reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Vondráčkova agentura Actum Digital utržila přes 400 milionů

09:18, 16. 2. 2022

Technologická digitální agentura Actum Digital, vyvíjející softwarová řešení pro správu a zlepšování zákaznické zkušenosti, obchodu a dat, v loňském roce navýšila tržby na 425 milionů (o rok dříve 385 milionů). Profitabilita se zvedla o 5 procent na 22 procent (čísla jsou uvedena za celou skupinu).

Firma v uplynulém roce zaregistrovala zvýšený zájem o digitální platformy. Největší zájem o digitalizaci mají podle agentury především B2B firmy působící hlouběji v dodavatelském řetězci. "Náš obrat dosáhl 425 milionů korun a tento rok plánujeme tržby zvýšit o dalších 37 procent a přiblížit se k metě 600 milionů. Důvěru v ambiciózní cíl nám dává silná poptávka a pestrá paleta připravovaných projektů po celém světě," uvedl CEO agentury Tomáš Vondráček (foto).

Actum Digital v roce 2021 získala více než 20 nových středních a velkých firem z Německa, oblasti Beneluxu nebo USA. Podařilo se také realizovat například projekty pro globální strojírenskou firmu Dormer Pramet, rodinného dodavatele potravin Nicholas and Company z amerického Salt Lake City nebo největšího českého prodejce koupelnového vybavení SIKO.

"Do digitalizace se intenzivně pouští firmy, které tradičně působily v B2B prostředí, kde se na uživatelskou digitální zkušenost zatím tolik nehrálo. Jde o méně známé subdodavatelské firmy, které působí hlouběji ve výrobním řetězci. A protože přechází kompletně přímo do cloudu, troufnu si říct, že v digitalizaci předběhnou i některé B2C firmy, které IT infrastrukturu modernizují po částech," komentoval Vondráček.

Vzhledem k změně přístupu k podnikovému softwaru ze strany firem Actum Digital otevírá novou divizi zaměřenou na systémy SAP ERP - aktivně nyní hledá odborné konzultanty a vývojáře z celého světa. Letos společnost plánuje rozšířit tým o 76 lidí. Actum Digital vlastní Vondráček z 51 procent, dalších 24,5 procenta ovládá Jan Havel a rovněž 24,5 procenta Ratibor Líbal.