reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Televize Prima prohlubuje spolupráci se Seznam.cz, rozjíždějí společný online projekt

Mediální firmy dvou českých miliardářů - TV Prima Ivana Zacha a Seznam.cz Iva Lukačoviče - spojily síly na dalším projektu. Prohlubuje se tak spolupráce dvou těžkých vah tuzemského mediálního byznysu, o které jsme psali již před několika měsíci.

Prima Group ve spolupráci se Seznamem startuje novou online platformu Prima Pauza, která umožní sledovat video obsah v krátkém čase. Produkt se zaměřuje na "mladé a zaneprázdněné uživatele, kteří se chtějí bavit i dozvědět podstatné informace, ale nemají tolik času, aby zhlédli celý pořad, a také na diváky Primy, jež zajímá bonusový obsah k vytvářeným pořadům". Nový projekt doplňuje již dřívější spolupráci druhé komerční televize s Newsfeedem Seznamu, kam Prima umisťuje obsah a Lukačovičova firma na něj posílá milionové masy uživatelů.

"Prima Pauza cílí na mladé publikum, které je díky sociálním sítím zvyklé na zábavu a krátká videa, rozhodli jsme se tak, že pro ně vytvoříme na míru novou platformu, založenou na stručném, ale výstižném obsahu, který je možné sledovat v každé krátké pauze. Kromě zábavy a oblíbených seriálů pro Prima Pauzu vytváříme vlastní obsah a bonusová videa k novým pořadům skupiny Prima," uvedl Filip Vážanský, manažer nelineárního obsahu skupiny Prima, který za novou platformou stojí.

V první fázi se na Prima Pauze objeví seriály Krejzovi, Ohnivý kuře, Přístav, V.I.P. vraždy, jejichž děj bude sestřihán do 12 minut. Ze zábavných pořadů bude v krátké verzi možné zhlédnout recepty z pořadů Karolína, domácí kuchařka, S Italem v kuchyni, postupky z Vychytávek Ládi Hrušky, cestovatelský pořad Ženy na cestách nebo reality show Tlouštíci či talk show Nečum na mě. Vybraný obsah mohou v rámci spolupráce vidět i uživatelé Seznam.cz.

"Rozhodli jsme se prohloubit stávající spolupráci Seznamu se skupinou Prima a synergicky propojit naše síly. Prima nám poskytuje vlastní video obsah, který jí pomáháme dostat k další cílové skupině a onlinovým divákům. Výsledkem je větší vizibilita Prima pořadů a společná monetizace již existujícího televizního obsahu," doplňuje Igor Kalaš, business development ředitel Seznam.cz.

Portál iPrima.cz v červnu 2021 navštívilo 4,952 milionu reálných uživatelů, čímž se zařadil mezi TOP 5 webů na českém internetu. Mezi přední formáty ve videoarchivu Primy se v červnu zařadila reality show Like House se 4 469 915 video přehráními, za ní se umístil seriál Slunečná s 1 594 524 přehráními.