Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 
     
     
        
    

Bontonfilm Studios a love.Frame natočí celovečerní film z prostředí bojových zápasů MMA

09:16, 17. 4. 2021
Film Aleš Borovan

Produkční firmy Bontonfilm Studios a love.FRAME připravují celovečerní film z prostředí bojových zápasů s pracovním názvem Bojovník. Ten nyní získal strategického partnera, společnost Oktagon MMA.

Oktagon je největší česko-slovenský organizátor turnajů smíšených bojových umění MMA a stojí za současnou popularitou MMA u nás. Bontonfilm Studios a Oktagon v současnosti připravují dokument Karlos o zápasníkovi Karlosovi Vémolovi, nově uzavřená dohoda však znamená pro Oktagon vůbec první vstup do oblasti hraného filmu. Deal znamená pro producenty důležité partnerství, které se projeví v samotné podobě filmu a jeho autenticitě. Vedle znalosti prostředí a sportovní supervize může film podle zástupců produkce využít i rozsáhlou fanouškovskou základnou Oktagonu.

"Svět MMA je specifické prostředí plné extrémů, které je potřeba znát zevnitř. To, že se chlapi sejdou, perou se a lidi fandí, je jen viditelná špička. Vstup Oktagonu do filmu nám přinese opravdovost a nezbytné detaily pro scénář a také nedosažitelné možnosti pro samotné natáčení," uvedl Ondřej Kulhánek z Bontonfilm Studios. "Máme k tomuto sportu sami dost blízko a známe ho, ale i tak je velmi úzká spolupráce s Oktagonem pro film zcela zásadní a vlastně jediná možná,” doplňuje Jakub Eliášek z love.FRAME, jenž se v prostředí MMA sám pohybuje. "Chceme natočit silný příběh a celkově syrový drsný film. Naším vzorem, co se týče emocí a dopadem na diváka, je Warrior s Tomem Hardym," dodává Vojtěch Frič z love.FRAME.

Film se bude vyvíjet v letošním roce, v roce 2022 bude probíhat trénink, fyzická příprava a samotné natáčení, premiéra v kinech je v plánu na rok 2023.

Bojovník je další spoluprací Bontonfilm Studios a love.FRAME. Společně vyrobili komedii Patrika Hartla Prvok, Šampón, Tečka a Karel, která stále čeká na uvedení do kin (původně to mělo v závěru loňského roku), romantickou komedii LOVEní Karla Janáka, a právě natáčí dobové drama Slovo Beaty Parkanové.

Odběr newsletteru:

Vaší pozornosti doporučujeme:

Tým Bartošky a Havrlanta dokončuje novou byznysovou a vlastnickou strukturu karlovarského festivalu

Těžkotonážní přestup na reklamním trhu: z velkého vydavatelství do čela silné mediální agentury

Ředitel Didier Stoessel zavelel k výrazné transformaci TV Nova

Weinreb s Kazdou začali natáčet druhý film Nikdo mě nemá rád

Manažeři Rockaway se zapojují do rozvoje Karlovarského filmového festivalu

Filmová a TV produkce: rekordní penězovod ze státní kasy přes 600 milionů

Filmový a televizní producent Šlajer rozjíždí nový projekt s rozpočtem něco pod 100 milionů

Filmový fond rozdělil 127 milionů mezi stovky projektů

Karel Roden dotočil novou celovečerní komedii Indián

Režisér Tauš získal pro nový celovečerní film Amerikánka důležitého partnera

Macharáček dotočil pohádku Tajemství staré bambitky 2, do kin půjde v prosinci

Akční blockbuster Rychle a zběsile 9 vydělává desítky milionů dolarů v kinech na mezinárodních trzích

Pražská síť nezávislých kin Aero, Bio Oko a Světozor začne promítat

Petr Jákl ml. se podílí na výrobě nového filmu s Pierce Brosnanem

Projekt Devadesátky nabídne Špačkův celovečerní film i dokumentární cyklus

Padla poslední klapka nového „lyžařského“ filmu Poslední závod, Bohumila Hanče hraje Hádek

V Praze otevře brány nové autokino, které nabídne i kulinářské zážitky

Jakub Machala dotočil česko-slovenskou komedii Láska hory přenáší

Odběr newsletteru:

Objednat předplatné zde

Přihlášení

Rychlovky

  • Foxconn CZ: firma, která v Pardubicích vyrábí datová centra, komunikační a telekomunikační produkty, v roce 2020 dosáhla obratu 107 miliard korun. V meziročním srovnání to je nárůst o 19 miliard. "Firma těžila z poptávky po infrastruktuře, zaměřené na podporu práce a učení z domova a na cloudové služby." Čistý zisk meziročně klesl z 658 milionů na 340 milionů korun. Společnost loni vyplatila dividendu přes 2,4 miliardy korun (o rok dříve 695 milionů).

