reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Prodejny a e-shop s čočkami Lentiamo mění strukturu, mají novou pozici obchodního ředitele

08:13, 21. 7. 2023
Ostatní Aleš Borovan

Novobystřická společnost Lentiamo, která se specializuje na péči o oči (kontaktní čočky, brýle atd.) a která působí na řadě evropských trhů, mění vnitřní strukturu. Výsledkem změn je nová pozice chief commercial officer, kterou bude zastávat dosavadní ředitel marketingu Tomáš Bártek (foto).

Lentiamo si pro letošní rok vytyčila cíl zvýšit tržby o 15 procent oproti loňským 9 procent. Součástí strategie zrychlení růstu měla být mimo jiné i změna struktury firmy, ke které došlo letos 1. července. Změna podle firmy reflektuje rozšiřování působnosti Lentiamo z online prostředí i do offline (kamenné optiky) a potřebu vytvořit mezi oběma kanály lepší synergii.

Bártkova nová pozice zastřeší obchodní strategii a rozvoj. Bude mít na starosti rozvoj jednotlivých zemí, zákaznický servis, optiky a business intelligence. Jeho úkolem je také zvýšení ziskovosti kamenných optik. Ty má Lentiamo aktuálně v Praze, v Brně a v Bratislavě. Na pozici CMO Bártka střídá Aneta Novosadová, která v Lentiamo pracuje 3 a půl roku. Naposledy zde působila jako brand a pricing manažerka.

Společnost Lentiamo, kterou vlastní podnikatel Martin Bláha, dle vlastních údajů v roce 2022 utržila 796 milionů korun. O rok dříve to bylo 730 milionů (čísla bez DPH, dříve firma komunikovala numera s DPH, která činí 15 procent). Aktuálně firma působí na 17 trzích.