Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 
     
      
     
   

Primácké mediazastupitelství Media Club zdraží reklamu v průměru o 5 procent

Mediazastupitelství Media Club (MC), které ovládá majitel TV Prima Ivan Zach, zdraží podobně jako konkurenční Nova. Cena reklamního prostoru zastoupených médií MC se od ledna 2021 zvedne v průměru o 5 procent.

Hlavní pilíře obchodní politiky MC pro příští rok zůstanou z velké části nezměněny. Cílovou obchodní skupinou Media Clubu nadále zůstává 15 až 69 let, ve které mělo zastupitelství v září celodenní share 37,87 procenta. Beze změny pro příští rok zůstává rozdělení dne na prime time (17.30–23.30) a off prime time (23.30–17.30). Časová období jsou rozdělena na high season (duben, květen, říjen a listopad), medium season (březen, červen, září a 1.–24. prosince 2021) a low season (leden, únor, červenec, srpen a 25.–31. prosince 2021).

Od ledna 2021 Media Club upravuje poměr zastupovaných stanic v reklamním prodeji v Bundlu Exclusive i Total podle aktuální sledovanosti TV stanic. Bundle Exclusive 2021: Prima 42 procent, Prima Cool 11,5 procenta, Prima Love 5,5 procenta, Prima Zoom 5,5 procenta, Prima Max 9,5 procenta, Prima Krimi 8,5 procenta, CNN Prima News 1,5 procenta, skupina TV Barrandov 2,5 procenta, ostatní stanice 13,5 procenta. Total: Prima 35 procent, Prima Cool 10 procent, Prima Love 4,5 procenta, Prima Zoom 5 procent, Prima Max 8,5 procenta, Prima Krimi 8 procent, CNN Prima News 1 procento, Barrandov Group 15 procent a ostatní stanice 13 procent.

Novinkou v rámci skupiny Ostatní TV je zavedení digitálních eGRPs v cílové skupině 15 - 54 let, které jsou generovány prostřednictvím odvysílaných videospotů na zastupovaných webech. Media Club si vyhrazuje možnost dodat až 3 procenta plnění jejich prostřednictvím. "Věříme, že do budoucna se eGRPs stane součástí nabídky i konkurenčních mediálních zastupitelství," uvedl obchodní ředitel MC Ladislav Dianiška (foto).

Media Club kromě sedmi TV stanic Prima Group zastupuje i prodej reklamy v online projektech, tištěných časopisech, dále eventech pro veřejnost a v oblasti esportu ve spojení se společností PLAYzone. Nabídku produktů v oblasti rádií doplňují od února 2020 stanice Active Radio (Daniel Křetínský) - Evropa 2, Radio Bonton, Frekvence 1 a Dance radio. Media Club i nadále zastupuje hudební stanice skupiny Óčko, kanály skupiny Barrandov, komediální stanici Prima Comedy Central, dětský kanál Nickeloden a Nick Jr. a kanály zastupované společností Atmedia Czech.

Odběr newsletteru:

Vaší pozornosti doporučujeme:

TV Nova zdraží inzerentům reklamu v průměru o 5 procent

Lov na nového obchodního ředitele TV Nova už začal

TV Nova začala potají vyrábět nový seriál, který bude těsně "ostřelovat" Primu

Televize Prima v příštím roce odstartuje novinku v produkci pořadů

Schváleno. Petr Kellner má volnou cestu k TV Nova

Člen TOP managementu TV Prima získává majoritu ve vedlejším byznysu

Prima bude na podzim lákat na Sestřičky Modrý kód, Zlatou masku nebo Slunečnou

TV Prima se inspiruje “důchodcovským” kanálem České televize

Štruncův tým zvedl zvedl share stanice CNN Prima News na 0,75 procenta

Studio Department kreativního ředitele TV Prima utržilo přes 50 milionů

Karel Šíp pro ČT připravuje nový pořad Minišou, ve kterém zpovídá celebrity

TV Nova připravuje novou SuperStar, zahajuje castingy

Zpravodajská televize CNN Prima News nasadí nové noční zprávy

Televize Prima mění management, přichází nový finanční ředitel a ředitel rozvoje byznysu

Prima nasadí moderátorku Fialovou na regionální zprávy, na kterých bude spolupracovat s Mafrou a VLM

Nový seriál Zločiny Velké Prahy začne ČT vysílat na konci ledna

Podíl České televize na publiku v roce 2020 překročil 30 procent

Česká televize začne od ledna vysílat nový seriál Kukačky o dětech, vyměněných v porodnici

Hájkův agregátor FlashNews po kritice stahuje obsah od řady vydavatelů

Televize Prima příští rok nasadí nový seriál Hvězdy nad hlavou

Info.cz: mediální domy hrozí žalobami kvůli novému agregátoru FlashNews

Prima začne vysílat novou reality show s multimilionáři Janečkem a Kijonkovou v tajných rolích

Televizní mediazastupitelství Atmedia zdraží reklamu stejně jako Nova a Prima

Česká televize odvysílá nové pohádky s Kotkem, Rambou, Preissem nebo Rybovou

Odběr newsletteru:

