Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

GroupM spojuje digitální týmy, povede je Bartůněk

10:11, 30. 1. 2022

Komunikační skupina GroupM (koncern WPP) se rozhodla sloučit digitální týmy svých mediálních agentur a propojit je s týmy výkonnostní agentury H1.cz. Vzniká tak tzv. digitální hub, který zahrnuje téměř stovku lidí.

Pilíři hubu jsou tři nová oddělení - oddělení digitální reklamy (GroupM Ads Activation), oddělení digitálního obsahu (GroupM Content) a oddělení reklamních technologií a administrace (GroupM Digital Operations).

"Se zánikem cookies, pokračujícím trendem roztříštěnosti médií a stále rostoucím podílem e-commerce platforem, se výrazně mění potřeby našich klientů a naše mediální strategie. Vznik těchto digitálních kompetenčních center, přímo napojujících expertní týmy H1.cz, vytváří ve spolupráci s datovým a analytickým týmem GroupM platformu, díky které mohou všechny GroupM agentury nabídnout svým klientům ta nejlepší digitální řešení na trhu," uvedl chief digital officer hubu Ondřej Bartůněk, který bude nadále působit ve vedení agentury Mindshare v roli CEO.

Oddělení digitálního obsahu povede Veronika Burešová, CEO H1.cz. Bude mít přes 30 lidí a zaměří se na tvorbu digitální kreativy, obsahu na sociální sítě, influencer marketing, copywriting a SEO. Oddělení reklamních technologií a administrace řídí Petr Tichý, tvořit jej bude 25 specialistů v oblasti reklamních technologií. Tichý doposud vedl oddělení digitálních médií v agentuře Mindshare.

Oddělení digitální reklamy pod vedením Filipa Hromka sdružuje přes 40 lidí se specializací na reklamu ve vyhledávání, bannerovou reklamu a video reklamu. Hromek měl doposud na starosti vedení týmu zabývajícího se nákupem reklamy v prostředí RTB. Dříve působil ve společnosti Seznam.cz. Společným jmenovatelem všech reklamních kanálů ve správě tohoto oddělení je programatický nákup prostřednictvím reklamních systémů, které zahrnují řešení od společností Google, Meta (Facebook), Seznam.cz, TikTok, Pinterest, Xandr, Adform. Součástí oddělení je i globální programatický trading desk Xaxis.

Sdílejte článek: