cílové skupině 15 - 54 let, které jsou generovány prostřednictvím odvysílaných videospotů na zastupovaných webech. Media Club si vyhrazuje možnost dodat až 3 procenta plnění jejich prostřednictvím. "Věříme, že do budoucna se eGRPs stane součástí nabídky i konkurenčních mediálních zastupitelství," uvedl obchodní ředitel MC Ladislav Dianiška (foto).

Media Club kromě sedmi TV stanic Prima Group zastupuje i prodej reklamy v online projektech, tištěných časopisech, dále eventech pro veřejnost a v oblasti esportu ve spojení se společností PLAYzone. Nabídku produktů v oblasti rádií doplňují od února 2020 stanice Active Radio (Daniel Křetínský) - Evropa 2, Radio Bonton, Frekvence 1 a Dance radio. Media Club i nadále zastupuje hudební stanice skupiny Óčko, kanály skupiny Barrandov, komediální stanici Prima Comedy Central, dětský kanál Nickeloden a Nick Jr. a kanály zastupované společností Atmedia Czech.

Odběr newsletteru:

Vaší pozornosti doporučujeme:

TV Nova zdraží inzerentům reklamu v průměru o 5 procent

Lov na nového obchodního ředitele TV Nova už začal

TV Nova začala potají vyrábět nový seriál, který bude těsně "ostřelovat" Primu

Televize Prima v příštím roce odstartuje novinku v produkci pořadů

Schváleno. Petr Kellner má volnou cestu k TV Nova

Člen TOP managementu TV Prima získává majoritu ve vedlejším byznysu

Prima bude na podzim lákat na Sestřičky Modrý kód, Zlatou masku nebo Slunečnou

Zpravodajská televize CNN Prima News nasadí nové noční zprávy

Televize Prima mění management, přichází nový finanční ředitel a ředitel rozvoje byznysu

Prima nasadí moderátorku Fialovou na regionální zprávy, na kterých bude spolupracovat s Mafrou a VLM

Nový seriál Zločiny Velké Prahy začne ČT vysílat na konci ledna

Podíl České televize na publiku v roce 2020 překročil 30 procent

Česká televize začne od ledna vysílat nový seriál Kukačky o dětech, vyměněných v porodnici

Hájkův agregátor FlashNews po kritice stahuje obsah od řady vydavatelů

Televize Prima příští rok nasadí nový seriál Hvězdy nad hlavou

Info.cz: mediální domy hrozí žalobami kvůli novému agregátoru FlashNews

Prima začne vysílat novou reality show s multimilionáři Janečkem a Kijonkovou v tajných rolích

Televizní mediazastupitelství Atmedia zdraží reklamu stejně jako Nova a Prima

Česká televize odvysílá nové pohádky s Kotkem, Rambou, Preissem nebo Rybovou

Odběr newsletteru:

Objednat předplatné zde

Přihlášení

Rychlovky

  • CNN Prima News: zpravodajská TV stanice v měsíci únoru dosáhla průměrný celodenní share 0,66 procenta v cílovce 15+. Nejlepšího výsledku podle Prima Group dosáhla v neděli 28. února díky share 1,50 procenta v CS 15+.

  • Forum 24: malé vydavatelství (oficiální majitel Pavel Šafr), které stojí za politicko-bulvárním portálem Forum24.cz, v roce 2020 získalo výnosy ve výši 9,7 milionu korun (prodej výrobků a služeb plus dar od miliardářského vehiklu NFNZ). O rok dříve to bylo 8 milionů korun.

  • RadioZET: jak jsme informovali již dříve, zpravodajské rádio Z radio se v rámci mediální skupiny Daniela Křetínského přesunulo z rádiového vehiklu Active Radio pod CMI News, která provozuje názorový a zpravodajský portál Info.cz.

  • Czech News Center: novým členem představenstva velkého mediálního domu (majitelé Daniel Křetínský a spol). se stal šéfredaktor Blesku Radek Lain.

  • AMI Digital: agentura nově spravuje sociální sítě značek Staropramen, Cool a Ostravar (Pivovary Staropramen). Na starosti má jak samotnou správu, tak přípravu online strategií, tvorbu kreativy a zajištění placené podpory. O tři nápojové značky z portfolia Molson Coors se stará tým pod vedením Kateřiny Marešové, strategy directorky AMI Digital.

  • Česká manažerská asociace: má nového PR manažera a kontaktní osobu pro média. Stal se jím Jan Vocel, který přichází se zkušenostmi z komunikační agentury Ewing a Asociace nestátních neziskových organizací v Česku.

  • Hit dne

    Trailer Godzilla vs Kong.

Recenze

Krajina ve stínu

Film Aleš Borovan

Bohužel, tentokráte si režisér a scenárista Bohdan Sláma (Čtyři slunce, Venkovský učitel, Štěstí atd.), bezpochyby jeden z nejpřemýšlivějších filmových tvůrců dejme tomu střední generace, ukousl příliš velké sousto. Slámu je třeba pochválit za výběr tématu - tragické události, ke kterým skutečně došlo na Vitorazsku na a po konci války.

Když ovšem není k dispozici zdařilý scénář (Ivan Arsenjev) a Sláma s ním již nic kloudného nevyčaroval, tak se tato volba ukazuje jako dvojnásobná chyba. Rozpaky vzbuzuje již základní stavba filmu - oč nahodileji, povrchněji a zkratkovitěji se tvůrci věnují rokům, které tragédii v malé vesnici na jihu Čech předcházely, o to větší prostor dostane samotná masová vražda. Divák tak ale zákonitě nechápe motivy a jednání jednotlivých postav, mimochodem ne příliš zdařile načrtnutých. A už vůbec ne tak niterný proces, během kterého se z přátelského souseda stane vražedná bestie.

Místo aby Sláma věnoval pozornost postupnému budování atmosféry a zachycení plíživého zla, v první polovině snímku divákovi předvádí nesourodý pelmel výjevů, ve kterém je obtížné se vyznat. Herci tak toho nemají moc co hrát. Mimochodem, pokud je součástí výchozí situace skuhrání vitorazských sedláků, jak špatně se jim v První republice žije, pak by Sláma neměl vybírat tak blahobytně, ba skoro obézně vyhlížející herecké typy, kterým evidentně scházejí vrásky upracovaného a unaveného venkovana.

V porovnání s Krajinou ve stínu tak opět geniálně vyniká podobný film, monumentální Jasného epos Všichni dobří rodáci, který se věnuje podobnému tématu - jak se malý venkovský člověk dokáže vyrovnat s náporem velkých dějin a událostí. A bohužel, Veber Stanislava Majera není novým Františkem, přestože by na to Majer měl. Jen mu nikdo takovou roli nenapsal. I po Slámově filmu tak poválečné Vitorazsko zůstává stále zahaleno stínem neznáma.