Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Primácké mediazastupitelství Media Club zdraží reklamu v průměru o 5 procent

Mediazastupitelství Media Club (MC), které ovládá majitel TV Prima Ivan Zach, zdraží podobně jako konkurenční Nova. Cena reklamního prostoru zastoupených médií MC se od ledna 2021 zvedne v průměru o 5 procent.

Hlavní pilíře obchodní politiky MC pro příští rok zůstanou z velké části nezměněny. Cílovou obchodní skupinou Media Clubu nadále zůstává 15 až 69 let, ve které mělo zastupitelství v září celodenní share 37,87 procenta. Beze změny pro příští rok zůstává rozdělení dne na prime time (17.30–23.30) a off prime time (23.30–17.30). Časová období jsou rozdělena na high season (duben, květen, říjen a listopad), medium season (březen, červen, září a 1.–24. prosince 2021) a low season (leden, únor, červenec, srpen a 25.–31. prosince 2021).

Od ledna 2021 Media Club upravuje poměr zastupovaných stanic v reklamním prodeji v Bundlu Exclusive i Total podle aktuální sledovanosti TV stanic. Bundle Exclusive 2021: Prima 42 procent, Prima Cool 11,5 procenta, Prima Love 5,5 procenta, Prima Zoom 5,5 procenta, Prima Max 9,5 procenta, Prima Krimi 8,5 procenta, CNN Prima News 1,5 procenta, skupina TV Barrandov 2,5 procenta, ostatní stanice 13,5 procenta. Total: Prima 35 procent, Prima Cool 10 procent, Prima Love 4,5 procenta, Prima Zoom 5 procent, Prima Max 8,5 procenta, Prima Krimi 8 procent, CNN Prima News 1 procento, Barrandov Group 15 procent a ostatní stanice 13 procent.

Novinkou v rámci skupiny Ostatní TV je zavedení digitálních eGRPs v cílové skupině 15 - 54 let, které jsou generovány prostřednictvím odvysílaných videospotů na zastupovaných webech. Media Club si vyhrazuje možnost dodat až 3 procenta plnění jejich prostřednictvím. "Věříme, že do budoucna se eGRPs stane součástí nabídky i konkurenčních mediálních zastupitelství," uvedl obchodní ředitel MC Ladislav Dianiška (foto).

Media Club kromě sedmi TV stanic Prima Group zastupuje i prodej reklamy v online projektech, tištěných časopisech, dále eventech pro veřejnost a v oblasti esportu ve spojení se společností PLAYzone. Nabídku produktů v oblasti rádií doplňují od února 2020 stanice Active Radio (Daniel Křetínský) - Evropa 2, Radio Bonton, Frekvence 1 a Dance radio. Media Club i nadále zastupuje hudební stanice skupiny Óčko, kanály skupiny Barrandov, komediální stanici Prima Comedy Central, dětský kanál Nickeloden a Nick Jr. a kanály zastupované společností Atmedia Czech.

Vaší pozornosti doporučujeme:

TV Nova zdraží inzerentům reklamu v průměru o 5 procent

Lov na nového obchodního ředitele TV Nova už začal

TV Nova začala potají vyrábět nový seriál, který bude těsně "ostřelovat" Primu

Televize Prima v příštím roce odstartuje novinku v produkci pořadů

Schváleno. Petr Kellner má volnou cestu k TV Nova

Člen TOP managementu TV Prima získává majoritu ve vedlejším byznysu

Prima bude na podzim lákat na Sestřičky Modrý kód, Zlatou masku nebo Slunečnou

TV Prima se inspiruje „důchodcovským“ kanálem České televize

Štruncův tým zvedl zvedl share stanice CNN Prima News na 0,75 procenta

Studio Department kreativního ředitele TV Prima utržilo přes 50 milionů

Karel Šíp pro ČT připravuje nový pořad Minišou, ve kterém zpovídá celebrity

TV Nova připravuje novou SuperStar, zahajuje castingy

Zpravodajská televize CNN Prima News nasadí nové noční zprávy

Televize Prima mění management, přichází nový finanční ředitel a ředitel rozvoje byznysu

Prima nasadí moderátorku Fialovou na regionální zprávy, na kterých bude spolupracovat s Mafrou a VLM

Nový seriál Zločiny Velké Prahy začne ČT vysílat na konci ledna

Podíl České televize na publiku v roce 2020 překročil 30 procent

Česká televize začne od ledna vysílat nový seriál Kukačky o dětech, vyměněných v porodnici

Hájkův agregátor FlashNews po kritice stahuje obsah od řady vydavatelů

Televize Prima příští rok nasadí nový seriál Hvězdy nad hlavou

Info.cz: mediální domy hrozí žalobami kvůli novému agregátoru FlashNews

Prima začne vysílat novou reality show s multimilionáři Janečkem a Kijonkovou v tajných rolích

Televizní mediazastupitelství Atmedia zdraží reklamu stejně jako Nova a Prima

Česká televize odvysílá nové pohádky s Kotkem, Rambou, Preissem nebo Rybovou