Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Babiš koupil vydavatelství Mafra, zájem o Ringier trvá

aktualizováno
16:59, 26. 6. 2013
Vydavatelství Aleš Borovan

Miliardář Andrej Babiš na lovu na velká česká vydavatelství rozehrál vysokou hru, která ještě neskončila.

Z několika sondovaných firem nakonec nečekaně vyšla koupě vydavatelského domu Mafra (MF Dnes, Lidové noviny). Babišův zájem o Ringier Axel Springer (Blesk, Aha) však stále trvá. Miliardář byl ještě před několika dny při vyjednávání o koupi Ringieru mnohem dále než u Mafry, ve společnosti si nechal udělat due diligence. Koupě MF Dnes a LN však neoslabila Babišův apetyt na vydavatele největšího bulvárního deníku v zemi.

Oznámení o koupi Mafry dnes podřízeným rozesílal šéf podniku Johannes Werle. Do skupiny Mafra kromě dvou velkých deníků spadá televize Óčko a bezplatný deník Metro. Samotný Babiš je majitele regilnálního týdeníku 5plus2, kterou vydává firma AGF Media.

Sdílejte článek:

Vaší pozornosti doporučujeme:

Vaší pozornosti doporučujeme:

Penta

Andrej Babiš