reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Dentsu v Česku zakládá nový tým pro kreativní strategie a inovace

12:02, 20. 2. 2023

Jedna z největších komunikačních skupin v Česku Dentsu Czech Republic (majitel japonský reklamní a PR koncern Dentsu) vytváří nový tým, který se bude věnovat kreativním strategiím a inovacím.

Nové oddělení se vyčlenilo ze stávajícího strategického týmu pod vedením Tomáše Mrkvičky, který se i nadále bude věnovat práci na tendrech i stávajících klientech s důrazem na využívání expertíz v oblasti datových zdrojů a analytických nástrojů. Nově vytvářené oddělení povede na pozici innovation & strategy director Zdeňka Zlatušková (foto). Ta v Dentsu pracuje od roku 2018, předtím působila v Omnicom Media Group (šéfka sociálních médií) nebo Digital Native Agency.

Nový útvar se "kromě strategií a tendrů s důrazem na inovativnost bude soustředit na spolupráci mezi jednotlivci, týmy i zeměmi tak, aby vznikaly inovativní nápady". Zlatušková bude reportovat Jiřímu Vítkovi, který má v českém Dentsu na starosti celou Media Service Line.

Jak jsme psali již loni, skupina Dentsu ČR se rozhodla restrukturalizovat organizační uspořádání. Dentsu Czech Republic tak pohltila dceřiné a sesterské společnosti Amnet Czech, dentsu McGarrybowen Czech Republic, Dentsu Creative Czech Republic (ex-Isobar Czech) a Vizeum Czech Republic. Obrat celé skupiny se v roce 2021 pohyboval něco pod 4 miliardy korun.