Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 
       
     
      
    

Agentura Ameba u Hradce Králové staví multifunkční park za stovky milionů

17:26, 8. 11. 2021
Koncerty Aleš Borovan

Promotérská agentura Ameba Production (majitel Michal Thomes), která kromě jiného pořádá velký letní festival Rock for People, se pustila do dalšího projektu. Na letišti u Hradce Králové staví nový multifunkční areál Park 360 (foto).

Amebě se po letech působení v areálu podařilo scelit nájemní smlouvy se všemi majiteli a díky tomu vytvořit vhodné podmínky pro větší a dlouhodobější investic. Nájem prostoru je podle našich informací na 20 let. Na 40 hektarech parku s kapacitou 35 tisíc diváků postupně vznikne areál, určený pro kulturní či sportovní akce, ale i firemní eventy.

Náklady na vznik Parku 360 se počítají na nižší stovky milionů korun. Společně s energetickým řešením by se mělo jednat až o miliardovou investici. Ameba počítá s vícezdrojovým financováním, které bude kombinovat vlastní prostředky s penězi od Hradce Králové a Královéhradeckého kraje plus s financemi z EU. Viditelné změny a širokou škálu aktivit nabídne areál už na jaře 2022.

V areálu vznikne krom jiného zábavní park s edukativním charakterem pro rodiny s dětmi, zážitkové ubytování oslovující turisty na Labské cyklostezce nebo digitální nomády s karavany či stálá stylová restaurace v jednom z osmi hangárů. Současně zde mohou probíhat například divadelní představení, firemní teambuildingy, svatby, konference nebo farmářské trhy. "Kulturní události zůstanou páteří Parku 360. Otevře se ale jejich spektrum. Od menších jednodenních akcí pro nižší tisíce lidí až po střední a větší festivaly s kapacitou do 40 tisíc lidí. Nové zázemí areálu umožňuje sdílet promotérům vybavení a tím i náklady," uvedl Thomes.

Již v tuto chvíli je jasné, že v Parku 360 by měl příští rok proběhnout další ročník Rock for People. Náplň i podoba Parku 360 vzniká také ve spolupráci s magistrátem Hradce Králové a Krajským úřadem Královéhradeckého kraje. Celý Park 360 bude spadat pod speciální firmu, která vzniká v těchto týdnech.

Odběr newsletteru:

Odběr newsletteru:

Objednat předplatné zde

Přihlášení

Rychlovky

  • Dentsu Czech Republic: podíl ve výši 90 procent v agentuře Isobar Czech Republic se přesune uvnitř komunikační skupiny z Adexpres.com na další firmu dentsu McGarrybowen Czech Republic. Má se jednat o účetní operaci. Zbylých 10 procent má Dentsu Czech Republic.

  • TV Nova: reality show Survivor Česko & Slovensko při svém televizním startu v úterý 18. ledna podle televize zaujala 30,81 procenta lidí u televizních obrazovek v CS 15 až 54. Nejvyšší podíl na sledovanosti byl mezi mladšími ženami - 53,81 procenta v CS Ž15 až 34.

  • Tomáš Kočko & Orchestr: seskupení z tuzemské world music scény vydalo poslední den 2021 novinkové album Ona. Slavnostní "postřižiny" nového CD proběhnou 5. dubna v brněnském Sono Centru. Natáčelo se částečně v domácích studiích hostujících interpretek a interpretů (Lucia Šoralová, Alena Antalová, Gosza Tutko a Cimbaliband), a také ve studiu dvorního zvukaře Broňka Šmida.

  • Digital People: společnost, která zastřešuje čtyři módní brandy a e-shopy Zoot, Different, Urban Store a Bibloo působící na 11 trzích Evropy, získala ke konci roku 2021 nového strategického partnera. Akciový podíl ve společnosti Digital People ve výši 50,01 procenta koupila od Natlandu společnost Across e-commerce, která se stane majoritním vlastníkem a získává tím také pravomoci exekutivně řídit celou skupinu. Majitelem Across e-commerce je slovenská skupina Across (Július Strapek).

  • Microsoft: obří softwarová korporace kupuje velkého herního vydavatele Activision Blizzard (tituly Warcraft, Diablo, Overwatch, Call of Duty nebo Candy Crush). Objem transakce je 68,7 miliardy dolarů (cena akcie 95 dolarů za kus). Po uzavření transakce (předpoklad rok 2023) by se Microsoft měl stát třetí největší herní společností na svět za Tencent a Sony. Activision Blizzard zaměstnává okolo 10 tisíc lidí po celém světě.

  • Vodafone: ve videotéce Vodafone TV diváci v roce 2021 v kategorii české filmy nejvíce sledovali (podle pořadí) 1. Anděl Páně 2. 2. S čerty nejsou žerty. 3. Čertoviny. 4. Ženy v běhu. 5. Tři oříšky pro Popelku. V kategorii české seriály to byly 1. První republika 1. a 2. série. 2. Vyšehrad. 3. Mlsné medvědí příběhy. 4. Pat a Mat. 5. Krtek a Panda. Služba Vodafone TV odstartovala v Česku v březnu 2020 a podle firmy má aktuálně statisíce zákazníků.

  • Hit dne


    Cynic: Diamond Light Body

Recenze

Guru

Televize Aleš Borovan

Kdo ještě před několika měsíci pochyboval, zda si TV Nova náhodou objemnými investicemi do velkého počtu premiérových internet-only seriálů na Voyo.cz náhodou neukousla příliš velké sousto, ten minimálně od novinkové série Guru musí začít uznale kývat hlavou (pokud to neudělal již u loňského titulu Případ Roubal).

Guru rozhodně není bakelitovou a lacině vypadající vycpávkou pro Voyo mezi americké blockbustery. Je to vydařená, plnokrevná minisérie s dobrou production value (výkonná produkce zkušená Dramedy Productions), navíc na nesnadné téma manipulace a zneužívání druhých (zde především psychických raněných či labilních žen). Guru, který vznikl na motivy nechvalně proslulého samozvaného Gurua Járy alias Óm Nadsamce a jeho polosekty, je výborně napsaný (Jan Coufal), scénář se vyhnul laciné bulvarizaci a povrchní oplzlosti.

Skvěle a přitom citlivě pracuje s atmosférou, některé pasáže, zejména obávaného "odháčkování", mohou některým slabším jedincům dost zacloumat emocemi. Je třeba smeknout, že stejně jako v Roubalovi, tak i v Guruovi dostávají velký prostor spíše neokoukané tváře, nejedná se o umělce provařené milionem seriálů. Angažovaní herci a herečky se odměnili povětšinou výbornými výkony (zejména Anna Fialová), ve kterých se snoubí civilní a soustředěné herectví. A dvě plus: herec Vojtěch Kotek má konečně ve své filmografii pořádného zlouna (každý větší herec by ho měl mít) a velmi solidní rukavice hozená konkurenční Primě. Jestli se dvě největší komerční stanice v Česku začnou přeplivávat v ranku quality TV, tuzemský divák na tom jedině vydělá.