reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Sponzoring na dětském kanálu ČT začne se zpožděním

12:11, 17. 6. 2013
Televize Aleš Borovan

Provozovatelé dětských programů CS mini, Disney Channel nebo televize Barrandov si mohou na chvilku oddechnout.

Program chystané dětské konkurence z Kavčích hor ČT:D, která začne vysílat 31. srpna, nebude letos prodávat sponzorské vzkazy a zůstane reklamně "čistá". To znamená, že konkurenční boj u rozpočtů dětských inzerentů pro poslední čtyři měsíce 2013 nezesílí. První sponzoring na Déčku by se mohl objevit až od ledna 2014. Sponzoring je přitom jednou z mála forem komerční komunikace, o které vedení České televize pro dětský program uvažuje. V úvahu přichází i mediální partnerství a self promo.

V tuto chvíli není jisté, jak bude tým obchodního ředitele ČT Hynka Chudáka sponzoring pro dětský kanál prodávat - zda na základě CPP (cost per point - cena za zásah jednoho procenta cílové skupiny) pro speciální cílovku nebo pomocí pásmového ceníku. A především není jisté v jakém objemu. "Nechám si zpracovat analýzu, kolik by nám sponzoring na ČT:D mohl vynést a podle toho se rozhodneme," uvedl ředitel ČT Petr Dvořák.