reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Televize Prima získala majoritní podíl v mediazastupitelství Impression Media

Televize Prima (majitel Ivan Zach) posílí na trhu online a programmatické reklamy. Nově koupila 80ti procentní podíl v online mediálním zastupitelství Impression Media (IM). Prodejcem je skupina Media Bohemia.

Impression Media zastupuje více než 153 webů, které měsíčně podle firmy osloví přes 6,6 milionu uživatelů na českém trhu, a má se řadit mezi největší hráče v segmentu online reklamy. Tržby společnosti v roce 2021 přesáhly 108 milionů korun. Díky akvizici se portfolio skupiny Prima rozšíří i o marketingovou agenturu Programmatic Media (dceřinka IM), která nabízí programatické plánování, tvorbu webů a webovou analytiku, marketing na sociálních sítích, PR komunikaci, produkci nebo brand employment. Součástí dealu jsou také weby Femina.cz, Autoweb.cz, Magazinzahrada.cz, Living.cz, které se nově začlení do online redakce skupiny Prima.

"Mediální skupina Media Bohemia optimalizuje portfolio svých produktů a bude se v nadcházejícím období maximálně soustředit na rozvoj klíčových značek, jako je Rádio Blaník, Hitrádio, Fajn rádio a Rock rádio, a digitální aktivity s nimi související," komentoval Miroslav Hrnko, ředitel Media Bohemia. "Jedná se o strategický krok skupiny Prima," doplnil Vladimír Pořízek, komerční ředitel skupiny Prima.

Impression Media se nově zařadí pod primácké obchodní zastupitelství Media Club. Jednatelem společnosti zůstává Roman Stolejda (V IM má 13 procent, zbylých 7 procent David Bauckmann), kterého ve funkci doplní Petr Hatlapatka, obchodní ředitel online divize Media Clubu. V rámci akvizice se počítá i s přestěhováním 40členného týmu na adresu skupiny Prima. Mezi jednatele Programmatic Media se nově zařadí Petr Miláček, ředitel analýz skupiny Prima, který se bude věnovat rozvoji této společnosti v oblasti mediálního plánování.