reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

PR agentura ředitele České televize utlumila činnost

13:29, 23. 5. 2013
Televize Aleš Borovan

PR agentura B.I.G. Public Relations, na jejíž činnosti se spolupodílí současný ředitel České televize Petr Dvořák, se v loňském roce uložila do absolutní hibernace. Za rok 2012 vykázala nulové tržby, výkony a hospodářský výsledek.

Ještě v roce 2011 přitom utržila 360 tisíc korun a skončila v plusu 154 tisíc korun.

Dvořák byl zvolen do čela Kavčích hor na podzim 2011. Ve skupině B.I.G. ještě před několika lety vlastnil 30 procent, dalších 30 procent držel manažer PPF Ladislav Bartoníček. Dvořák je v současné době veden jako předseda představenstva mateřské firmy B.I.G. a B.I.G. Public Relations. Kromě PR agentury je rovněž spolumajitelem (50 procent) společnosti LGP Services, která provozuje výstavní galerii Leica Gallery Prague.

Dvořákovy majetkové účasti podle všeho nejsou v rozporu se zákony. Podle zákona o České televizi ředitel "se nesmí podílet na podnikání v oblasti hromadných sdělovacích prostředků, ani nesmí zastupovat obchodní zájmy, které by mohly být v rozporu s výkonem jeho funkce nebo by mohly ohrozit důvěru v nezávislost nebo nestrannost jeho rozhodování".

Bokovku má i ředitel televize Nova Jan Andruško. Podle internetových stránek je stále partnerem advokátní kanceláře Kotrlík Bourgeault Andruško. Ta má na starosti část právní agendy Novy. Samotný Andruško od začátku roku 2011 pozastavil výkon advokacie kvůli nástupu do čela největší komerční televize.