reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Knowlimits Group dokončuje ovládnutí agentury Fragile media

13:42, 20. 12. 2021

Akviziční deal na agenturním trhu, který odstartoval na počátku roku 2020, nyní dospěl do finále. Komunikační skupina Knowlimits Group nejdříve loni koupila polovinu digitální marketingové agentury Fragile media, čerstvě získala zbylých 50 procent.

Prodejcem byl tentokráte zakladatel a CEO Fragile media Daniel Kafka (na fotce vpravo). Obě společnosti budou i nadále používat dosavadní názvy a spolupráce mezi nimi bude koordinována na úrovni vedení společnosti. Fragile media letos pokračuje v rychlém růstu. "Překonáváme hranici 250 miliónů korun obratu, to znamená meziroční nárůst zhruba o 100 miliónů. Stojí za tím jednak strategické partnerství, ale současně také společná akviziční činnost s důrazem na mediální nákup," uvedl Kafka.

Knowlimits Group vlastní Jan Vidím ml. (na fotce vlevo; 50 procent), Rudolf Mihle ml. (40 procent) a Martin Kurzweil (10 procent). Skupina, kterou tvoří 16 firem, působí na trzích v Česku, na Slovensku, v Maďarsku, Polsku, Itálii a v Rumunsku. Aktuální obrat skupiny by se měl pohybovat něco pod 2 miliardami korun.