  • A 11: vydavatelství rozšiřuje nabídku prémiových titulů o nový magazín E&B, se kterým vstupuje do segmentu estate, designu, developerských projektů a architektury. Magazín vyjde poprvé na začátku října a to ve formátu 330 x 230 mm a s rozsahem minimálně 80+4 strany. Distribuce bude probíhat ve volném prodeji i řízeně na top osobnosti z oboru. Šéfredaktorkou je Jana Chuchvalcová, která v A 11 řídí B2B tituly PROFI Makléř & Reality nebo PROFI Poradenství & Finance.

  • Empresa Media: v dozorčí radě vydavatelství nahradil Filipa Doubka (který odešel ke Karlovi Komárkovi ml.) Jitka Věková, jinak provozní ředitelka Médea Group.

  • Rada ČT: poslanecká sněmovna odvolala členku rady Hanu Lipovskou. Pro hlasovali poslanci z ODS, ČSSD, ANO, Pirátů, TOP09 a STAN. Důvodem má být údajné porušení zákona a kandidatura za Volný blok. Dá se očekávat, že se Lipovská odvolá a že má slušnou šanci na výhru. Mimochodem, před lety člen Rady ČT a ČSSD Erazim Kohák kandidoval do Senátu a nikomu to nevadilo.

  • FTV Prima: epizodu seriálu Slunečná ze čtvrtku 16. září vidělo 1,141 milionu diváků (podíl na sledovanosti 29,63 procenta) v cílové skupině 15+, v cílovce 15 až 69 dosáhl seriál podílu na sledovanosti 28,17 procenta.

  • Košík.cz: e-shop z rodiny Mall Group se dohodl na exkluzivní spolupráci se značkou kosmetiky Ryor. Nově tak nabízí více než stovku nejoblíbenějších produktů Ryoru.

  • Hit dne

    Eminem: Lose Yourself

Recenze

Cesta domů

Film Aleš Borovan

Filmová novinka režiséra, scenáristy a (dokonce) i kameramana Tomáše Vorla st. Cesta domů vykazuje stejně jako předchozí související film Cesta do lesa (2012) sestupnou tendenci v rámci celé volné trilogie.

Zatímco "jednička" Cesta z města (2000) byla sympatickým snímkem se silným tématem úniku z městské civilizaci a (především) díky Tomáši Hanákovi v hlavní roli a výtvarné stylizaci zachovávající alespoň částečně podmanivou a hravou sklepáckou poetiku, pro další volná pokračování jakoby Vorel marně hledal podobně silnou a pohromadě držící látku. Cesta do lesa a hlavně aktuální Cesta domů je spíše sledem tu více, tu méně zábavných scének, hala bala poslepovaným jednoduchoučkou kostrou autenticky bukolického žití na tom českém venkově. "Scénář jsem dal dohromady z příběhů a historek, které jsem tady (v okolí Rabštejna nad Střelou) slyšel nebo sám zažil," vysvětluje Vorel. Ano, to by odpovídalo.

Za takové situace je pak logické, že divák marně pátrá po motivaci a důvodech konání jednotlivých, nepříliš propracovaných postav. Proč Hanákova figura tak strašně, až sebezničujícím způsobem kalí? Nevíme. Stejně tak nevíme, proč revírník Ludva rovněž nebezpečně holduje alkoholu a proč se jednou zachová nepěkně ke své překrásné partnerce. Co zůstává, je pár vydařených momentů/skečů a autentická bio agitka, zaměřená proti hnojení, tradičním lidovým zvykům (pomlázka) a "špatným" potravinám (buchty, nutella, maso atd.), která je sice přesná, ale nepříliš nápaditá, takže vyznívá spíše jako nezáměrná karikatura. Výsostní autoři Vorlova formátu mívali na víc (Kouř, Kamenný most, Skřítek, Pražská 5).