Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Potvrzeno. Komárek, Havrlant a Galgonek zkusí zatřást trhem mediálních agentur

Několik měsíců potají připravovaná akce, o které jsme psali loni jako první na zpravodajském trhu, je tu. Miliardář Karel Komárek ml. a jeho skupina KKCG se spojují se zkušenými profesionály z trhu komunikačních a mediálních agentur. Do nového podniku se zapojila i Rockaway Capital majoritního vlastníka Jakuba Havrlanta.

KKCG a Rockaway zformovali novou konzultační skupinu Mind2Flo, která se zaměří na média, technologie a marketing. Za vznikem skupiny stojí její zakladatel a CEO Jan "Galgy" Galgonek (foto), mimochodem spolužák a kamarád Havrlanta z pražské VŠE. Galgonek do Mind2Flo přivedl řadu zkušených mediálních manažerů a manažerek, kteří dříve pracovali v agentuře Adexpres.com (Dentsu).

Skupinu Mind2Flo tvoří dvě majetkově oddělené divize - mediální a technologická. Mediální divizi pod značkou Mindsquared ovládá skupina KKCG. V technologické divizi s názvem Flo má majoritní podíl Rockaway Capital, minoritní Galgonek. Skupinu zastřeší tým zakladatele a CEO Jana Galgonka, který má na starosti veškerou manažerskou a exekutivní agendu spojenou s médii.

Součástí dohody je fúze několika existujících firem. Digitální agentura MediaSentics (někdejší manažeři a manažerky z Adexpres.com) se sloučila s mediální agenturou MMC ze skupiny KKCG pod novou značku Mindsquared. Group COO této značky je Lenka Auerová, investičním ředitelem Jan Ksandr. "Toto strategické spojení marketingu a technologických služeb znamená významné posílení naší pozice v tomto segmentu. Cílem je vytvořit z Mind2Flo silnou skupinu, která se díky unikátnímu know-how a schopnostem z obou oblastí stane silným mezinárodním hráčem v oboru," uvedl Komárek. Mindsquared bude především spravovat mediální rozpočty Komárkových firem.

Technologická divize Flo vznikne spojením datové agentury Base Consulting, specializované brandingové agentury Newsjacking a e-commerce vývojářské firmy NetDirect, ve které začátkem tohoto roku dokončila Rockaway Capital odkup stoprocentního podílu od předchozích akcionářů. "Dlouhodobým cílem Rockaway Capital je digitalizovat tradiční průmysl a to se týká i mediální sféry. Naše účast ve skupině Mind2Flo nám tak od začátku dávala perfektní smysl. Jsem přesvědčený, že i díky zařazení společnosti NetDirect do technologické divize Flo vzniká na poli konzultačních služeb unikátní spojení mediální a technologické expertízy," komentuje Havrlant. Mezi klienty Flo patří Avon, Komerční banka, Mall.cz, Groupe SEB, UPB nebo Czech News Center.

Cílem spojení je vytvořit konzultační skupinu, která nabídne marketingové a technologické služby uceleně pod jednou střechou. Mind2Flo nyní tvoří dohromady více než 150 specialistů na média, data, marketing a technologie. "Naší vizí je postavit silnou mediálně technologickou skupiny napříč evropským regionem. Díky Rockaway a KKCG jsme získali kapitál a obrovské know-how k tomu, abychom vybudovali silnou mezinárodní skupinu. Máme ambici konkurovat těm největším hráčům na poli médií a technologií,” doplnil Galgonek. "Letošní rok bude ve znamení integrace, hiringu posil do nejvyšších manažerských pozic pro skupinu a přípravy pro zahraniční expanzi. Příští rok bude pro nás ve znamení business developmentu a zahraniční expanze."