reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Nova v roce 2013 zacílí na diváky 15 až 54 let

22:18, 14. 11. 2012

Obchodní model Novy na rok 2013 dozná podstatné změny. Největší komerční televize začne od ledna prodávat reklamu na diváckou skupinu 15 až 54 let. Na tuto skupinu prodávala do roku 2010, poté si zkusila cílovku 15+. Borovan.cz to potvrdila mluvčí Novy Marie Fianová. "Skupina Nova dlouhodobě připravuje program na cílovou skupinu 15-54 let a v letošním roce se nám podařilo významně posílit afinitu právě k této bonitní cílové skupině," uvedla Fianová.

Další podrobnosti obchodního modelu 2013 jsou zatím zahaleny tajemstvím, kupříkladu referenční cena CPP, která letos činila 16,2 tisíce korun. "V tuto chvíli navíc stále probíhají jednání s obchodními partnery, nechceme tedy zatím být konkrétní," řekla Fianová. Podobně Nova mlžila ohledně měsíčních koeficientů. "Systém měsíčních koeficientů a slev zůstává, jejich výše je odvozena od aktuálního měsíčního objemu."