reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Student Agency posiluje management, do digitalizace služeb investuje 100 milionů

Velký prodejce letenek, zájezdů a zahraničních pracovních a vzdělávacích pobytů v České republice Student Agency pokračuje v digitální transformaci. Firma kompletně změnila strukturu řízení produktů cestovních služeb: vedení posílili noví manažeři, následují investice do digitalizace a inteligentních aplikací.

Firma plánuje zaměstnat až 100 nových lidí, kteří se zabývají vývojem a inovacemi. Student Agency (SA) bude v první fázi investovat do dalšího rozvoje inteligentních prodejních aplikací a digitalizace služeb 100 milionů korun. Během letošního roku představí prodejní aplikaci, která umožní na pár kliknutí a na jednom místě naplánovat "například cestu kolem světa z prostředí obývacího pokoje".

Integrovanou nabídku služeb SA vyzkoušela na projektu vlakových spojů do Chorvatska - od jízdenek, přes ubytování až po další návazné služby. Právě tento přístup je podle zástupců SA inspirací pro další rozvoj služeb a přípravu prodejních nástrojů. "Naším cílem je uvést na trh nové prodejní aplikace, aby si člověk například z obýváku naplánoval cestu kolem světa a nemusel to řešit s pěti poskytovateli, ale vše udělal na jedno kliknutí. Také případné změny, či komplikace by měl opět vyřešit jednoduše v naší inteligentní aplikaci a my mu okamžitě pomůžeme. Ušetří tím čas a také peníze," tvrdí Petr Beťák, ředitel loni založeného oddělení Digitálního produktu.

Nové strategii odpovídá i vnitřní struktura SA. Nově již není oddělen prodej letenek, zájezdů a zahraničních pracovních a studijních pobytů, veškeré nabídky jsou součástí nového centralizovaného oddělení Prodeje cestovních služeb. To má na starosti Jiří Heřman (ex-Seznam.cz). Nové oddělení Digitálního produktu vede Petr Beťák, který v minulosti vytvářel digitální produkty pro značky jako Home Credit, Seznam nebo Sazka. Na pozici ředitele marketingu Student Agency Holding loni nastoupil Ondřej Žiška (ex-Home Credit, ex-Konica Minolta). Pozici obchodního ředitele SA rovněž od loňského roku zastává Petr Pěcha (ex-Seznam.cz, ex- Home Credit - ředitel e-commerce platforem v Číně).