reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Digitální agentura Fragile media zvedla tržby na 157 milionů, nabírá nové klienty

Digitální marketingová agentura Fragile media (FM), ve které letos na jaře získala poloviční podíl skupina Knowlimits Group, pokračovala v růstové fázi. Zástupci firmy vidí optimisticky i letošní rok, navzdory pandemii čínského koronaviru.

Tržby agentury v roce 2019 vzrostly o 13 milionů na 157 milionů korun. Čistý zisk mírně narostl o pár set tisíc na 6,6 milionu korun. V uvedeném období FM pracovala pro klienty jako Albert, Dr. Max, Emco, J&T Banka, Jan Becher Pernod Richard, Intersport nebo pro Hartmann - Rico.

"Meziroční růst byl tažen primárně nárůstem investic stávajících klientů. Přírůstek nových klientů začal akcelerovat spíše ke konci roku 2019 v rámci rozšíření služeb Fragile media (jak v Česku, tak v rámci celého CEE regionu). Zároveň rok 2019 byl pro nás v mnoha ohledech transformační: rozšířili jsme týmy jak v oblasti výkonové reklamy, tak zejména v oblasti brandových kampaní a kreativních konceptů," uvedl pro Borovan.cz poloviční vlastník a strategist Fragile media Daniel Kafka (foto).

Fragile media od loňského roku navázala strategickou spolupráci právě s Knowlimits Group, která letos vyústila v investorský vstup KG do agentury. Silný investor v zádech může být jedním z faktorů, jak se vypořádat s aktuální pandemií, která výrazně zasáhla do komunikačního byznysu.

"Celkový dopad covidu v rámci výsledků roku 2020 nedokážeme momentálně ještě odhadnout, hlavně kvůli druhé vlně. Spojení s Knowlimits nám pomohlo hlavně v rámci rozšíření portfolia služeb a propojení analytické části online a offline kampaní. Což v nastalé době, kdy se ukázala jako velmi efektivní komunikace TV a online, našim klientům přineslo zvýšení efektivity kampaní. Zároveň díky propojení obchodních týmů jsme zrušili pozici obchodního ředitele a paradoxně aktuálně řešíme historicky nejvíce výběrových řízení v historii společnosti, ve kterých se nám podařilo získat do portfolia další zajímavé klienty - značky z portfolia Johnson & Johnson, Manufaktura nebo innogy," doplnil Kafka, který se na dosavadní čísla firmy v letošním roce dívá s "opatrným optimismem".