reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Komárkova skupina zakládá novou mediální agenturu, obchod bude řídit Doubek

19:23, 5. 3. 2021

Další otřes na trhu mediálních agentur. Klíčový člověk v největší mediální agentuře Médea (ovládá ji Jaromír Soukup), která je aktuálně v insolvenčním řízení, mediální manažer Filip Doubek (foto), nastupuje do KKCG.

Skupina, kterou vlastní miliardář Karel Komárek ml., zakládá novou marketingovou a mediální agenturu Media Marketing & Communication. Ta bude poskytovat "služby v oblasti mediálního plánování a marketingové komunikace". Doubek bude novou firmu obchodně řídit.

Otázka bude, jak takový tah zamává s Médeou. Doubek byl člověk, který zde dlouhodobě "držel" pohromadě ultraklíčové dealy se zadavateli. Dle vyjádření KKCG bude alespoň část vazeb zachována: "V České republice bude pokračovat spolupráce s mediální agenturou Médea, která byla doposud partnerem KKCG v této oblasti."

"Protože naše společnosti jako například Sazka či MND patří mezi hlavní zadavatele reklamy v České republice, rozhodli jsme se tyto svoje aktivity do budoucna řídit prostřednictvím vlastní mediální agentury," uvedl Jan Štěrba, chief marketing officer KKCG. Nová agentura bude postupně kooperovat i na dalších evropských trzích "vždy s profesionálními mediálními agenturami". KKCG drží podíly v mnoha firmách, mimo jiné v Sazka Group, Aricoma Group, MND Group, US Methanol, kapitálovém fondu Springtide Ventures a dalších.