Objednat předplatné zde

Přihlášení

Rychlovky

  • Alarm (dříve A2larm): krajně levicový zpravodajský a publicistický web mění vydavatele. Nově přejde pod hlavičku čerstvě vzniklého zapsaného ústavu Deník Alarm. Ředitelem ústavu je šéfredaktor Alarmu Jan Bělíček, web bude vycházet na nové doméně. A2larm doposud vydávala obecně prospěšná společnost A2, která získává peníze (miliony korun) od mocenského establishmentu, konkrétně od ministerstva kultury. To příliš nešlo dohromady s levicovou kritikou systému ze strany A2larmu. Web dle vlastního tvrzení získává finance hlavně od dárců, další sumy přicházejí od miliardářské neziskovky NFNZ (stojí za ní skupina vlivných miliardářů a multimilionářů).

  • Pilulka Lab: akcelerátor Pilulka Lékárny a StartupYard završil první akvizici, kterou je Carebot, projekt, který pomáhá lékařům k lepším diagnózám nejen z rentgenových snímků za pomoci umělé inteligence.

  • Zátopek: film Davida Ondříčka se v těchto dnech představuje odborné veřejnosti ve Spojených státech. V rámci propagační cesty před  vyhlášením tzv. short listu snímků, které se budou ucházet o nominaci na Cenu Akademie Oscar, životopisný snímek uvádějí v Los Angeles a New Yorku scenárista, režisér a producent Ondříček a producent Kryštof Mucha. V Los Angeles se v minulých dnech uskutečnily čtyři projekce, kterých se zúčastnili jak členové americké Akademie filmového umění a věd, tak novináři z důležitých filmových médií.

  • Český rozhlas: pro město Brno a okolí byly spuštěny dva nové vysílače. Ty od středy 1. prosince zajišťují místním obyvatelům poslech stanic Český rozhlas Radiožurnál a Český rozhlas Dvojka. Vysílač pro stanici Radiožurnál byl spuštěn na kmitočtu 89,5 MHz s výkonem 50 Wattů ERP, pro stanici ČRo Dvojka na kmitočtu 100,2 MHz s výkonem 50 Wattů ERP. U obou vysílačů je použita vertikální polarizace.

  • Eco-investment: mateřský vehikl miliardáře Milana Fil´a loni skončil v účetní ztrátě přes 125 milionů korun. O rok dříve minus dosáhl 132 milionů. Pod Eco-investment spadá kupříkladu pražské muzikálové divadlo Hybernia.

  • TV Nova: stanice do Televizních nasazuje novou moderátorskou dvojici Veroniku Petruchovou a Martina Čermáka. Doplní stávající dvojice Lucii Borhyovou a Reye Korantenga a Kristinu Kloubkovou s Martinem Pouvou. Petruchová na Novu nastoupila v roce 2015 jako redaktorka ve zpravodajství, pak se věnovala natáčení reportáží ze světa showbyznysu a slavných. Postupně začala i moderovat, nejprve ranní Televizní noviny, poté další formáty. Čermák je v TV Nova už deset let, doposud moderoval Sportovní noviny a od roku 2018 je i vedoucím vydání.

  • Hit dne


    Cynic: Diamond Light Body

Recenze

Eternals

Film Aleš Borovan

V globální kinematografii začíná evidentně platit nové pravidlo: Čím více film obsahuje levicové progresivistické ideologie (nejrůznější kvóty pro hlavní postavy, woke výstřelky atd.), tím je film hloupější a nudnější. Divák by měl vědět, že nová parta superhrdinů Marvelu Eternals je progresivismem napěchovaná až na půdu hodně vysokého mrakodrapu.

Stačí si jen vzít hlavní hrdiny - takže tu máme pět žen, pět mužů, ta úzkostlivá přesnost je až dojemně úsměvná a strojově těžkopádná. Z celkového počtu jedna Asiatka, jeden Asiat, jeden Pákistánec, minimálně jeden homosexuál, jedna superhrdinka, která je hluchoněmá atd. Jsme opravdu jen kousek od okamžiku, kdy velká studia do boje pošlou jako superhrdinu/-nku legendární lesbickou, jednonohou černošku.

Je jen logické, že uprostřed hromobití ideologie a plnění nejrůznějších nároků angažovaného umění nebyl moc čas na filmařinu. Od slabého, povrchně nahozeného příběhu, přes nevěrohodné zvraty až po jednoduchou, zkratkovitou stavbu a prokreslení postav. Jaký to propad od skvělého Logana: Wolverina (2017), který nastavil vysokou laťku kvality, jak se dá postavou superhrdiny pracovat. Je skutečně úsměvná představa, že by kdokoliv z nových superhrdinů Eternals sám utáhl svůj sólo film. Možná s výjimkou Ikarise (Richard Madden). Je dost pravděpodobné, že to studio napadlo, ale pokud to bude podobná slabota, tak diváci v kině usnou. Ach kdeže časy Avengers a X-Menů jsou!

Celá nová superhrdinská parta je pro Marvel kvalitativní krok vzad a jediné, co je na této situaci skutečně zajímavé, jak a zda si Walt Disney s propadem kvality u jednoho ze svých hlavních byznysových koňů poradí.