reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Tiskový boss Skopalík finišuje s fúzí skupiny Bauer Media

19:58, 16. 6. 2013
Vydavatelství Aleš Borovan

Konglomerát vydavatelských firem pod vedením tiskového bosse Jaromíra Skopalíka (foto) notně pokročil v přípravách ke konečné fúzi.

Vydavatelství Bauer Media Praha (bývalá Stratosféra) v těchto týdnech změnilo právní formu ze společnosti s ručením omezeným na veřejnou obchodní společnost. Stejnou právní formu má i mateřská společnost Bauer Media (časopisy Bravo, Čas na lásku, Chvilka v kuchyni atd.).

Bauer Media Praha (BMP) současně rozvrstvila vlastnictví - firma Nová móda service nyní nově vlastní 0,01 procenta BMP a Bauer Media zbylých 99,99 procenta. Bauer Media i Nová móda service mají jednoho majitele, německou společnost Heinrich Bauer Verlag. Cílem všech procesů je zfúzování Bauer Media Praha do mateřské Bauer Media.

Bauer Media koupila prodělečnou Stratosféru (magazíny Spy, Esquire, Jackie) i sesterskou firmu Hearst-Stratosféra (Cosmopolitan) od Antonina Herbecka a Sanomy na podzim 2012. Stěhování novinářů obou firem do sídla Bauer Media proběhlo letos v květnu.