reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Fintech start-up MallPay mění název na Skip Pay, připravuje nové služby

13:38, 21. 9. 2022

Prodělečný fintech start-up MallPay, který stoprocentně ovládá Československá obchodní banka, mění brand. Změna souvisí s loňskou akvizicí Mall Group, kterou koupili Poláci Allegro (MallPay nebyl součástí dealu).

MallPay, který na trhu nabízí odložené platby, mění název na Skip Pay. Ještě do letošního roku podíly ve start-upu drželi Daniel Křetínský, Rockaway nebo PPF. Ti nakonec ze ztrátového byznysu vycouvali. Firma nyní ohlásila, že chce nově rozvíjet koncept takzvaného chytrého nakupování (řešení nákupu od platby až po případnou reklamaci nebo vratku). "Chytré placení je nový koncept, ze kterého chceme v e-commerce udělat nový standard," tvrdí CEO Skip Pay Richard Kotrlík.

Skip Pay zároveň vstupuje na trh s novým produktem Skip Třetina. Tento produkt umožní zaplatit ve vybraných e-shopech zboží ve třech po sobě jdoucích splátkách bez navýšení. Pro své e-shopy ho jako první nabídnou platformy Shoptet, Retailys nebo eBrána. V pilotním provozu ho nabídnou rovněž slevový cestovní portál Travelking nebo e-shopy MůjKoberec a Benlemi. Pro celý trh bude Skip Třetina otevřena na konci října.

Skip Pay je rozšířený poskytovatel BNPL plateb (buy now - pay later) v Česku. V současnosti je s ním možné nakupovat podle údajů firmy ve více než 10 tisících českých e-shopech nebo online službách, jako je Mall.cz, Vivantis, Czc.cz, Košík.cz, LeoExpress.cz, Querko, Patro.cz, Tescoma, Gant, Hudy, Husky nebo Trenýrkárna. Tzv. skip platební kartu využívá už takřka 15 tisíc zákazníků.