reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Úspěšný e-shop s erotikou Růžový slon poprvé v historii překročil 200 milionů

Ostravský e-shop s erotickými pomůckami, prádlem a dalším zbožím Růžovýslon.cz, který stoprocentně vlastní podnikatel Adam Durčák (foto), se nebývale byznysově rozjel. V loňském roce poprvé v tržbách překročil 200 milionů korun.

Provozní firma Růžový slon (RS) v roce 2022 utržila 202 milionů korun. V meziročním srovnání to je nárůst o 34 milionů (připomeňme, že celý český e-commerce trh dle odhadů loni klesl o 12 procent). Ještě v roce 2019 tržby firmy činily 47 milionů korun. Čistý zisk RS loni vyskočil z 6,4 milionu na 13,3 milionu korun.

Růžový slon, "parta nadšenců, které baví sex a vše kolem něj", na trhu existuje od roku 2010. Aktuálně zahrnuje i dvě kamenné prodejny v Praze a Havířově. Zájemcům o erotiku nabízí výběr z několika tisíc produktů, kromě toho rovněž vyprodukoval stovky instruktážních a inspirativních videí. K nejprodávanějším položkám patří vibrátory, masturbátory, erekční kroužky nebo vakuové pumpy. Firma patří rovněž k největším inzerentům ze všech hráčů erotického trhu, objem reklamy se v ceníkových cenách pohybuje v desítkách milionů korun. Zvýšené investice do marketingu jsou pak jedním z faktorů růstu byznysového výkonu.